Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання ноутбуків
Очікувана вартість
68 664,00 UAH
UA-2019-10-07-000446-a c7f66e619fad45fa8b25a2faecac1c4e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 68 664,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 686,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Придбання ноутбуків)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Придбання ноутбуків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м.Київ, Заклади освіти Подільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 15:06
Вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 12:12
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 12:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№1.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 68 660,00
UAH з ПДВ
68 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 15:12
сертификатWindows-10-Pro.jpg
15 жовтня 2019 15:12
Сертификаты леново.rar
15 жовтня 2019 15:12
Сервіс_центри.pdf
15 жовтня 2019 15:12
propozitsiya_ 68660.pdf
15 жовтня 2019 15:12
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 68 660,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 14:39

Документи

16 жовтня 2019 14:38
Витяг з протоколу

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій