Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
123 426 000,00 UAH
UA-2019-10-04-001916-b 61f47189b98a45b58cbc0b4a713003d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 15:43
Очікувана вартість: 123 426 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 234 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція.
Строк виконання робіт – не може перевищувати 780 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю у відповідності до календарного графіку виконання робіт.
Обсяг виконання робіт наведений у Додатку 2 до тендерної документації.
Джерело фінансування - кошти спеціального фонду місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, Київ, м. Київ, вул. Ревуцького, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються шляхом їх оплати Замовником на підставі акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт, оформлених згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, за формами № КБ-2в та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Підрядника на умовах відстрочки платежу на термін до 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та ч.1 ст.3 Бюджетного кодексу України Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі до 30% вартості річного обсягу Робіт, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок у Державній казначейській службі України, м. Київ, код банку 820172 на підставі рахунку, який надається Підрядником Замовнику, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені Договором. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:10
ТД_Харківські очисні_повтор нова редакція.docx
18 жовтня 2019 14:10
Зміни Харківські.docx
04 жовтня 2019 15:46
Додаток № 3 Харківські повтор.doc
04 жовтня 2019 15:46
ТД_Харківські очисні_повтор.docx
18 жовтня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 14:10
ТД_Харківські очисні_повтор нова редакція.docx
18 жовтня 2019 14:10
Зміни Харківські.docx
04 жовтня 2019 15:46
Додаток № 3 Харківські повтор.doc
04 жовтня 2019 15:46
ТД_Харківські очисні_повтор.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 07 жовтня 2019 14:32
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 17:20
Розділ 5 Кваліфікаційні критерії до учасників, визначає, що учасник має надати як підтвердження досвіду наступне: - довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи про наявність договорів на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва очисних споруд за такою формою: табл. - копії договорів (з додатками та актами приймання виконаних робіт), що зазначені у довідці. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію що найменше одного аналогічного договору, що повністю виконаний. Наша компанія має аналогічний досвід робіт, що відповідає предмету закупівлі, але дані роботи роботи виконувались не як вимагається ТД, а саме : " договорів на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва очисних споруд ", а в інших контрактах. Важаємо данну вимогу дискримінаційною. Дане формолювання вимог значно звужує число потенційних учасників, що приводить до не добросовісної конкуренції. Комплекс робіт є такий, що підпадає до вимог класу наслідків СС3. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Будівництво та/або реконструкція очисних споруд - це комплекс будівельних, монтажних, спеціалізованих робіт, включаючи роботи з монтажу обладнання. Для підтвердження досвіду виконання таких робіт може бути заявлений договір саме на виконання комплексу робіт з реконструкції та/або будівництва очисних споруд, а не окремих видів робіт, наприклад, будівництво чи реконструкція локальних очисних споруд під час будівництва будинку.
Отже, на виконання вимог Закону, а також з урахуванням специфіки предмету закупівлі, замовник встановив у тендерній документації такий кваліфікаційний критерій як наявність договорів на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва очисних споруд. Зазначена вимога тендерної документації жодним чином не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених Законом.
Ідискримінаційні умови
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:13
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 17:54
Шановний замовник. У тендерній документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у пункті 6) Ви вимагаєте щоб в учасника обов’язково повинно бути наявне наступне обладнання, техніка (Далі по тексту перелік техніки). Що є дискримінаційною умовою бо вказаний Вами перелік техніки в учасника може бути орендований або у лізингу. Просимо внести зміни та надати можливість нашому підприємству брати участь у торгах! Також у цьому пункті йдеться про працівників: В учасника обов’язково повинні бути наявні працівники такої кваліфікації: (далі по тексту перелік працівників). За законом в нас як у учасника ці працівники можуть буди як у штаті так и наймані за трудовими договором!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 6 тендерної документації не містить вимог, які зазначені потенційним учасником у звернені за роз’ясненням, а саме: пункт не містить вимоги щодо наявності в учасника обладнання та техніки, що не перебуває в оренді чи лізингу; пункт не містить вимоги щодо наявності в учасника штатних робітників. Отже, вимоги тендерної документації жодним чином не порушують принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:18
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 17:26
Дайте роз’яснення яким чином у пункті 6 (який відноситься судячи з вашої документації до «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») містяться вимоги з 16ст. які у вас зазначені у пункті 5. Зробіть зміни та викресліть або перенесіть Ваші вимоги які відносяться до кваліфікаційних вимог до відповідного пункту( у вашій документації це пункт 5). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" тендерної документації не містить інформації про кваліфікаційні вимоги до учасників. Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність таким критеріям учасників процедури закупівлі наведені у пункті 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" тендерної документації.
щодо підпису ЕЦП/КЕП
Дата подання: 08 жовтня 2019 11:22
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 17:41
Доброго дня ! в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" до тендерної документації зазначена наступна вимога: Тендерна пропозиція учасника та файли, які входять до її складу, повинні бути підписані учасником шляхом накладення ЕЦП/КЕП уповноваженої посадової (службової) особи учасника відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Питання, ЕЦП/КЕП накладається на кожний документ окремо чи на всю документацію в цілому ? Якщо накладати на кожний документ окремо, то для їх прочитання потрібно буде завантажувати документи на спеціалізований сайт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами пункту 2 тендерної документації тендерна пропозиція учасника та файли, які входять до її складу, повинні бути підписані учасником шляхом накладення ЕЦП/КЕП уповноваженої посадової (службової) особи учасника відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Отже, учасник може накласти ЕЦП/КЕП уповноваженої посадової (службової) особи або на тендерну пропозицію і файли, які входять до її складу вцілому або на кожен окремий документ окремо.

Щодо контактної особи
Дата подання: 08 жовтня 2019 16:04
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 18:01
Доброго дня. Просимо уточнити контактну та відповідальну особу для можливості з ознайомлення із об’єктом реконструкції та проектною документацію. По вказаному Вами контакт у тендерній документації (З технічних питань – Сойкіс Григорій Михайлович, адреса: вул. Микільсько-Слобідська, 7, м. Київ, 02002, телефон: (044) 517-63-58, e-mail pleso2016@ukr.net. ) не вдається зв’язатися а часу в нас як у учасника не так багато. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами тендерної документації контактна та відповідальна особа для можливості ознайомлення із об’єктом реконструкції та проектною документацією Сойкіс Григорій Михайлович, адреса: вул. Микільсько-Слобідська, 7, м. Київ, 02002, телефон: (044) 517-63-58, e-mail pleso2016@ukr.net
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-04-001916-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД, Код ЄДРПОУ:32347574
Дата подання: 09 жовтня 2019 17:10
Дискримінаційні вимоги
Вимагаємо внести зміни та прибрати з вашої тендерної документації дискримінаційні вимоги: у пункті 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) ви вимагаєте (В учасника обов’язково повинно бути наявне наступне обладнання, техніка: далі перелік техніки). Ця техніка може бути у нас у лізингу або взята в оренду. Тому ця вимога є дискримінаційною, вимагаємо прибрати її.
Також у цьому пункті ви вимагаєте наступне: (В учасника обов’язково повинні бути наявні працівники такої кваліфікації: далі по тексту перелік людей). Згідно Закону в нас ці працівники можуть бути наймані. Просимо прибрати цю вимогу.
Також взагалі не зрозуміло чому ви вимагаєте вище зазначенні вимогу у пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, якщо ця вимога стосується кваліфікації учасника, а тобто ст. 16.
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з вашої тендерної документації. Та взагалі прибрати з пункту про технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вимоги які стосуються кваліфікаційних критеріїв до учасників. Зробіть, ваші вимоги в тендерній документації таким чином, щоб вони відповідали Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 12:49
Тендерний комітет Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» уважно розглянувши Вашу вимогу про усунення порушень до процедури закупівлі: «Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)», згідно оголошення, оприлюдненого на сайті Уповноваженого органу 04.10.2019р. № UA-2019-10-04-001916-b (далі – Закупівля) зареєстровану 09 жовтня 2019 17:10год за номером UA-2019-10-04-001916-b.a1 на веб порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель, та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Пункт 6 тендерної документації на Закупівлю не містить вимог, які зазначені потенційним учасником у вимозі про усунення порушень, а саме: пункт не містить вимоги щодо наявності в учасника обладнання та техніки, що не перебуває в оренді чи лізингу; пункт не містить вимоги щодо наявності в учасника штатних робітників.
Таким чином, необхідність внесення змін до тендерної документації, наразі, не вбачається за необхідне, оскільки вимоги тендерної документації жодним чином не порушують принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Номер вимоги: UA-2019-10-04-001916-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД, Код ЄДРПОУ:32347574
Дата подання: 10 жовтня 2019 14:05
Дискримінація учасників
П.5 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16 Закону» містить вимоги які є дискримінаційними в розумінні ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та допускають можливість неоднакового трактування, а саме:
«довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання замовлення. Копії документів, довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання замовлення. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника матеріально-технічної бази, в тому числі договори оренди, намірів, лізингу тощо.»
З метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та усунення дискримінаційних вимог, вимагаємо в нести зміни до П.5 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16 Закону» та викласти в наступній редакції:
«довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання замовлення. Копії документів, довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання замовлення. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника матеріально-технічної бази або договори оренди, намірів, лізингу такої матеріально-технічної тощо.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 12:49
Тендерний комітет Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» уважно розглянувши Вашу вимогу про усунення порушень до процедури закупівлі: «Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)», згідно оголошення, оприлюдненого на сайті Уповноваженого органу 04.10.2019р. № UA-2019-10-04-001916-b (далі – Закупівля) зареєстровану 10 жовтня 2019 о 14:05год за номером UA-2019-10-04-001916-b.a2 на веб порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель, та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, необхідність внесення змін до тендерної документації, наразі, не вбачається за необхідне оскільки вимоги тендерної документації жодним чином не порушують принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України “Про публічні закупівлі”.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000027 ● 73746493dfe84b0d97b67494651b5d7f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

14.11.2019 № 328

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 14.11.2019 № 328

Перелік процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-10-04-001916-b 10.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник своєчасно розмістив відповіді на вимоги учасників і не порушив вимоги, встановлені статтею 23 Закону, тому не може вжити заходів щодо усунення виявлених порушень. Замовник не допустив порушень під час складання тендерної документації тому і не може вжити заходів щодо їх усунення. Висновок моніторингу щодо закупівлі «Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)» (ID моніторингу: UA-M-2019-11-14-000026) є таким, що суперечить вимогам Закону

2019-12-16 18:14:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушенн вимог частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Скасування висновку про результати моніторингу
Дата публікації: 26 грудня 2019

Документи:

26 грудня 2019 16:14
Електронний підпис
26 грудня 2019 16:14
221-5668.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" 118 171 123,06
UAH з ПДВ
115 702 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ 118 758 136,30
UAH з ПДВ
115 702 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельні Технології" 123 243 072,00
UAH з ПДВ
123 243 072,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2019 15:00
Електронний підпис
26 жовтня 2019 14:56
Кошторис ч.2.pdf
26 жовтня 2019 14:56
Кошторис ч.1.pdf
26 жовтня 2019 14:55
Документи працівники.rar
26 жовтня 2019 14:55
Довідка АВК.pdf
26 жовтня 2019 14:55
Витяг ПДВ.pdf
26 жовтня 2019 14:55
Баланси.pdf
26 жовтня 2019 14:55
07. ст 17 Закону.pdf
26 жовтня 2019 14:55
Наказ Щербань.7z
26 жовтня 2019 14:55
Лист для клієнтів.7z
26 жовтня 2019 14:55
Довіреність Щербань.7z
26 жовтня 2019 14:55
Гарантія 15301-19.7z
26 жовтня 2019 14:55
Витяг НР Щербань.7z
26 жовтня 2019 14:55
Банківська ліцензія.7z
26 жовтня 2019 14:55
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 10:49
Електронний підпис
04 грудня 2019 10:47
Документи переможця ч.3
04 грудня 2019 10:47
Документи переможця ч.2
04 грудня 2019 10:47
Документи переможця ч.1
25 жовтня 2019 20:28
Електронний підпис
25 жовтня 2019 20:25
Інф. відпов. ст. 17.pdf
25 жовтня 2019 20:25
Довідка працівники.pdf
25 жовтня 2019 20:25
Довідка обладнання.pdf
25 жовтня 2019 20:25
Кошторис.pdf
25 жовтня 2019 20:25
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"

ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ

ТОВ "Будівельні Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"
#39954243
Відхилено 115 702 590,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:18
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
Переможець 115 702 600,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 18:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 18:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
115 702 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 11:28
ДУ №7 від 28.12.2023 до Дог №1278 від 18.12.2019 БМР Харківські.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:27
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2022 14:23
ДУ №6 від 01.07.2022 до дог № 1278 Харківські.pdf зміни до договору
01 липня 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 16:52
ДУ №5 від 31.12.2021 до дог 1278.pdf зміни до договору
05 січня 2022 16:51
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:49
ДУ №4 від 17.12.2020 до дог 1278 Харківські очисні.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 23:40
ДУ №3 від 30.11.2020 до дог № 1278 Харківські(1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 23:39
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 12:39
ДУ 2 до 1278.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 12:29
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 16:43
ДУ №1 від 18.02.2020 до дог 1278 Харківські БМР.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 16:41
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 18:16
Дог № 1278 від 18.12.19 рек Харківська.pdf укладений
18 грудня 2019 18:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 13.1, 13.2 Договору від 18.12.2019 №1278 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього залишається незмінною. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вiд 28.12.2019 №2290 оплата за об’єктом «Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва»» у 2020 році у сумі 36500000,00грн з ПДВ буде здійснена за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету за КПКВ 2817310, КЕКВ 3210. 3. Внесення змін до реквізитів Замовника. 4. Внесення змін до додатку №3 до Договору «План фінансування» та викладення його у новій редакції що додається. 5. Bci iншi умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1278
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись вимогами статті 651 Цивільного кодексу України, пунктами 13.1, 13.2 Договору від 18.12.2019 №1278 (далі – Договір) та нормами Закону України «Про публічні закупівлі», ураховуючи потребу замовника дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині: 1. Ціна Договору залишається незмінною. 2. Пункти 1.4, 1.5., 15.1. та Додатки №2 та №3 до Договору викладено в новій редакції. 3. Bci iншi умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1278
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 2.3, 13.1, 13.2 Договору № 1278 від 18.12.2019р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Ціна Договору залишається незмінною і становить 115 702 600,00 грн. (сто п’ятнадцять мільйонів сімсот дві тисячі шістсот гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% - 19 283 766,67 грн. (дев’ятнадцять мільйонів двісті вісімдесят три тисячі сімсот шістдесят шість гривень 67 копійок). 2. На підставі експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул.Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва». Коригування товариства з обмеженою відповідальністю «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» від 05.11.2020 №91/20 внести уточнення до Договірної ціни (Додаток № 1) та читати її у редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода складена у двох автентичних примірниках українською мовою по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1278
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування у 2020 році на 19 726 037,04 грн. Додатки 2 та 3 до договору викладені у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1278
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, пп 4, ч5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), пунктами 1.8, 1.9, 13.1, 13.2 Договору на виконання будівельних робіт з реконструкції об’єктів комунальної власності міста Києва від 18.12.2019р. № 1278 (далі – Договір), враховуючи рішення Київської міської ради від 09.12.2021 №3703/3744, уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Ціна Договору по об’єкту «Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва» залишається незмінною і становить 115 702 600,00 грн. (сто п’ятнадцять мільйонів сімсот дві тисячі шістсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 19 283 766,67 грн. (дев’ятнадцять мільйонів двісті вісімдесят три тисячі сімсот шістдесят шість гривень 67 копійок). 2. Оплачено виконані роботи по Договору на суму 68 205 271,84 грн. (шістдесят вісім мільйонів двісті п’ять тисяч двісті сімдесят одна гривня 84 копійки), в тому числі ПДВ 20% - 11 367 545,31 грн. (одинадцять мільйонів триста шістдесят сім тисяч п’ятсот сорок п’ять гривень 31 копійка). 3. Враховуючи зміни терміну реалізації об’єкту «Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва» внесені рішенням Київської міської ради ІІ сесії ІХ скликання від 09.12.2021 №3703/3744: 3.1. Пункт 15.1. Договору викласти у новій редакції наступного змісту: «15.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 3.2. Пункт 1.4. Договору викласти у новій редакції наступного змісту: «1.4. Обсяг робіт за договором може бути змінено в залежності від реального фінансування видатків Замовника на виконання даних заходів. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) з дати підписання Договору у відповідності до календарного графіку виконання робіт.». 3.3. Пункт 1.5. Договору викласти у новій редакції наступного змісту: «1.5. Підрядник розпочинає виконання робіт 18 грудня 2019 року і завершує виконання робіт 31 грудня 2023 року.». 3.4. Викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток № 3 «План фінансування будівництва» у нових редакціях, що додаються до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною. 4. У зв’язку зі зміною адреси Підрядника, внести в Розділ 19 Договору «Адреси, реквізити і підписи Сторін» реквізити Підрядника в новій редакції наступного змісту: ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ» Юридична та поштова адреса: 07401, Київська область, Броварський район, м. Бровари, вул. Київська, буд. 221 р/р UA663510050000026003627277900 у АТ «УкрСиббанк» код ЄДРПОУ 40818552 ІПН 408185526592 Тел. 068-929-01-02 Ел. пошта: klubid@ukr.net Платник податку на прибуток на загальних умовах 5. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 6. Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору. 7. Додаткова угода складена у двох автентичних примірниках українською мовою по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1278
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи технічний регламент роботи майданчиків встановлений ДП "Прозорро", Замовник не може обрати підставу для внесення змін до договору відповідно до вимог закону України "Про публічні закупівлі", оскільки зміни в договір вносяться у відповідності до вимог статті 651 Цивільного кодексу України. Таким чином, замовник повинен обрати підстави внесення змін виключно із наявних та реалізованих на майданчику. В іншому випадку, замовник не має технічної можливості оприлюднити додаткову угоду про внесення змін до договору. Сторони дійшли взаємної згоди щодо погодження зміни термінів виконання робіт та внесення змін до Договору в частині наступного: 1. Ціна Договору залишається незмінною. 2. Сторони домовились призупинити виконання зобов’язань за Договором на період дії воєнного стану та/або прийняття відповідного рішення Сторонами. Виконання зобов’язань за Договором має бути поновлено у період строку дії Договору через 5 (п’ять) робочих днів після прийняття відповідного рішення Сторонами та/або скасування/припинення воєнного стану. 3. У разі завершення строку дії Договору до прийняття відповідного рішення Сторонами та/або скасування/припинення воєнного стану Сторони окремо приймають рішення щодо продовження дії Договору чи його розірвання, що погоджується додатковою угодою, відповідно до умов Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1278
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі), пунктами 1.8, 13.1, 13.2 Договору на виконання будівельних робіт з реконструкції об’єктів комунальної власності міста Києва від 18.12.2019р. № 1278 (далі – Договір), шляхом підписання Додаткової угоди №7 до Договору (далі – Додаткова угода) дійшли взаємної згоди щодо погодження зміни термінів виконання робіт та внесення змін до Договору в частині наступного: 1. Ціна Договору по об’єкту «Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва» залишається незмінною і становить 115 702 600,00 грн. (сто п’ятнадцять мільйонів сімсот дві тисячі шістсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 19 283 766,67 грн. (дев’ятнадцять мільйонів двісті вісімдесят три тисячі сімсот шістдесят шість гривень 67 копійок). 2. Беручи до уваги пункт 3 додаткової угоди №6 до Договору, продовжити дію Договору на 2024 рік за умови наявності бюджетних призначень та викласти пункт 15.1 Договору в новій редакції наступного змісту: «15.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 3. Викласти пункт 1.5 Договору в новій редакції наступного змісту: «1.5. Підрядник розпочинає виконання робіт з 18 грудня 2019 року і завершує виконання робіт відповідно до Календарного графіку виконання робіт, який буде узгоджений після прийняття Сторонами рішення про поновлення робіт, про що буде укладена відповідна Додаткова угода.». 4. Встановити, що зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що Сторонами укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 6. Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 7. Додаткова угода складена українською мовою, в двох екземплярах, для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 1278
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML