ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво офісної будівлі (будинок Діда Мороза) відокремленого підрозділу Подільський зоопарк ВОКСПЛ "ВІНОБЛАГРОЛІС" по вул. С. Зулінського, 9 в м. Вінниці
Очікувана вартість
2 525 976,00 UAH
UA-2019-10-04-001514-c fb99535cd00c47bd959c7606f724c084
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Вінницьке обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство "Віноблагроліс"
Код ЄДРПОУ: 31128012
Місцезнаходження замовника: 21022, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Тарногродського,9
Контактна особа замовника: Куделя Володимир Вікторович
380677829412
vinoblagrolis@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 15:51
Очікувана вартість: 2 525 976,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 314,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво офісної будівлі (будинок Діда Мороза) відокремленого підрозділу Подільський зоопарк ВОКСПЛ "ВІНОБЛАГРОЛІС" по вул. С. Зулінського, 9 в м. Вінниці - відповідно до тендерної документація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво офісної будівлі (будинок Діда Мороза) відокремленого підрозділу Подільський зоопарк ВОКСПЛ "ВІНОБЛАГРОЛІС" по вул. С. Зулінського, 9 в м. Вінниці (Джерело фінансування закупівлі - кошти державно, місцевого бюджету та власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. С. Зулінського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Для перерахуваня Генпідряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 15 робочих днів з дати укладення Договору (або додаткової угоди щодо зміни фінансування) згідно п.3.2. рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, наведеного у п.3.1. Договору, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу згідно п. 3.2.3. Договору Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3 Пiсляоплата 30 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-04-001514-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 30 жовтня 2019 20:41
Щодо відміни безпідставної дискваліфікації
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 30.10.2019 Тендерний комітет ухвалив:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів –КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ"з наступних підстав:
1)Учасник надав довідку про погодження з умовами договору де зазначає предмет закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво адміністративної будівлі з вхідною групою (в рамках реалізації проекту "Подільський зоопарк як центр сімейного дозвілля") за адресоюм.Вінниця, вул. С. Зулінського, 9 (І Черга)(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва», який не відповідає предмету даної закупівлі. Також учасником надано проект договору, в якому зазначений аналогічний предмет закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво адміністративної будівлі з вхідною групою (в рамках реалізації проекту "Подільський зоопарк як центр сімейного дозвілля") за адресоюм.Вінниця, вул. С. Зулінського, 9 (І Черга)(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» що не відповідає вимогам тендерної документації.
2) У тендерній пропозиції учасник не надав витяг з установчих документів, з переліком повноважень особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції.
3) Надані учасником відгуки від замовників про виконання аналогічних договорів не містять усієї інформації, яка вимагалася згідно пп. 5.1.1 п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: відсутня інформація про відповідність використаних матеріальних ресурсів вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектно-кошторисній документації.
4) В тендерній пропозиції учасника відсутні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, чим недотримано вимогу пп. 2.4 п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
5) Учасником не надано довідку з обслуговуючого банку про відкритий рахунок.

З приводу підстави 1: нагадаємо тендерному комітету, що відповідно до пункту 1.2 Тендерної документації (1.2. У випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, тощо.)

Учасник надав довідку «Про погодження з умовами договору» де допустив технічну помилку в назві предмету закупівлі. Однак ця помилка не є суттєвою і не може вплинути на зміст тендерної пропозиції, оскільки: 1. в складі пропозиції наданий заповнений проект договору по поточній закупівлі; 2. Умови договору за обома закупівлями не мають жодних відмінностей.

З приводу підстави 2: Згідно з реєстром документів тендерної документації першим пунктом надано «Статут», в якому чітко прописані повноваження керівника щодо підпису. Оскільки установчий документ наданий в повному обсязі, витяг з нього не є необхідним.

З приводу підстави 3: Нагадаємо, що згідно п. 5.1.1 (*Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам. )
Наразі відгуки, надані КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» ні в якому разі не порушують основної вимоги замовника в тендерній документації і, враховуючи те, що предметом закупівлі є роботи з матеріалами включно, не дають підстав вважати, що «виконання умов договору відповідно до державних стандартів (ДСТУ), вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва» допускає невідповідність «використаних матеріальних ресурсів вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва»

З приводу підстави 4: У складі тендерної пропозиції надано файл 29 - Витяг з ЄДР ЮО ФО ГФ.pdf «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» від 15.10.2019 р. за № 1005847731 станом на 15.10.2019 відповідно формулювання «В тендерній пропозиції учасника відсутні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, чим недотримано вимогу пп. 2.4 п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації» є наданням недостовірним.

З приводу підстави 5: В тендерній документації замовника не міститься жодної вимоги щодо надання довідки з банку, окрім згадування про це в Додатку №1 Проект договору. П.3.3. але згідно з п.10.1 цього ж додатку «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2020р., а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань.» він ще не є чинним і, відповідно, його умови не можуть вважатися умовами тендерної документації.

Відповідно до вищевикладеного вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» є безпідставним і таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо відмінити незаконне рішення, в іншому випадку КП «ВОМЦП» має намір звернутися до антимонопольного комітету та судових інстанцій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 15:25
Тендерним комітетом дотримано чинного законодавства під час розгляду пропозицій
1. Щодо Вашого твердження з приводу формальної помилки, повідомляємо наступне: Згідно пп. 1.2 п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Згідно Словника української мови – описка, це помилка в написаному тексті (через неуважність). Технічні помилки це також вважається написання тексту з помилками.
Але коли в закупівлі по одному предмету закупівлі, зазначається предмет закупівлі іншої, то це не може вважатися формальною помилкою, (зазначено не вірний предмет закупівлі у двох документах). Тому в даній частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
2. Щодо ненадання витягу з установчих документів з повноваженнями особи, яка уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції, повідомляємо, що оскільки документ вимагається у тендерній документації, то учасники мають надавати усі документи згідно вимог. З практики рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також з практики моніторингів ДАСУ тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам тендерної документації. В разі якщо в тендерній пропозиції учасника відсутній хоча б один документ який вимагався у тендерній документації, така пропозиція має бути відхилена.
3. Щодо незазначення у відгуку інформації про «відповідність використаних матеріальних ресурсів вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектно-кошторисній документації».
Для прикладу аналогічна ситуація: закупівля UA-2019-07-09-001270-b. Під час проведення моніторингу закупівлі ДАСУ, було встановлено, що учасник, тендерна пропозиція якого була визначена переможцем закупівлі, всупереч вимогам тендерної документації не надав всю інформацію яка вимагалася, тому мала бути відхилена.
Надаємо рішення ДАСУ по вище зазначеній закупівлі:
«За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «Консольстрой» установлено її невідповідність умовам підпункту 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації, відповідно до якого замовник установив вимогу щодо надання оригіналу позитивного листа-відгуку на виконання договору, копія якого надана у складі пропозиції. Лист-відгук повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції, містити дату, реєстраційний номер, підпис, печатку замовника та інформацію стосовно завершеності згаданого договору. Окрім відгуку (рекомендації) за договором згідно п.3.2 може бути подано ще декілька відгуків (рекомендацій), що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт. Водночас учасником ТОВ «Консольстрой» у складі своєї тендерної пропозиції надано оригінали листів-відгуків від: КЗ «Вінницький обласний клінічний Центр профілактики та боротьби зі СНІДом» від 17 липня 2019 року №351, в якому відсутня інформація стосовно завершеності договору та не міститься печатка; Сьомого апеляційного адміністративного суду від 17 липня 2019 року №01-19/18390/2019, в якому відсутня інформація стосовно завершеності договорів та не міститься печатка та від Вінницького обласного спеціалізованого територіального медичного об’єднання «Фтизіатрія» від 17 липня 2019 року №1885, в якому не міститься печатка, чим не дотримано вимог підпункту 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Консольстрой», як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір підряду на будівельні роботи від 23 серпня 2019 року №149 на суму 24874001,66 грн.»
Отже, зазначення неповної інформації, яка вимагалася у тендерній документації, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.

4. Щодо ненадання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України повідомляємо, згідно вимоги пп. 2.4 п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації була вимога «учасник також надає у складі тендерної пропозиції відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України». Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – є довідка, яка видається Головним управлінням статистики

Наданий Вами Витяг з ЄДР ЮО ФО ГФ не відповідає документу, який вимагався у даному пункті.
5. Щодо ненадання довідки з банку повідомляємо. Вимога про надання довідки з банку містилася у Додатку 1 до тендерної документації. Усі додатки до тендерної документації є невід’ємною частиною тендерної документації:
«Невід’ємною частиною цієї тендерної документації є:
1. Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору генпідряду. Порядок змін умов договору про закупівлю)
2. Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі)»
Отже, всі вимоги які містяться у додатках до тендерної документації є обов’язковими до виконання учасниками. В разі невиконання вимог тендерної документації та додатків до неї, учасниками які подають свої тендерні пропозиції, такі пропозиції мають бути відхилені відповідно до чинного законодавства.
На підставі вище наведеного, тендерний комітет повідомляє, що під час розгляду тендерних пропозицій, було дотримано принципів здійснення публічних закупівель, та вимог чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-10-04-001514-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 05 листопада 2019 11:08
Ознаки попередньої змови
За поясненням тендерного комітету: "Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – є довідка, яка видається Головним управлінням статистики Наданий Вами Витяг з ЄДР ЮО ФО ГФ не відповідає документу, який вимагався у даному пункті."

За наказом МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ від 10.06.2016 № 1657/5, "Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" п.3. Установити, що до впровадження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що забезпечуватиме формування та друк запитів на отримання відомостей з цього реєстру, такі запити подаються заявником шляхом заповнення бланка встановленої форми українською мовою друкованими літерами ручкою або за допомогою загальноприйнятих технічних засобів.

Зазначимо, що ЄДРЮОФОПГФ є підрозділом Міністерства Юстиції України а не Державної служби статистики України. Відповідно: відомості з ЄДР не утотожнюються з довідкою з управління статистики, якщо така "Довідка" не вимагалась тендерною документацією.

Виходячи з того, що з усіх учасників торгів "Довідку з управління статистики", котра не передбачалась тендерною документацією, надав лише учасник ТОВ "ВІНТЕХБУД", дана позиція Тендерного комітету носить ознаки попередньої змови, А дискваліфікація інших учасників за причиною ненадання вищевказаної довідки є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 15:03
вимога тендерної документації учасником не виконана а ваші звинувачення є безпідставними
Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України відповідно до Постанови КМУ, Положення КМУ від 22.06.2005 № 499 «Про внесення змін до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України» надаються юридичним особам та відокремленим підрозділам юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, що находяться на території України та провадять свою діяльність на підставі її законодавства.
Згідно ч.2 положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України суб'єктами Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі - Реєстр) є юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, що находяться на
території України та провадять свою діяльність на підставі її законодавства.
Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), на запит користувача з ЄДРПОУ надаються відомості за такими категоріями даних:
- ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта;
- класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить юридична особа, яка діє на основі державної власності, тощо, а також класифікаційні коди відповідно до державних класифікаторів;
- довідкові - місцезнаходження, прізвище керівника, телефон, факс, адреса електронної пошти;
- реєстраційні - відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них.
Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація містить чітку вимогу надання документу (п.п.2.4. ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»), а саме: «2.4. Додатково до документів, що передбачені згідно цієї документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ». Відповідно до п.2.3. ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» документи з інформацією, що міститься в єдиних державних реєстрах, та які надаються учасником у складі його тендерної пропозиції, повинні бути видані (сформовані, тощо) у строки, визначені згідно цієї документації.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на громадських формувань (про який йдеться у вашій скарзі та який ви називаєте «відомостями»), що наданий вами у складі тендерної пропозиції - це документ, який не вимагався тендерною документацією.
Відповідно до п.1.4 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ…..».
Також повідомляємо що ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ надало 4 учасники, причому деякі з них надані ними були видані в термін більший, ніж це передбачалося тендерною документацією, що було підставою їх відхилення, в тому числі і ТОВ "ВІНТЕХБУД", про яке ви пишите у вомозі.
Отож, вимога тендерної документації учасником не виконана а ваші звинувачення є безпідставними.
Номер вимоги: UA-2019-10-04-001514-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТЕНЗОР", Код ЄДРПОУ:13309578
Дата подання: 06 листопада 2019 22:42
не законно дискваліфікували
не законно дискваліфікували
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 19:32
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації
1. Щодо ненадання усіх сторінок паспорта, повідомляємо, що у паспорті також міститься інформація про прописку особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції. Оскільки згідно п. 7 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Замовник перевіряє інформацію про місце прописки особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, чи не є пов’язаною особою ця особа з іншими учасниками. Отже ненадання усіх сторінок паспорта унеможливлює здійснити таку перевірку Замовником.
2. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України відповідно до Постанови КМУ, Положення КМУ від 22.06.2005 № 499 «Про внесення змін до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України» надаються юридичним особам та відокремленим підрозділам юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, що находяться на території України та провадять свою діяльність на підставі її законодавства.
Згідно ч.2 положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України суб'єктами Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі - Реєстр) є юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, що находяться на
території України та провадять свою діяльність на підставі її законодавства.
Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), на запит користувача з ЄДРПОУ надаються відомості за такими категоріями даних:
- ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта;
- класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить юридична особа, яка діє на основі державної власності, тощо, а також класифікаційні коди відповідно до державних класифікаторів;
- довідкові - місцезнаходження, прізвище керівника, телефон, факс, адреса електронної пошти;
- реєстраційні - відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них.
Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація містить чітку вимогу надання документу (п.п.2.4. ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»), а саме: «2.4. Додатково до документів, що передбачені згідно цієї документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ». Відповідно до п.2.3. ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» документи з інформацією, що міститься в єдиних державних реєстрах, та які надаються учасником у складі його тендерної пропозиції, повинні бути видані (сформовані, тощо) у строки, визначені згідно цієї документації.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на громадських формувань (про який йдеться у вашій скарзі), що наданий вами у складі тендерної пропозиції - це документ, який не вимагався тендерною документацією.
3. Відповідно до п.п.1.7 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» учасник повинен надати інформацію у довільній формі про форму оподаткування учасника. В зазначеній Вами довідці «Відомості про учасника», зазначено: «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість № свідоцтва № 20005946». Згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, практики рішень органу оскарження, висновків моніторингу ДАСУ, учасник має надавати документи на всі вимоги тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, то така пропозиція відхиляється відповідно до ст. 30 Закону.
4. Щодо проекту договору повідомляємо. Згідно Наказу Міністерства Економічного розвитку І торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016, «проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов». Вимогою тендерної документації було «Учасник надає у складі тендерної пропозиції заповнений проект договору, складений та підписаний учасником у відповідності до додатку 1 цієї документації». Наданий Вами проект договору не містить умов щодо внесення змін до договору, які були зазначені в Додатку 1 разом з проектом договору. Тому Вами не виконана дана вимога тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
5. Щодо ненадання довідки з банку повідомляємо. Вимога про надання довідки з банку містилася у Додатку 1 до тендерної документації. Усі додатки до тендерної документації є невід’ємною частиною тендерної документації:
«Невід’ємною частиною цієї тендерної документації є:
1. Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору генпідряду. Порядок змін умов договору про закупівлю)
2. Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі)»
Отже, всі вимоги які містяться у додатках до тендерної документації є обов’язковими до виконання учасниками. В разі невиконання вимог тендерної документації та додатків до неї, учасниками які подають свої тендерні пропозиції, такі пропозиції мають бути відхилені відповідно до чинного законодавства.
6. Щодо гарантійного листа про введення об’єкту в експлуатацію повідомляємо. Зазначена дата 31.12.2020 року є останнім днем коли об’єкт може бути введено в експлуатацію, оскільки дата підписання договору підряду за результатом закупівлі невідома. Даний гарантійний лист зобов’язує підрядника виконати роботи вчасно у зазначені терміни протягом 365 днів з дня підписання договору.

Ненадання будь-якого документу, який вимагався у тендерній документації, є невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та така пропозиція має бути відхилена згідно ст 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-10-04-001514-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТЕНЗОР", Код ЄДРПОУ:13309578
Дата подання: 11 листопада 2019 22:47
відхилення пропозиції
не законе рішення замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 16:34
порушення при визначенні переможця відсутні
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНСАГРОБУД" дотримано усіх вимог тендерної документації. Під час розгляду тендерних пропозицій, тендерний комітет діє відповідно до вимог чинного законодавства, колегіально та неупереджено, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця

Документи

04 листопада 2019 15:24
Відповідь на вимогу.docx

Документи

08 листопада 2019 15:00
Відповідь на вимогу 2.docx

Документи подані скаржником

06 листопада 2019 22:42
Вимога.docx

Документи

11 листопада 2019 19:30
Відповідь на вимогу 3.docx

Документи подані скаржником

11 листопада 2019 22:47
вимога 2.docx

Документи

15 листопада 2019 16:32
Відповідь на вимогу 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 16:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 2 257 770,00
UAH з ПДВ
2 225 777,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ" 2 260 531,20
UAH з ПДВ
2 228 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АКТИВ-СТРОЙ" 2 349 060,00
UAH з ПДВ
2 228 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНТЕХБУД" 2 450 000,00
UAH з ПДВ
2 229 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕНЗОР" 2 397 386,95
UAH з ПДВ
2 397 386,95
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Трансагробуд" 2 464 522,80
UAH з ПДВ
2 464 522,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 2 521 162,06
UAH з ПДВ
2 521 162,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:10
sign.p7s
21 жовтня 2019 12:01
30. Проект договору.pdf
21 жовтня 2019 12:01
28.1 Витяг з ЄДР.pdf
21 жовтня 2019 12:01
20. Ліцензія з додатком.pdf
21 жовтня 2019 12:01
19. Локальні кошториси.rar
21 жовтня 2019 12:01
5. Лист-відгук.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:53
sign.p7s
21 жовтня 2019 12:40
29 - Витяг з ЄДР ЮО ФО ГФ.pdf
21 жовтня 2019 12:40
26.27 - ЗВВ на будлову.pdf
21 жовтня 2019 12:40
26.1 - Договірна ціна.pdf
21 жовтня 2019 12:40
20.4 - Ліцензія Баскурт.pdf
21 жовтня 2019 12:40
13.1 - техпаспорт на ГАЗ.pdf
21 жовтня 2019 12:40
11.3 - Дах Зоря Відгук.pdf
21 жовтня 2019 12:40
11.2 - Фасад Зоря Відгук.pdf
21 жовтня 2019 12:40
11.1 - Відгук 25 школа.pdf
21 жовтня 2019 12:40
4.1 -Ліцензія ВОМЦП.pdf
21 жовтня 2019 12:40
3.1 -Гордійчука ПП - ІПН.pdf
21 жовтня 2019 12:40
1 -Установчий документ.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:41
sign.p7s
21 жовтня 2019 12:32
27.1_Дозвіл ДГПН ВРПН.pdf
21 жовтня 2019 12:32
26_Довідка про санкції.pdf
21 жовтня 2019 12:32
21.1_Ліцензія копія.pdf
21 жовтня 2019 12:32
17_Витяг ЄДРПОУ 10.10.2019.pdf
21 жовтня 2019 12:32
12-16 Довідки ст.17 2019.pdf
21 жовтня 2019 12:32
09.0_Працівники 2019.rar
21 жовтня 2019 12:32
00_Відомості про ПП 2019.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:07
sign.p7s
21 жовтня 2019 11:29
sign.p7s
21 жовтня 2019 11:27
Ліцензія ориг і копія.pdf
21 жовтня 2019 11:22
sign.p7s
21 жовтня 2019 11:21
Тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 11:21
КОШТОРИСИ.rar
21 жовтня 2019 11:21
Календарний графік.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Зведений кошторис.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Договірна ціна.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Гарант лист_кошториси.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Уповноважена особа.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Субпідрядник.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Проект Договору.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Обробка перс даних.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Наказ охорона праці.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Матер тех база.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Інфо лист.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Захист довкілля.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Довідка Стаття 17.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Довідка банкрут.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Гарант листи 4 шт.pdf
21 жовтня 2019 11:21
Гарант лист санкції.pdf
18 жовтня 2019 19:54
sign.p7s
18 жовтня 2019 19:54
Dovidka_19275566820720194264.pdf
18 жовтня 2019 19:54
Статут.7z
18 жовтня 2019 19:54
ПДВ_ориг і копія.pdf
18 жовтня 2019 19:54
Паспорт_ориг копія.pdf
18 жовтня 2019 19:54
ОП Сердюк.pdf
18 жовтня 2019 19:54
Ліцензія ориг і копія.pdf
18 жовтня 2019 19:54
Код ориг і копія.pdf
18 жовтня 2019 19:53
Довідка ДПС.pdf
18 жовтня 2019 19:53
Відгук Теплицький ПАЛ.pdf
18 жовтня 2019 19:53
Витяг з ЄДР_16092019.pdf
18 жовтня 2019 19:53
Виписка ориг і копія.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 13:30
sign.p7s
21 жовтня 2019 13:28
тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 13:28
Статут.pdf
21 жовтня 2019 13:28
Реєстр документів.pdf
21 жовтня 2019 13:28
Проект договору.pdf
21 жовтня 2019 13:28
пояснювальна записка.pdf
21 жовтня 2019 13:28
паспорт.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 7-4-1.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 7-3-1.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 7-2-1.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 7-1-1.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 6-2-1.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 6-1-1.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 4-1-1.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 2-1-6.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 2-1-5.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 2-1-4.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 2-1-3.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 2-1-2.pdf
21 жовтня 2019 13:28
локальний кошторис 2-1-1.pdf
21 жовтня 2019 13:28
Ліцензія,дозвіл ТУР.pdf
21 жовтня 2019 13:28
ліцензія тензор.pdf
21 жовтня 2019 13:28
лист згода 2.pdf
21 жовтня 2019 13:28
лист згода 1.pdf
21 жовтня 2019 13:28
лист відгук.pdf
21 жовтня 2019 13:28
календарний графік.pdf
21 жовтня 2019 13:28
зведений кошторис.pdf
21 жовтня 2019 13:28
захист довкілля.pdf
21 жовтня 2019 13:28
дозвіл тензор.pdf
21 жовтня 2019 13:28
Договірна ціна.pdf
21 жовтня 2019 13:28
довідка про санкції.pdf
21 жовтня 2019 13:28
довідка печатка.pdf
21 жовтня 2019 13:28
довідка охорона праці.pdf
21 жовтня 2019 13:28
гарантійні листи ст. 17.pdf
21 жовтня 2019 13:28
виписка зі статуту.pdf
21 жовтня 2019 13:28
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 11:22
sign.p7s
15 листопада 2019 11:19
7 проект договору.pdf
15 листопада 2019 11:19
Технічне завдання.pdf
15 листопада 2019 11:19
Підсумкова відомість.pdf
15 листопада 2019 11:19
локальні кошториси.pdf
15 листопада 2019 11:19
Розрахунки ЗВВ.pdf
15 листопада 2019 11:19
Обєктні кошториси.pdf
15 листопада 2019 11:19
Розрахунки.pdf
15 листопада 2019 11:19
Зведений кошторис.pdf
15 листопада 2019 11:19
Пояснювальна записка.pdf
15 листопада 2019 11:19
Договірна ціна.pdf
15 листопада 2019 10:36
ДПС.pdf
15 листопада 2019 10:36
ДПС.pdf
15 листопада 2019 10:35
п5 ч1 ст17.pdf
15 листопада 2019 10:34
п5 ч1 ст17.pdf
15 листопада 2019 10:34
3.1 ліцензія скан.pdf
15 листопада 2019 10:33
МВС Кисільов.PDF
15 листопада 2019 10:33
3.1 ліцензія скан.pdf
15 листопада 2019 10:33
ДПС.pdf
15 листопада 2019 10:33
МВС Кисільов.PDF
15 листопада 2019 10:32
п5 ч1 ст17.pdf
15 листопада 2019 10:32
3.1 ліцензія скан.pdf
15 листопада 2019 10:31
МВС Кисільов.PDF
21 жовтня 2019 13:24
sign.p7s
21 жовтня 2019 12:36
14 довідка рахунок 2.pdf
21 жовтня 2019 12:36
15 статистика.pdf
21 жовтня 2019 12:36
13 довідка рахунок 1.pdf
21 жовтня 2019 12:36
11 Реєстр документів.pdf
21 жовтня 2019 12:36
10 витяг зі статуту.pdf
21 жовтня 2019 12:36
7 проект договору.pdf
21 жовтня 2019 12:36
9 інша інформація.rar
21 жовтня 2019 12:36
8 оперативні санкції.pdf
21 жовтня 2019 12:36
6 згода з істотними.pdf
21 жовтня 2019 12:36
5 погодження договору.pdf
21 жовтня 2019 12:35
2 вимоги статті 17.rar

Публічні документи

18 жовтня 2019 15:34
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
#40614486
Відхилено 2 225 777,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 17:07
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ"
#34886970
Відхилено 2 228 490,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 16:28
ПП "АКТИВ-СТРОЙ"
#35200998
Відхилено 2 228 500,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 17:42
ТОВ "ВІНТЕХБУД"
#41804247
Відхилено 2 229 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 09:42
ПП "ТЕНЗОР"
#13309578
Відхилено 2 397 386,95
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 14:56
Товариство з обмеженою відповідальність "Трансагробуд"
#32774921
Переможець 2 464 522,80
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 16:31

Документи

29 жовтня 2019 17:02
sign.p7s

Документи

30 жовтня 2019 16:28
sign.p7s

Документи

31 жовтня 2019 17:41
sign.p7s

Документи

01 листопада 2019 09:41
sign.p7s

Документи

06 листопада 2019 14:54
sign.p7s
04 листопада 2019 15:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Трансагробуд"
#32774921
2 464 522,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 листопада 2019 13:35
Підсумкова відомість.pdf укладений
27 листопада 2019 13:32
локал_нi_кошториси.pdf укладений
27 листопада 2019 13:32
Розрахунки_ЗВВ.pdf укладений
27 листопада 2019 13:32
Додаток_3.pdf укладений
27 листопада 2019 13:32
договiрна_цiна..pdf укладений
27 листопада 2019 13:32
Додаток_1.pdf укладений
27 листопада 2019 13:32
Договір.pdf укладений
27 листопада 2019 13:31
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 18:45
додат 1_2611 .pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:33
додат 3_2611 .pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:33
дод.угод 1_2611.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ВІдповідно до положень додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 26/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку