Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
310 942,02 UAH
UA-2019-10-04-002353-b ab17417185c44defac0d0051f5dd3ada
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Мінчук

+380445277638 tender.nasbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України"
Код ЄДРПОУ: 20001823
Вебсайт: http://www.academy.ssu.gov.ua/
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Контактна особа: Віталій Мінчук
+380445277638
tender.nasbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 11:21
Очікувана вартість: 310 942,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 554,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 пачка
Папір А4 (500 арк. 80г/м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 пачка
Папір А3 (500 арк. 80г/м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Блокнот А5 на пружині 48 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Ножиці канцелярські 20-21 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Скоби №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Степлер №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Подушка штемпельна 110*70 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Фарба штемпельна 28-30мл. синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Фарба штемпельна 28-30мл. червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штука
Ручка кулькова (пише синім)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штука
Олівець простий (графітний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штука
Клей канцелярський 50мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Файли А4 (1уп/100шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Оснастка для круглої печатки 40мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Оснастка для круглої печатки 45мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Оснастка для круглої печатки 50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Штамп текстовий самонабірний /5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 упаковка
Картридж для ручок Parker Quink синій (1уп/5-6шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Картридж для ручок Parker Quink чорний (1уп/5-6шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 18:40
Оголошення.docx
04 жовтня 2019 18:40
Тендерна документація канцелярські товари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:30
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 09:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Допускаються інші торгові марки, але модель повинна відповідати специфікації.
2. Національна академія СБ України забезпечує рівні умови для всіх учасників та діє відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Участь фізичних осіб-підприємців допускається. Оцінюється найбільш економічно вигідна ціна з ПДВ, або без ПДВ, як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-04-002353-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:28
вимога
Звертаємо вашу увагу на те, що подана ТОВ "Екопром Сістем" пропозиція не відповідає вимогам вашої тендерної пропозиції, оскільки
1. Учасником не надано повної копії аналогічного договору із Управлінням екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської державної адміністрації (відсутні додатки до договору). Крім того, учасник вимагав надання Інформаційної довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, але ТОВ "Екопром Сістем" з незрозумілих причин надало дві довідки. - ч.5 розділу ІІІ Тендерної документації
2. Подана пропозиція не відповідає запропонованій замовником формі, оскільки Учасником додано зайві позиції товару, що не дає можливості замовнику в повній мірі визначити ціну, кількість та асортимент запропонованого товару, - додаток 1 тендерної документацї та ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації.
3.Не надано наказ про прийняття на роботу уповноваженої особи - п.4 Додатку 2 Тендерної пропозиції
4.Не надано належного підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами проведеної закупівлі, надана довіреність не відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо дискваліфікувати ТОВ «Екопром Сістем», як учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, та перейти до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2019 22:58
Національною академією Служби безпеки України опрацьовано Вашу Вимогу, стосовно відхилення пропозиції відкритих торгів ТОВ «ЕКОПРОМ СІСТЕМ» щодо закупівлі ДК 021:2015 код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-04-002353-b) за результатами чого повідомляємо наступне.
1. Щодо ненадання в складі своєї тендерної пропозиції документу який підтверджує відповідність пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922- VIII від 25 грудня 2015 року (далі-Закон) достатньо лише одного аналогічного договору для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. В межах строку для прийому пропозицій ТОВ «ЕКОПРОМ СІСТЕМ» в складі своєї тендерної пропозиції надало довідки про досвід виконання аналогічних договорів (вих. №№6,7 від 20.10.2019) та копії договорів, які зазначені в довідках, що підтвердило досвід виконання аналогічних договорів в повному обсязі.
2. Щодо ненадання в складі своєї тендерної пропозиції документу який підтверджує відповідність пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призводить до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме- технічні помилки та описки. ТОВ «ЕКОПРОМ СIСТЕМ» в межах строку для прийому пропозицій надало заповнену форму тендерної пропозиції (вих. №4/4365 від 20.10.2019 року), яка подається за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації з формально допущеною помилкою, повторивши перші вісім позицій найменування товару, що в свою чергу не призвело до збільшення вартості та не впливає на зміст пропозиції, а отже підтвердило вимогу пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації
3. Щодо ненадання в складі своєї тендерної пропозиції документу який підтверджує відповідність пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації.
В межах строку для прийому пропозицій ТОВ «ЕКОПРОМ СІСТЕМ» в складі своєї тендерної пропозиції надало копію протоколу №2 загальних зборів учасників ТОВ «ЕКОПРОМ CІСTТЕМ» від 09.08.2018, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами тендерної документації від імені Учасника під час проведення процедури закупівлі.
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «ЕКОПРОМ СІСТЕМ» відповідає вимогам Закону та тендерній документації.
Враховуючи викладене, правові підстави для задоволення Вашої Вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 283 580,28
UAH з ПДВ
260 797,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 274 069,32
UAH з ПДВ
269 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:14
Електронний підпис
20 жовтня 2019 14:53
Електронний підпис
20 жовтня 2019 14:52
згода з договором.pdf
20 жовтня 2019 14:52
ЕКО4365_Специфікація.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 13:08
Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Специфікація.pdf
18 жовтня 2019 13:08
Відгук Готель Київ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 260 797,92
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 18:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
260 797,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:52
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 18:05
Договір №1608 від 05.11.2019.pdf укладений
05 листопада 2019 18:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 260 797,92
UAH (в тому числі ПДВ 43 466,32 UAH)