Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщення КУ «Семенівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад» Пологівської районної ради Запорізької області за адресою: с.Семенівка, вул. Кирилівська, 5, Пологівський район, Запорізька область»
Очікувана вартість
132 403,28 UAH
UA-2019-10-04-001949-b 6083677bba314d0384dbe23f116f0013
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Славний Сергій Володимирович

+380616522744 osvita_pologi_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136258
Місцезнаходження: 70600, Україна , Запорізька обл., місто Пологи, вулиця Єдності 32, Пологівський район
Контактна особа: Славний Сергій Володимирович
+380616522744
osvita_pologi_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщення КУ «Семенівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад» Пологівської районної ради Запорізької області за адресою: с.Семенівка, вул. Кирилівська, 5, Пологівський район, Запорізька область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70660, Україна, Запорізька область, с. Семенівка, вул. Кирилівська, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 жовтня 2019  —  25 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться в безготівковій формі з платіжного (розрахункового) рахунку Замовника на платіжний (розрахунковий) рахунок Підрядника. Розрахунки проводяться протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акта здачі - приймання виконаних робіт за формою № КБ – 2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою № КБ – 3. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

04 жовтня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАДА-ЛТД"
#20470713
Переможець 132 403,28
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 15:55

Документи

04 жовтня 2019 15:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 15:37
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 15:27
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 16:00
Договір укладений
04 жовтня 2019 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору.
Номер договору про закупівлю: № 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML