Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи)
Очікувана вартість
33 630,00 UAH
UA-2019-10-04-002410-b ● 965e7f9e4c244d43a8823fe84e34626a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21902497 |
Вебсайт: | http://perinatalcenter-dnepr.com/ |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Наталія Юхимівна Жушман +380563778772,+380675676377 ek_dopc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2019 19:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2019 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 33 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 336,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
Вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2019 19:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2019 19:56 |
Оголошення біовідходи.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація працівників
Дата подання: 08 жовтня 2019 09:55
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 10:28
Доброго дня! Будь ласка, повідомте копії яких документів необхідно надати для підтвердження відповідної кваліфікації працівників згідно додатку №1 до оголошення.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Надати довідку в довільній формі
Документи, передбачені додатком №2
Дата подання: 08 жовтня 2019 10:09
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 02:11
Доброго дня!
При ознайомленні з оголошенням виникло питання наступного змісту. У п.7 Пропозиції електронних закупівель Додатку №2 зазначено, що разом із цією пропозицією учасник повинен надати документи, передбачені додатком №2. Але у тексті самого додатку №2 будь-яких документів не зазначено, крім самої форми цінової пропозиції. Питання: так які ж саме документи, передбачені додатком №2 до Оголошення, повинен надати учасник у складі своєї пропозиції?
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Разом із пропозицією учасник повинен надати документи, передбачені додатком №1. Посилання на додаток №2 є механічною помилкою (опискою), допущеною при підготовці оголошення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-04-002410-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38782391
Дата подання: 07 жовтня 2019 11:07
вимога видалення або утилізація
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ«
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-10-04-002410-b
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Згідно Тендерної документації Замовником вимагається «надання копія Ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та по можливості мати власне або орендоване відповідне обладнання для кремації»
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
З даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (для ознайомлення, ідентифікатор Закупівлі UA-2019-07-22-001025-b та UA-2019-08-30-000944-b ), де ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» намагається зобов'язати Замовника видалити вимогу наявності в ліцензії у потенційних учасників операції «ВИДАЛЕННЯ ЧИ УТИЛІЗАЦІЇ», як то передбачено п. «е» , Статті 32, Закону України «Про відходи » проте АМКУ відмовляє у задоволенні скарги, що є підтвердженням саме наявності в ліцензії операції «ВИДАЛЕННЯ ЧИ УТИЛІЗАЦІЇ», а не знешкодження (копію скарг та результуючої частини надаємо)
Замовник має керуватись діючим законодавством, оскільки п.3 , статті 7, ЗУ «Про Публічні закупівлі » Антимонопольний комітет України та Рахункова палата здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Тобто поки відсутня постанова Суду про зобов’язання АМКУ скасувати рішення No 11652-р/пк-пз - Рішення No 11652-р/пк-пз є діючим і Замовник має дотримуватись даного нормативного акту.
Якщо у Замовника є рішення Суду по закупівлі (UA-2019-07-22-001025-b та по закупівлі UA-2019-08-30-000944-b) – просимо надати для ознайомлення
Вимагаємо:
- Притримуватись діючого законодавства з яким погоджується колегія АМКУ
- Пункт «копія Ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та по можливості мати власне або орендоване відповідне обладнання для кремації» викласти в наступній редакції «Ліцензії або копію наказу Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання,
Розгорнути
Згорнути
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-10-04-002410-b
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Згідно Тендерної документації Замовником вимагається «надання копія Ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та по можливості мати власне або орендоване відповідне обладнання для кремації»
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
З даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (для ознайомлення, ідентифікатор Закупівлі UA-2019-07-22-001025-b та UA-2019-08-30-000944-b ), де ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» намагається зобов'язати Замовника видалити вимогу наявності в ліцензії у потенційних учасників операції «ВИДАЛЕННЯ ЧИ УТИЛІЗАЦІЇ», як то передбачено п. «е» , Статті 32, Закону України «Про відходи » проте АМКУ відмовляє у задоволенні скарги, що є підтвердженням саме наявності в ліцензії операції «ВИДАЛЕННЯ ЧИ УТИЛІЗАЦІЇ», а не знешкодження (копію скарг та результуючої частини надаємо)
Замовник має керуватись діючим законодавством, оскільки п.3 , статті 7, ЗУ «Про Публічні закупівлі » Антимонопольний комітет України та Рахункова палата здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Тобто поки відсутня постанова Суду про зобов’язання АМКУ скасувати рішення No 11652-р/пк-пз - Рішення No 11652-р/пк-пз є діючим і Замовник має дотримуватись даного нормативного акту.
Якщо у Замовника є рішення Суду по закупівлі (UA-2019-07-22-001025-b та по закупівлі UA-2019-08-30-000944-b) – просимо надати для ознайомлення
Вимагаємо:
- Притримуватись діючого законодавства з яким погоджується колегія АМКУ
- Пункт «копія Ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та по можливості мати власне або орендоване відповідне обладнання для кремації» викласти в наступній редакції «Ліцензії або копію наказу Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2019 12:14
Предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи)
Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325, яким затверджено Державні санітарно-протиепідемічних правила і норми щодо поводження з медичними відходами, передбачено наступне:
18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Тому, вимога щодо наявності ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та наявності відповідного обладнання для кремації відповідає нормам законодавства про відходи та Наказу МОЗ №325 від 08.06.2015, вимог якого зобов’язаний дотримуватись замовник закупівлі.
Замовник самостійно на власний розсуд визначає і установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, замовник зобов’язаний при проведенні допорогових закупівель дотримуватись основних принципів закупівель, передбачених Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене, замовником не порушено вимог чинного законодавства, всі учасники, які відповідають вимогам, встановленим в оголошенні, можуть прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
Учасник не довів чим порушуються його права.
Тому вимога учасника не підлягає задоволенню.
Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325, яким затверджено Державні санітарно-протиепідемічних правила і норми щодо поводження з медичними відходами, передбачено наступне:
18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Тому, вимога щодо наявності ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та наявності відповідного обладнання для кремації відповідає нормам законодавства про відходи та Наказу МОЗ №325 від 08.06.2015, вимог якого зобов’язаний дотримуватись замовник закупівлі.
Замовник самостійно на власний розсуд визначає і установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, замовник зобов’язаний при проведенні допорогових закупівель дотримуватись основних принципів закупівель, передбачених Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене, замовником не порушено вимог чинного законодавства, всі учасники, які відповідають вимогам, встановленим в оголошенні, можуть прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
Учасник не довів чим порушуються його права.
Тому вимога учасника не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-10-04-002410-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38782391
Дата подання: 07 жовтня 2019 11:09
висновок екологічної експертизи
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ«
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-10-04-002410-b
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
На підтвердження утилізації або видалення відходів екологічно безпечним способом вимагаємо внести пункт до тендерної документації :
- «довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для утилізації або видалення небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сканкопія з оригіналу висновку Державної екологічної експертизи (обов’язково повинні містити підпис та печатку Міністерства Екології та природних ресурсів або його департаменту, який видав даний документ із зазначенням № документа та дату видачі) з організації збирання, зберігання, видалення небезпечних відходів на території Учасника»
З даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (для ознайомлення, ідентифікатор Закупівлі UA-2019-07-22-001025-b ), де ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» намагається зобов'язати Замовника видалити вимогу наявності висновку екологічної експертизи проте колегія АМКУ відмовляє у задоволенні скарги – що є підтвердженням наявності даного висновку в тендерній пропозиції
Розгорнути
Згорнути
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-10-04-002410-b
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
На підтвердження утилізації або видалення відходів екологічно безпечним способом вимагаємо внести пункт до тендерної документації :
- «довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для утилізації або видалення небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сканкопія з оригіналу висновку Державної екологічної експертизи (обов’язково повинні містити підпис та печатку Міністерства Екології та природних ресурсів або його департаменту, який видав даний документ із зазначенням № документа та дату видачі) з організації збирання, зберігання, видалення небезпечних відходів на території Учасника»
З даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (для ознайомлення, ідентифікатор Закупівлі UA-2019-07-22-001025-b ), де ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» намагається зобов'язати Замовника видалити вимогу наявності висновку екологічної експертизи проте колегія АМКУ відмовляє у задоволенні скарги – що є підтвердженням наявності даного висновку в тендерній пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2019 12:20
Предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи)
Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325, яким затверджено Державні санітарно-протиепідемічних правила і норми щодо поводження з медичними відходами, передбачено наступне:
18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Тому, вимога щодо наявності ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та наявності відповідного обладнання для кремації відповідає нормам законодавства про відходи та Наказу МОЗ №325 від 08.06.2015, вимог якого зобов’язаний дотримуватись замовник закупівлі.
Замовник самостійно на власний розсуд визначає і установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, замовник зобов’язаний при проведенні допорогових закупівель дотримуватись основних принципів закупівель, передбачених Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене, замовником не порушено вимог чинного законодавства, всі учасники, які відповідають вимогам, встановленим в оголошенні, можуть прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
Учасник не довів чим порушуються його права.
Тому вимога учасника не підлягає задоволенню.
Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325, яким затверджено Державні санітарно-протиепідемічних правила і норми щодо поводження з медичними відходами, передбачено наступне:
18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Тому, вимога щодо наявності ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами категорії В та наявності відповідного обладнання для кремації відповідає нормам законодавства про відходи та Наказу МОЗ №325 від 08.06.2015, вимог якого зобов’язаний дотримуватись замовник закупівлі.
Замовник самостійно на власний розсуд визначає і установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, замовник зобов’язаний при проведенні допорогових закупівель дотримуватись основних принципів закупівель, передбачених Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене, замовником не порушено вимог чинного законодавства, всі учасники, які відповідають вимогам, встановленим в оголошенні, можуть прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
Учасник не довів чим порушуються його права.
Тому вимога учасника не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 11:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
29 760,00
UAH з ПДВ
|
20 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
30 000,00
UAH з ПДВ
|
21 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #37797799 |
Переможець |
20 880,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 09:22
|
Договір №467 19-НВ.pdf | укладений |
04 листопада 2019 09:21
|