Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки вчителя (кошти державного бюджету, кошти районного бюджету)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-10-04-002082-b c64d1ff1782e4e93afa0be378406283f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толочик Оксана Павлівна

+380365723154 osvitakost@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 02145866
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Толочик Оксана Павлівна
+380365723154
osvitakost@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 16:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 16:25
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 393,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
ноутбуки вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. Незалежності, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару підписання накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 16:21
Ноутбуки НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантія
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:28
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 09:25
Шановний замовник. Гарантія від виробника на ноутбук складає 12 місяців. Прохання внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Ні
Програмне забезпечення
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:30
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 09:31
Шановний Замовник торгів. Зараз на ринку багато контрафактного програмного забезпечення від Microsoft (в т.ч. Win 10 Home/ Pro). З метою уникнення всіляких махінацій з програмним забезпеченням пропонуємо Вам змінити пункт тендерної документації в п. №2 з : Операційна система: ліцензійна операційна система не нижче Windows 10 Home 64 bit з безкоштовними оновленнями, україномовним інтерфейсом на : Попередньо встановлена ВИРОБНИКОМ ОБЛАДНАННЯ Операційна система: ліцензійна операційна система не нижче Windows 10 Home 64 bit з безкоштовними оновленнями, україномовним інтерфейсом. Це означає наступне : 1. Ви отримаєте встановлену виробником на заводі ОС, відразу з драйверами, додатковими програмами та ОСНОВНЕ - буде створено область на вінчестері, яка дозволяє оперативно відновити працездатність ноутбука - ОС відразу з драйверами. 2. Ви отримаєте 100% оригінальну ОС 3. Ви отримаєте повну підтримку від виробника !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Операційна система: ліцензійна операційна система не нижче Windows 10 Home 64 bit з безкоштовними оновленнями, україномовним інтерфейсом
Пакет програмних засобів офісного призначення: інстальований пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення, сумісний з обраною ОС.
Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником товару та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Це передбачено у технічних вимогах до предмету закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:36
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 10:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У технічних вимогах зазначено, що Пропозиція Учасника повинна містити опис товару, що пропонується (точна назва виробника, назва моделі та технічні характеристики) у формі порівняльної таблиці параметрів запропонованого товару з технічними вимогами Замовника.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Ціна кожного Учасника розглядається як остаточна чи з ПДВ чи без ПДВ
Документація
Дата подання: 07 жовтня 2019 13:59
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 14:07
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: так
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 175 476,00
UAH з ПДВ
175 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 175 476,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
175 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
01 листопада 2019 15:04