Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Календарі квартальні, календарі перекидні
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-10-07-000210-b be8affa44cdb493091563dba7cdd2283
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Гетман

+380442553182 hetman@v.rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління справами Апарату Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 20064120
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа: Владислав Гетман
+380442553182
hetman@v.rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 12:01
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2900 штука
Календарі квартальні, календарі перекидні (джерело фінансування - кошти державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, вул. Банкова 6-8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем протягом 10 робочих днів з моменту поставки Товару. Моментом поставки вважається день передачі Товару Покупцю та підписання Сторонами видаткової накладної, яку Постачальник зобов’язаний надати Покупцю. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 09:44
ТД 30190000-7.doc
07 жовтня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 09:44
ТД 30190000-7.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 08 жовтня 2019 12:37
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 11:35
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Тендерна документація не містить обмежень щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, ціна оцінюється остаточно.
Для більш оперативного вирішення питань що виникають з приводу даних відкритих торгів пропоную звертатись за номерами телефонів посадових осіб вказаних в тендерній документації.
кріплення перекидного календаря
Дата подання: 09 жовтня 2019 23:23
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 14:07
Добрий день. Яке скріплення у перекидному календарі - проклейка?
Відповідь: Відповідь надає відділ управління матеріальними ресурсами: "Повинно бути два отвори для кріплення на настільну підставку для календаря." Також інформую, що для більш оперативного вирішення питань що виникають з приводу даних відкритих торгів пропоную звертатись за номерами телефонів посадових осіб вказаних в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Львівська фабрика паперово-білових виробів "Бібльос" 95 960,00
UAH з ПДВ
95 960,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 109 200,00
UAH з ПДВ
109 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 11:24
Електронний підпис
07 листопада 2019 11:24
тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 11:24
довідка МВС.pdf
22 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис
22 жовтня 2019 15:47
5. додаток 5.pdf
22 жовтня 2019 15:47
4. додаток4.pdf
22 жовтня 2019 15:47
3. додаток3.pdf
22 жовтня 2019 15:47
2. проект договору.pdf
22 жовтня 2019 15:47
1. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 12:05
Електронний підпис
23 жовтня 2019 12:05
Витяг ПДВ загальний.pdf
23 жовтня 2019 12:05
Витяг ЄДР 12.09.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Львівська фабрика паперово-білових виробів "Бібльос"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Львівська фабрика паперово-білових виробів "Бібльос"
#02470371
Переможець 95 960,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 09:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Львівська фабрика паперово-білових виробів "Бібльос"
#02470371
95 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 14:46
208.pdf укладений
18 листопада 2019 14:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 95 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 660,00 UAH)