Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

принтер (кошти державного та місцевого бюджетів)
Очікувана вартість
21 482,00 UAH
UA-2019-10-04-001406-b c088848654d64f4ab51b0fd2d1bd701e
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Якович Черепашук

+380957316518 lipov2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 Липовецької районної ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 21724110
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., м. Липовець, вул. Героїв Майдану, 11
Контактна особа: Дмитро Якович Черепашук
+380957316518
lipov2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 13:54
Очікувана вартість: 21 482,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, Героїв Майдану,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 14:31
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:50
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 10:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, до участі приймаються як учасники платник ПДВ так і не платники ПДВ. В тендерній пропозиції обовязково має бути чітко прописана марка запропонованого обладнання. Дякую.
Щодо часткової зміни технічних характеристик ламінатора
Дата подання: 07 жовтня 2019 11:56
Шановний Замовнику, просимо внести зміни до тендерної документації стосовно технічних характеристик моделі ламінатора, адже заданим у технічному завданні параметрам (час нагріву 1 хв.) відповідає лише один ламінатор Agent LM-A4 250 C, який на даний час знятий з виробництва і недоступний для придбання в Україні, що не дасть учасникам запропонувати товар, який відповідає вимогам Замовника..
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ 19 340,00
UAH з ПДВ
19 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 19 800,00
UAH з ПДВ
19 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ
#2960909955
Відхилено 19 340,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 16:34
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 19 800,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 16:44

Документи

09 жовтня 2019 16:34
Електронний підпис
09 жовтня 2019 16:32
017.jpg
09 жовтня 2019 16:32
018.jpg

Документи

09 жовтня 2019 16:44
Електронний підпис
09 жовтня 2019 16:43
019.jpg
09 жовтня 2019 16:43
020.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
19 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2019 16:44
Електронний підпис
09 жовтня 2019 16:43
019.jpg
09 жовтня 2019 16:43
020.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 10:23
007.jpg укладений
21 жовтня 2019 10:22
008.jpg укладений
21 жовтня 2019 10:22
010.jpg укладений
21 жовтня 2019 10:22
009.jpg укладений
21 жовтня 2019 10:22