Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікроавтобус (автобус) спеціальний для перевезення осіб з інвалідністю
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2019-10-07-000289-c d6eff4b93750453f835bec0229548bd2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Немчук Микола Юрійович

380685001190 simploda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25254902
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська область
Контактна особа: Немчук Микола Юрійович
380685001190
simploda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 14:04
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мікроавтобус (автобус) спеціальний для перевезення осіб з інвалідністю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79046, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару після його прийняття відповідно пред'явленої Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів у розмірі, передбаченому Договором, на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 30 календарних днів з моменту прийняття товару. Розрахунки за поставлені Товари здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюватиметься на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - субвенція державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 11:07
ТД_автомобіль.doc
07 жовтня 2019 11:07
Проект договору.docx
07 жовтня 2019 11:07
Технічне завдання.docx
07 жовтня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 11:07
ТД_автомобіль.doc
07 жовтня 2019 11:07
Проект договору.docx
07 жовтня 2019 11:07
Технічне завдання.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-25-000005 ● 6242dd6de68a4e80ad6df5e9126d2dec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019 17:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.11.2019 № 204
Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 204
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-07-000289-c 07.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Проаналізувавши Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі Мікроавтобус (автобус) спеціальний для перевезення осіб з інвалідністю (№UA-2019-10-07-000289-c), повідомляємо вам наступне. Відповідно до ч.3. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.» - виходячи з цього пункту замовник має право вимагати документальне підтвердження відсутності підстав визначених п.2,3 частини першої ст.17. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». Окрім того існує ряд неузгодженостей, які створюють джерела, з яких можна отримати інформацію про осіб, що вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Зокрема, існує різниця у частоті та якості оновлення відомостей, різниця у переліку статтей, за якими засуджені корупціонери, різниця в наповненні інформації про кожну особу, що вчинила корупційний злочин, а також різниця в кількості тих самих корупціонерів. Тому, відповідно до ч.3. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником вимагається від переможця торгів документальне підтвердження інформації згідно до ч.3. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII, статті 14 подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи норми Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV статті 7, оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", у разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа. Закон України «Про електронні довічні послуги» від 05.10.20172155-VIII, статті 17, електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях не повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в інформаційних системах, в яких здійснюється обробка таких електронних даних, можуть здійснюватися з використанням електронних довірчих послуг або без отримання таких послуг, за умови попередньої домовленості між учасниками взаємодії щодо порядку електронної ідентифікації учасників таких правових відносин. Державна податкова служба України (далі – ДПС ) у зв’язку з модернізацією електронних сервісів інформацією з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними, відтепер можна користуватись у режимі реального часу електронні сервіси «Дані про взяття на облік платників», «Дані реєстру платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Реєстр страхувальників», «Інформація про РРО» та «Інформація про книги ОРО», «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального», «Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами» розміщені в режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника», що знаходиться по наступному посиланні : https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit . За допомогою відкритих реєстрів ДПС, Замовник в змозі перевірити оригінальність надано Учасником документу, здійснивши пошук довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) за наступними реквізитами, у відкритому реєстрі, а також завдяки відкритим реєстрам ДПС є можливість перевірити підписання електронним цифровим підписом довідки, справжність накладення електронного цифрового підпису на сайті https://czo.gov.ua/verify ( відповідні документи додаються в складі пояснення). Враховуючи вище наведене, подані Учасником документи є чинними та законними. Тендерний комітет не погоджується з інформацією викладеною у висновку про результати проведення моніторингу, та повідомляє про те, що закупівля проведена з дотриманням законодавства у сфері закупівель.

2019-11-28 14:47:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРСПЕЦАВТОІНВЕСТ" 1 560 000,00
UAH з ПДВ
1 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН" 1 580 000,00
UAH з ПДВ
1 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АДІС-МОТОР 1 597 500,00
UAH з ПДВ
1 597 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Мустанг Моторс 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 15:02
Електронний підпис
22 жовтня 2019 17:50
Електронний підпис
22 жовтня 2019 16:51
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 16:51
Технічна частина.pdf
22 жовтня 2019 16:51
Проект договору.pdf
22 жовтня 2019 16:16
наказ Кожара О.А..pdf.(2).P7S
22 жовтня 2019 16:16
наказ Кожара О.А..pdf.(1).P7S
22 жовтня 2019 16:16
наказ Кожара О.А..pdf
22 жовтня 2019 16:16
ліцензія Банку.pdf.(2).P7S
22 жовтня 2019 16:16
ліцензія Банку.pdf.(1).P7S
22 жовтня 2019 16:16
ліцензія Банку.pdf
22 жовтня 2019 16:16
гарантія 15919.pdf.(2).P7S
22 жовтня 2019 16:16
гарантія 15919.pdf.(1).P7S
22 жовтня 2019 16:16
гарантія 15919.pdf
22 жовтня 2019 16:16
Платаж.доруч_22102019141154.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 15:47
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:44
Документи переможця
01 листопада 2019 15:44
Довідка Сплайн
01 листопада 2019 15:44
Довідка директор
22 жовтня 2019 16:48
Електронний підпис
22 жовтня 2019 16:32
Документи.pdf
22 жовтня 2019 16:32
Інші документи.pdf
22 жовтня 2019 16:32
Проект договору.pdf
22 жовтня 2019 16:32
Реєстр документів.pdf
22 жовтня 2019 16:31
Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 16:31
Технічна частина.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 13:57
6. ІД.pdf
22 жовтня 2019 13:57
5. Проект договору.pdf
22 жовтня 2019 13:57
4. Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 13:57
3. ТЧ.pdf
22 жовтня 2019 13:57
2. ВПВ17.pdf
22 жовтня 2019 13:57
1. КК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРСПЕЦАВТОІНВЕСТ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН"

ТОВ АДІС-МОТОР

ТОВ Мустанг Моторс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРСПЕЦАВТОІНВЕСТ"
#40834244
Відхилено 1 560 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 11:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН"
#33547914
Переможець 1 580 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 11:39

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРСПЕЦАВТОІНВЕСТ" #40834244

№ рішення у справі

17-р/тк

Дата рішення у справі

23.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

30 жовтня 2019 11:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН"
#33547914
1 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 18:12
Сплайн.pdf укладений
19 листопада 2019 18:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 580 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 263 333,33 UAH)