Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу "Власівська гімназія Старовірівської сільської ради Нововодолазького району Харківської області" за адресою:Харківська область, Нововодолазький район, с.Палатки вул.Центральна, 1 (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 809 999,00 UAH
UA-2019-10-04-001975-b a1490dc2423747a3befbe8cac5ef16d0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Юріївна Гребенюк

+380958705100 vostarovirivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОВІРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НОВОВОДОЛАЗЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42707493
Місцезнаходження: 63250, Україна , Харківська обл., с. Старовірівка, вул. Гагаріна, буд. 35
Контактна особа: Людмила Юріївна Гребенюк
+380958705100
vostarovirivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу "Власівська гімназія Старовірівської сільської ради Нововодолазького району Харківської області" за адресою:Харківська область, Нововодолазький район, с.Палатки вул.Центральна, 1 (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63258, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, с.Палатки, вулиця Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

04 жовтня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"
#32438415
Переможець 1 809 999,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 09:46
график к доп согл №5.pdf зміни до договору
14 липня 2020 09:45
Доп угода №5.pdf зміни до договору
14 липня 2020 09:45
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 15:58
додаткова угода №4 к дог №161.pdf зміни до договору
02 липня 2020 15:56
Календарний графік.pdf зміни до договору
02 липня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 13:54
відомість ресурсів.pdf зміни до договору
29 травня 2020 13:50
договорна ціна.pdf зміни до договору
29 травня 2020 13:50
Додаткова угода №3 к дог 161від 23.09.2019.pdf зміни до договору
29 травня 2020 13:50
Календарний график.pdf зміни до договору
29 травня 2020 13:50
Локальний кошторис к дог161.pdf зміни до договору
29 травня 2020 13:50
разрахунок 1-2.pdf зміни до договору
29 травня 2020 13:50
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 10:13
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2019 20:21
Договірна ціна.pdf зміни до договору
06 жовтня 2019 20:20
Розрахунок.pdf зміни до договору
06 жовтня 2019 20:20
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 жовтня 2019 20:20
Проект календарного графіку.pdf зміни до договору
06 жовтня 2019 20:20
Локальний кошторис.pdf зміни до договору
06 жовтня 2019 20:20
Календарний графік.pdf зміни до договору
06 жовтня 2019 20:20
Відомість ресурсів.pdf зміни до договору
06 жовтня 2019 20:20
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 16:05
Договір фасад сервіс (1).pdf укладений
04 жовтня 2019 16:05
Договірна ціна (2).pdf укладений
04 жовтня 2019 16:05
Календарний графік (1).pdf укладений
04 жовтня 2019 16:05
протокол.pdf укладений
04 жовтня 2019 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни в окремі положення договору ,виклавши в новій редакції п.5.1,п.п 5.1.1.Розділу" V ВИКОНАННЯ РОБІТ". Срок виконання робіт : до 31 січня 2020р
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цьго договору становить-1713372,00грн (один мільойн сімсот тринадцять тисяч триста сімдесят дві гривні ,00 коп),втому числі ПДВ(20%)-285562,00грн (двісті вісімдесят п"ять тисяч п"ятсот шістдесят дві гриані 00 коп) Срок виконання робіт;до 31 травня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.1., п.п.5.1.1. Розділу «V. ВИКОНАННЯ РОБІТ» та викласти його в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: до 31 липня 2020 року 5.1.1. Строки виконання робіт за Договором визначаються календарним графіком виконання робіт (Додаток 2 до Договору), який є невід’ємною частиною Договору, з правом передчасного виконання
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .Календарний графік виконання робіт (Додаток до Додаткової угод №4) визнати таким, що втратив свою чинність, зв’язку з технічною помилкою роботи сайту ^(Державні закупівлі Прозоро»
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML