Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (ліжко функціональне ) (код НК 024:2019 – 34873 меблі для лікарень механічні)
Очікувана вартість
337 076,00 UAH
UA-2019-10-07-000263-b 10df6dbd6f0f4609ac6da86b5891b4e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

елена

+380678571227 polishko.np@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31
Контактна особа: елена
+380678571227
polishko.np@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 14:12
Очікувана вартість: 337 076,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 685,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Ліжко функціональне (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34873 — Меблі для лікарень механічні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 14:18
ТД ліжко функціональне 2019 зі змінами.doc
10 жовтня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 14:18
ТД ліжко функціональне 2019 зі змінами.doc
07 жовтня 2019 10:03
ТД ліжко медичне КФЗ 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матеріал для чохла матрацу
Дата подання: 10 жовтня 2019 16:43
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 10:47
Просимо уточнити, чи принцпово для вас щоб чохол був "зшитий з клейонки медичної" ? Яка в процесі експлуатації тріскається. Ми виготовляємо матраци в яких чохол зшитий з сучасної водонепроникної тканини, яку можна піддавати стерилізації в автоклаві при температурі до 130градусів або прати в пральній машині при температурі 90 градусів. Ця тканина має протимікробні, і антиалергенні властивості, в тому числі захищає від пилових кліщів. Не допускається гладіння праскою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не принципово, матеріал повинен бути такий, як у тендерній документації або аналог, або кращої якості.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-07-000263-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42840705
Дата подання: 31 жовтня 2019 12:15
Вимога згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Неправомірне рішення Замовника!
Не вірно оформлено Протокол рішення Замовника !
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 14:58
На Вашу вимогу від 31.10.2019року повідомляємо:
По-перше: Відповідно до п.п.7 та п.п.8 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документів) через електронний майданчик у строк, визначений законодавством:
7. копію відомостей з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
8. копію статуту, зі змінами у разі наявності (або інший установчий документ).»
Відповідаємо, що документи згідно цих підпунктів надаються юридичними особами. Так як ФОП Антоненко С.К. не є підприємством та організацією, а також не має статуту, то він не повинен надавати зазначені документи у складі тендерної пропозиції, про що зазначено в п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Єдиними документом, що підтверджують відомості фізичної особи – підприємця є Виписка або Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Витяг з реєстру платників єдиного податку, які ФОП Антоненко С.К. надав у складі Тендерної пропозиції.
По-друге:
Відповідно до п.п.6 таблиці відповідності медико-технічним вимогам Додатку 3 до Тендерної документації:
6. Комплектаціядопоміжнимипристроями:
- матрац товщиною не менше80 мм
- інфузійнастійка з поворотною голівкою

- бічніогородження (регульовані по висоті) з обохбоків ложемента

- чохол – зшитий з клейонкимедичної, з замком-зіпер для зручностівиймання поролонового наповнювачатовщиною 80 мм
- обладнанадвомагніздами для встановлення склянок с лікарськимирозчинами та двомагачками для підвішуванняємностей з полімернихматеріалів

- гнутітрубчасті, довжиною не менше1000 мм, висотапідіймання над рівнем матрацу – не менше250 мм, з фіксацією у піднятомуположеннігвинтовимизатискачами

Учасником ФОП Антоненко С.К. в складі Тендерної пропозиції було надано документ під назвою «паспорта», в якому на стор. 1 Паспорт матрац медичний 4-х секційний, було зазначено:
«П. 2 Технічні характеристики:
2.1.1. Габаритні розміри:
Габаритні розміри, мм, ±10 мм
Довжина- 1960
Ширина - 900
Висота – 80
2.2.2. Чохол матрацу виготовлений з медичної водонепроникної тканини, яка перешкоджає проникненню фізіологічних рідин
2.2.3. Матрац підлягає гігієнічній обробці розчинами антисептиків.
2.2.4. Для швидкого доступу к наповнювачу матрац має блискавку.
2.2.5. Наповнювач матрацу листовий пінополіуретан.»
Вважаємо, що матеріал виготовлення матрацу відповідає нашому запиту, бо вираз «чохол – зшитий з клейонки медичної» та «2.2.2. Чохол матрацу виготовлений з медичної водонепроникної тканини, яка перешкоджає проникненню фізіологічних рідин» є рівнозначним; вираз «з замком-зіпер для зручності виймання поролонового наповнювача товщиною 80 мм» та «2.2.4. Для швидкого доступу к наповнювачу матрац має блискавку.2.2.5. Наповнювач матрацу листовий пінополіуретан. 2.1.1. Габаритні розміри: Висота – 80» також є рівнозначним.
Згідно вищевикладеного, не маємо підстав для скасування рішення, щодо визнання переможцем ФОП Антоненко С.К.
Номер вимоги: UA-2019-10-07-000263-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Антоненко Сергій Костянтинович, Код ЄДРПОУ:2763119758
Дата подання: 05 листопада 2019 12:13
СКАРГА
Не правомірне відхилення пропозиції Учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 13:33
Згідно п.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами), переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати (завантажити) замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Оскільки учасник відкритих торгів – Фізична особа-підприємець Антоненко Сергій Костянтинович, як переможець, не надав (на завантажив) документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у строк, передбачений законодавством, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2019-10-07-000263-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Антоненко Сергій Костянтинович, Код ЄДРПОУ:2763119758
Дата подання: 08 листопада 2019 13:06
Скарга 2
Скарга щодо порушення Законодавства України
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 15:46
Тендерний комітет комунального закладу «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради надає відповідь на Вашу вимогу (скаргу) від 08.11.2019року:
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами) установлено: замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 цього Закону.
Строк для надання переможцем таких документів законодавець встановив 5 календарних днів з дати оприлюднення на www.prozorro.gov.ua повідомлення про намір укласти договір. При цьому зауважте: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами) не містить винятків, коли такий строк можна продовжити.
Отже, переможець у зазначений 5-денний строк має надати в повному обсязі весь перелік документів відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами) , як того вимагає замовник у тендерній документації. При цьому надані документи мають повною мірою відповідати вимогам замовника, установленим у тендерній документації, та вимогам законодавства.
Тож убачається, що замовник має відхилити тендерну пропозицію переможця.
З цього приводу нагадаємо: відповідно до ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами) у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерних пропозицій яких ще не минув.
Номер вимоги: UA-2019-10-07-000263-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42840705
Дата подання: 11 листопада 2019 09:37
ТОВ «ЕВРОФАРМ ГРУП» не згодне з рішенням Замовника Комунальний заклад «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради щодо визнання переможцем закупівлі за Кодом ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (ліжко функціональне ) (код НК 024:2019 – 34873 меблі для лікарень механічні) ФОП Водопян Ігор Миколайович (ЄДРПОУ 3144912330) – рішення оформлене Протоколом №60ВТ від 08.11.2019р. Учасником в складі пропозиції не надано ряду документів, які вимагалися вимогами тендерної документації, але як зрозуміло з Протоколу №60ВТ від 08.11.2019р. замовник не виявив чи не забажав виявити недоліки які суттєво впливають на зміст в пропозиції Учасника ФОП Водопян Ігор Миколайович.
Вимагаємо:
1. Внести зміни до рішення, яке оформлене Протоколом №60ВТ від 08.11.2019р. та переглянути пропозицію учасника ФОП Водопян Ігор Миколайович (ЄДРПОУ 3144912330) на підставі пункту 4 частини 2 Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації.
2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП Водопян Ігор Миколайович (ЄДРПОУ 3144912330), як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації на підставі пункту 4 частини 2 Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації.

Шановний Замовнику, Комунальний заклад «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради, надалі при складанні тендерної документації не включайте до неї умов, які ви ж самі потім не вбачаєте за потрібне витребовувати від учасників.
В разі не внесення змін, ТОВ «ЕВРОФАРМ ГРУП» учасник закупівлі за Кодом ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (ліжко функціональне ) (код НК 024:2019 – 34873 меблі для лікарень механічні) змушене буде подати скаргу до АМКУ відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та контролюючих органів з приводу усунення порушень при використанні електронної системи Прозоро.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 09:38
Комунальний заклад «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради» уважно розглянув Вашу вимогу про скасування рішення про визнання переможцем закупівлі за Кодом ДК 021:2015-33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (ліжко функціональне) (код НК 024:2019 – 34873 меблі для лікарень механічні) ФОП Водопян Ігоря Миколайовича, оформлене Протоколом № 60ВТ від 08.11.2019 р., однак не вбачає підстав для її задоволення у зв’язку з наступним.
Першим аргументом вимоги було зазначено те, що учасником, якого було визнано переможцем закупівлі, у складі тендерної пропозиції не надано довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника.
Відповідно до чинного законодавства України, кінцевий бенефіціарний власник - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб.
У свою чергу, учасник, якого було визнано переможцем закупівлі, має статус фізичної особи-підприємця, що виключає наявність бенефіціарного власника.
Така обставина випливає із загальновідомих норм чинного законодавства та не потребує додаткових пояснень з боку учасника.
Але у складі тендерної пропозиції Учасником надано пояснення про причини відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (довідка №1710/19-191 від 17.10.2019р. )
Другим аргументом вказано те, що учасником не надано копії статуту (або іншого установчого документа), або інформації з цього приводу.
Так само, є загальновідомим фактом, що, відповідно до норм чинного законодавства, фізичні особи-підприємці діють без установчих документів.
Саме тому у тендерній документації вказано, що копія установчого документа надається у випадку його наявності. Надання роз’яснень у випадку відсутності установчих документів тендерної документацією не вимагалося.
Третє зауваження стосувалося відсутності інформації про номери телефонів контрагентів у таблиці «Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмета закупівлі», що, нібито, не дає змогу перевірити виконання договору шляхом спілкування із замовником.
Разом з цим, у наданому учасником копії аналогічного договору міститься інформація про способи зв’язку із замовником.
Тому, у випадку наявності сумнівів щодо фактичного виконання аналогічних договорів,
КЗ «Міська клінічна лікарня № 4» ДМР зможе зв’язатися із замовниками.
Підсумовуючи наведене вище, зазначаємо, що усі викладені у вимозі аргументи є формальними. У пропозиції учасника, визнаного переможцем, відсутні такі недоліки, які могли б бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції на користь більш дорогої пропозиції.
У свою чергу, КЗ «Міська клінічна лікарня № 4» ДМР буде удосконалювати свою тендерну документацію з урахуванням Ваших зауважень.

Документи подані скаржником

31 жовтня 2019 12:14
Оскарження.pdf

Документи подані скаржником

05 листопада 2019 12:13
Скарга.PDF

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 13:05
Скарга 2.PDF

Документи

08 листопада 2019 15:46
відповідь.PDF

Документи подані скаржником

11 листопада 2019 09:37
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-07-000263-b.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Антоненко Сергій Костянтинович, Код ЄДРПОУ:2763119758
Дата подання: 13 листопада 2019 11:13
Скарга в АМКУ
Скарга щодо порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 листопада 2019 20:32
рішення від 15.11.2019 № 16699.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 20:32
рішення від 22.11.2019 № 17221.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 23:18

Документи подані скаржником

13 листопада 2019 11:13
Скарга в АМКУ.PDF
13 листопада 2019 11:14
Квитанція.pdf

Документи подані замовником

20 листопада 2019 16:32
пояснення.PDF

Документи Органу Оскарження

15 листопада 2019 20:32
рішення від 15.11.2019 № 16699.pdf
27 листопада 2019 23:18
рішення від 22.11.2019 № 17221.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович 322 490,00
UAH з ПДВ
322 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Водопян Ігор Миколайович 331 330,00
UAH з ПДВ
331 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП" 337 024,32
UAH з ПДВ
337 024,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Козаренко Марія Сергіївна 337 076,00
UAH з ПДВ
337 076,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 14:12
Довідка з податкової.jpeg
04 листопада 2019 14:12
Довідка з МВС.jpeg
22 жовтня 2019 10:56
Проект дог.PDF
22 жовтня 2019 10:56
паспорта.pdf
22 жовтня 2019 10:56
Документи.PDF
22 жовтня 2019 10:56
гарантійний лист.pdf
22 жовтня 2019 10:56
Аналог дог.PDF
22 жовтня 2019 10:56
СЕС.pdf
22 жовтня 2019 10:56
додаток-СЕС.pdf
22 жовтня 2019 10:56
додаток-декларації.pdf
22 жовтня 2019 10:56
декларация.pdf
22 жовтня 2019 10:56
Паспорт.PDF
22 жовтня 2019 10:56
Код.PDF
22 жовтня 2019 10:56
Довідка з банку.pdf
22 жовтня 2019 10:56
Витяг.PDF
22 жовтня 2019 10:56
Виписка.PDF
22 жовтня 2019 10:56
Види діяльності.PDF

Публічні документи

13 листопада 2019 13:19
Електронний підпис
13 листопада 2019 13:17
довідка ДФС
13 листопада 2019 13:17
ТП кінцева
11 листопада 2019 13:40
Довідка про корупцію
11 листопада 2019 13:40
довідка МВС
21 жовтня 2019 16:56
Електронний підпис
21 жовтня 2019 16:55
ТП-старт.pdf
21 жовтня 2019 16:55
Відомості ЄДР.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Лист Укрмедсерт.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Копія паспорту КФ-4-Мп.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Інф.про тех.та якість.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Захист довкілля.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Довідка доставка.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Гарантійні листи.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Довідка банку.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Витяг ЄДР.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Проект договору.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Довідка ст.17.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Аналог.договір.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 11:17
Електронний підпис
21 жовтня 2019 11:15
3319.rar

Публічні документи

21 жовтня 2019 11:47
подача.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Антоненко Сергій Костянтинович

ФОП Водопян Ігор Миколайович

ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"

ФОП Козаренко Марія Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович
#2763119758
Рішення скасоване 322 490,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 15:57
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович
#2763119758
Відхилено 322 490,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 16:01
ФОП Водопян Ігор Миколайович
#3144912330
Переможець 331 330,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 15:49

Документи

04 листопада 2019 16:01
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:59
протокол скасування.PDF
04 листопада 2019 15:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Водопян Ігор Миколайович
#3144912330
331 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 19:06
дог 363 19 д у 3 від 21 12.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 19:05
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:02
дод.угода №2 від 12.12.2019.PDF зміни до договору
13 грудня 2019 16:01
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 14:08
дод.угода №1 від 03.12.19.PDF зміни до договору
03 грудня 2019 15:18
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 11:40
договір №363 19 від 28.11.19.PDF укладений
28 листопада 2019 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 363/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): реорганізація підприємства та приведення у відповідність договірних зобов"язань
Номер договору про закупівлю: 363/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 363/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 331 330,00
UAH