Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція гімназії за рахунок прибудови спортивного залу та топкової по вул. Д. Карвацького, 9А в с. Клішківці Хотинського району Чернівецької області
Очікувана вартість
13 811 774,00 UAH
UA-2019-10-07-000140-b 67b19ab74a0b4ed389b65b0aea50f4c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Проданюк

+380993056626 5.9.3.8.5.02@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клішковецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04416832
Місцезнаходження: 60014, Україна , Чернівецька обл., Хотинський район, с. Клішківці, вул. Головна, 66
Контактна особа: Микола Проданюк
+380993056626
5.9.3.8.5.02@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 15:32
Очікувана вартість: 13 811 774,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,72%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція гімназії за рахунок прибудови спортивного залу та топкової по вул.
Д. Карвацького, 9А в с. Клішківці Хотинського району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60014, Україна, Чернівецька область, Клішківці, Головна,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору джерело фінансування- власні кошти і державна субвенція Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт джерело фінансування- власні кошти і державна субвенція Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 09:18
ТД_реконструкція з прибудовою Клішківці 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000049 ● 3bcc1793317347e49697980f98e4e688
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.10.2019 № 46

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 30.10.2019 року № 46
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-10-07-000140-b від 07.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Реагуючи на лист Держаудитслужби, щодо виявлених порушень в закупівлі "Реконструкція гімназії за рахунок прибудови спортивного залу та топкової по вул. Д. Карвацького, 9А в с. Клішківці Хотинського району Чернівецької області", повідомляємо наступне: 1. Замовник в тендерні документації встановив, в розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, 5.1.4. Критерії та методика оцінки: Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступного критерію - «Ціна». Відповідно зауваження органу контролю є нікчемне, рекомендуємо детальніше проводити моніторинг нашої закупівлі. 2. Щодо вимог дотримання нормативно-правових документів котрі втратили чинність, ми не вимагали у учасників отримання якихось довідок, ми не відхиляли заявки за неподачу даної інформації, крім того замовник самостійно встановлює вимоги до інформації котру хоче отримати, і якщо дані вимоги обмежують конкуренцію - то учасники маєть право оскаржити такі вимоги в АМКУ. Скарг не було, відхилень не було, відповідно вимога законна. Порушень немає. 3. Щодо прийняття заявки учасника з нечіткими характеристиками запропонованих матеріалів, то рекомендуємо органу контролю детально ознайомитись з документами котрі подав учасник в папці Відповідність 1.rar документ Лист відповідність матер опис.PDF, ви будете здивовані, але чіткі вимоги до матеріалів розчин цементний, кабелі силові, труби сталеві водогазопровідні оцинковані для водопостачання там є. Все у відповідності до вимог замовника. Рекоментуємо органу контролю уважніше підходити до моніторингу закупівель з метою дійсного попередження порушень. Вважаємо що в даній закупівлі порушень не було, готові довести свою правоту в суді. Дякуємо за аналіз нашої документації

2019-11-06 07:00:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

.

2019-12-04 09:36:09

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ 12 842 390,40
UAH з ПДВ
12 842 390,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельник 2020" 13 387 844,40
UAH з ПДВ
13 387 844,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ" 13 804 496,40
UAH з ПДВ
13 804 496,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 18:41
Електронний підпис
22 жовтня 2019 22:22
Електронний підпис
22 жовтня 2019 22:19
ІІ Відповідність ст. 16.rar
22 жовтня 2019 22:19
VI Кошторис.rar
22 жовтня 2019 22:19
V Інші документи.rar

Публічні документи

30 жовтня 2019 16:02
Електронний підпис
30 жовтня 2019 15:59
Довідки
30 жовтня 2019 15:59
Довідки
30 жовтня 2019 14:25
Електронний підпис
22 жовтня 2019 10:17
Електронний підпис
22 жовтня 2019 10:14
Цінова пропозиція.rar
22 жовтня 2019 10:14
Локальні кошториси.rar
22 жовтня 2019 10:14
Кошторис інше.rar
22 жовтня 2019 10:14
Відповідність2.rar
16 жовтня 2019 11:31
Електронний підпис
16 жовтня 2019 11:29
Цінова пропозиція.rar
16 жовтня 2019 11:29
Скан досвід2.rar
16 жовтня 2019 11:29
Скан досвід1.rar
16 жовтня 2019 11:29
МТБ_робітники.rar
16 жовтня 2019 11:29
Локальні кошториси.rar
16 жовтня 2019 11:29
Кошторис інше.rar
16 жовтня 2019 11:29
Відповідність2.rar
16 жовтня 2019 11:29
Відповідність1.rar

Публічні документи

22 жовтня 2019 14:38
Електронний підпис
22 жовтня 2019 14:36
Тендерна_проп.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ

ТОВ "Будівельник 2020"

ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ
#39794680
Відхилено 12 842 390,40
UAH з ПДВ
26 жовтня 2019 11:03
ТОВ "Будівельник 2020"
#37978257
Переможець 13 387 844,40
UAH з ПДВ
26 жовтня 2019 11:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2019 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельник 2020"
#37978257
13 387 844,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 22:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:55
0-02-05-eeb125a5bd7554712e2167986ee410b85a7b891e7f034727179cfe7c8a557527_9e3a06e0.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 15:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:49
0-02-05-bb507f440707a89fcd0a6d92b4391da8eed50ac4be24771783a525f68360a787_10b974a.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:52
0-02-05-9370c321d19953929a3d4b842280fc60140a57c710727ed4840b7c4ba576b626_fe3b7ff3.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 10:40
клішківці будівельник.jpg зміни до договору
20 грудня 2019 10:39
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 09:40
0-02-0a-8542e934e85d366f1cb4c64682d0f9ed969140383d356125c33a2fe6084c6f7b_eea36908.jpg зміни до договору
19 грудня 2019 09:40
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 23:00
Gmail (64).zip укладений
14 листопада 2019 22:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: 229
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 387 844,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 231 307,40 UAH)