Реконструкція гімназії за рахунок прибудови спортивного залу та топкової по вул. Д. Карвацького, 9А в с. Клішківці Хотинського району Чернівецької області
Очікувана вартість
13 811 774,00 UAH
UA-2019-10-07-000140-b 67b19ab74a0b4ed389b65b0aea50f4c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Клішковецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04416832
Місцезнаходження замовника: 60014, Україна, Чернівецька обл., Хотинський район, с. Клішківці, вул. Головна, 66
Контактна особа замовника: Микола Проданюк
+380993056626
5.9.3.8.5.02@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 15:32
Очікувана вартість: 13 811 774,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,72 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція гімназії за рахунок прибудови спортивного залу та топкової по вул.
Д. Карвацького, 9А в с. Клішківці Хотинського району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60014, Україна, Чернівецька область, Клішківці, Головна,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору джерело фінансування- власні кошти і державна субвенція Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт джерело фінансування- власні кошти і державна субвенція Пiсляоплата 5 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 жовтня 2019 09:19
Електронний цифровий підпис
07 жовтня 2019 09:18
ТД_реконструкція з прибудовою Клішківці 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000049 ● 3bcc1793317347e49697980f98e4e688
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-30 16:45:57
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.10.2019 № 46

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 30.10.2019 року № 46
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-10-07-000140-b від 07.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Реагуючи на лист Держаудитслужби, щодо виявлених порушень в закупівлі "Реконструкція гімназії за рахунок прибудови спортивного залу та топкової по вул. Д. Карвацького, 9А в с. Клішківці Хотинського району Чернівецької області", повідомляємо наступне: 1. Замовник в тендерні документації встановив, в розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, 5.1.4. Критерії та методика оцінки: Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступного критерію - «Ціна». Відповідно зауваження органу контролю є нікчемне, рекомендуємо детальніше проводити моніторинг нашої закупівлі. 2. Щодо вимог дотримання нормативно-правових документів котрі втратили чинність, ми не вимагали у учасників отримання якихось довідок, ми не відхиляли заявки за неподачу даної інформації, крім того замовник самостійно встановлює вимоги до інформації котру хоче отримати, і якщо дані вимоги обмежують конкуренцію - то учасники маєть право оскаржити такі вимоги в АМКУ. Скарг не було, відхилень не було, відповідно вимога законна. Порушень немає. 3. Щодо прийняття заявки учасника з нечіткими характеристиками запропонованих матеріалів, то рекомендуємо органу контролю детально ознайомитись з документами котрі подав учасник в папці Відповідність 1.rar документ Лист відповідність матер опис.PDF, ви будете здивовані, але чіткі вимоги до матеріалів розчин цементний, кабелі силові, труби сталеві водогазопровідні оцинковані для водопостачання там є. Все у відповідності до вимог замовника. Рекоментуємо органу контролю уважніше підходити до моніторингу закупівель з метою дійсного попередження порушень. Вважаємо що в даній закупівлі порушень не було, готові довести свою правоту в суді. Дякуємо за аналіз нашої документації

2019-11-06 07:00:29

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Клішковецька сільська рада, 04416832, Україна, Хотинський район, с. Клішківці, вул. Головна, 66
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція гімназії за рахунок прибудови спортивного залу та топкової по вул. Д. Карвацького, 9А в с. Клішківці Хотинського району Чернівецької області , 13811774UAH, 45450000-6, ДК021, 1, лот
  3. Інформація про оприлюднення: 67b19ab74a0b4ed389b65b0aea50f4c4, 2019-10-07
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 30 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Клішковецької сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Дор-Буд Інвест СВ» та ТОВ «Будівельник 2020»; рішення уповноваженої особи від 26.10.2019 №1; повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2019. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону Замовник не зазначив питому вагу критерію «Ціна» та в описі методики оцінки за критерієм «Ціна» – інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Також, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації вимагається дотримання учасниками нормативно-правових документів зокрема, Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16 вересня 2015р. №549/2015, при тому, що зазначений документ втратив чинність. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено, що пропозиція ТОВ «Будівельник 2020», якого визнано переможцем, не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до підпункту 3.1.5 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу І «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, підрядник у своїй пропозиції повинен вказати чіткі характеристики товарів, матеріалів, котрі будуть застосовані, у відповідності до ДСТУ на них. Замовник на вибір запропонував декілька варіантів, учасником мають бути прописані характеристики тільки для одного конкретного виду (типу). Вказання не чітких показників недопустимо, так як не дає можливість чітко визначити що саме буде використовуватись підрядником. В такому випадку заявки будуть відхилені. Всі показники (значення) вказані в заявці мають мати чітке значення котре не передбачає подвійного тлумачення. У своїй пропозиції ТОВ «Будівельник 2020» надав лист від 15.10.2019 №451, в якому зазначив характеристики матеріалів згідно додатку 2 до тендерної документації. Проте, вказані учасником характеристики таких матеріалів, як розчин цементний, кабелі силові, труби сталеві водогазопровідні оцинковані для водопостачання не містять чітких значень, що не дає можливості чітко визначити, що саме буде використовуватись підрядником, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1.5 пункту 1 розділу І тендерної документації. Отже, пропозиція учасника ТОВ «Будівельник 2020», якого визнано переможцем, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає умовам тендерної документації. Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги, чи визнає їх такими, що не відбулися., 05 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17, пунктів 2, 4 та 10 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ 12 842 390,40
UAH з ПДВ
12 842 390,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельник 2020" 13 387 844,40
UAH з ПДВ
13 387 844,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ" 13 804 496,40
UAH з ПДВ
13 804 496,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 18:41
sign.p7s
22 жовтня 2019 22:22
sign.p7s
22 жовтня 2019 22:19
ІІ Відповідність ст. 16.rar
22 жовтня 2019 22:19
VI Кошторис.rar
22 жовтня 2019 22:19
V Інші документи.rar

Публічні документи

30 жовтня 2019 16:02
sign.p7s
30 жовтня 2019 15:59
Довідки
30 жовтня 2019 15:59
Довідки
30 жовтня 2019 14:25
sign.p7s
22 жовтня 2019 10:17
sign.p7s
22 жовтня 2019 10:14
Цінова пропозиція.rar
22 жовтня 2019 10:14
Локальні кошториси.rar
22 жовтня 2019 10:14
Кошторис інше.rar
22 жовтня 2019 10:14
Відповідність2.rar
16 жовтня 2019 11:31
sign.p7s
16 жовтня 2019 11:29
Цінова пропозиція.rar
16 жовтня 2019 11:29
Скан досвід2.rar
16 жовтня 2019 11:29
Скан досвід1.rar
16 жовтня 2019 11:29
МТБ_робітники.rar
16 жовтня 2019 11:29
Локальні кошториси.rar
16 жовтня 2019 11:29
Кошторис інше.rar
16 жовтня 2019 11:29
Відповідність2.rar
16 жовтня 2019 11:29
Відповідність1.rar

Публічні документи

22 жовтня 2019 14:38
sign.p7s
22 жовтня 2019 14:36
Тендерна_проп.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ
#39794680
Відхилено 12 842 390,40
UAH з ПДВ
26 жовтня 2019 11:03
ТОВ "Будівельник 2020"
#37978257
Переможець 13 387 844,40
UAH з ПДВ
26 жовтня 2019 11:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2019 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельник 2020"
#37978257
13 387 844,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 листопада 2019 23:00
Gmail (64).zip укладений
14 листопада 2019 22:59

Актуальні тендери

До пошуку