Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі для принтера
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-10-04-001386-c 498d6d939e744a90af20a4052f26a4d7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Цимбал Ганна Вікторівна

380445326001
380445152488
economist.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Деснянського р-ну м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38960345
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Вигурівський,4
Контактна особа: Цимбал Ганна Вікторівна
380445326001,380445152488
economist.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 11:00
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Картриджі для принтера
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Картриджі для принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, місто Київ, Київ, бульв. Вигурівський ,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 16:25
Оголошення картриджі.doc
04 жовтня 2019 16:11
проект договору товар.doc
04 жовтня 2019 16:10
картриджі.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:37
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 11:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналог товару допускається. Учасники в своїй Пропозиції повинні вказати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару,про що зазначено в технічному описі товару. ФО-П можуть приймати участь у торгах. Ціна розглядатиметься як остаточна.
Запитання
Дата подання: 07 жовтня 2019 10:36
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 11:33
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається в електронній системі закупівель та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону. 2) Дискваліфікація учасника відбувається відповідно до вимог оголошення та чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 1 566,00
UAH з ПДВ
1 229,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" 1 737,00
UAH з ПДВ
1 230,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 1 990,56
UAH з ПДВ
1 759,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 2 160,00
UAH з ПДВ
1 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 2 400,00
UAH з ПДВ
2 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 2 667,00
UAH з ПДВ
2 667,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 14:11
Кінцева 09.10.pdf
08 жовтня 2019 15:21
IMG_0002 29.01.19.jpg
08 жовтня 2019 15:21
Рішення 29.01.19.jpg
08 жовтня 2019 15:21
1.jpg
08 жовтня 2019 15:21
Відгук.jpg
08 жовтня 2019 15:21
Лист-відгук.pdf
08 жовтня 2019 15:21
Статут.pdf
08 жовтня 2019 15:21
Рішення 2.jpg
08 жовтня 2019 15:21
Рішення 1.pdf
08 жовтня 2019 15:21
Рішення 1.jpg
08 жовтня 2019 15:21
Наказ на призначення.jpg
08 жовтня 2019 15:21
дов статистика2.jpg
08 жовтня 2019 15:21
дов статистика.jpg
08 жовтня 2019 15:21
дов дпі.jpg
08 жовтня 2019 15:21
витяг СТЛ.pdf
08 жовтня 2019 15:21
виписка 2.jpg
08 жовтня 2019 15:21
cвид реестр СТЛ.pdf
08 жовтня 2019 15:21
cвид НДС СТЛ.pdf
08 жовтня 2019 15:21
Договір 08.10.pdf
08 жовтня 2019 15:21
Пропозиція 08.10.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 16:33
cес PRINTERMAYIN оригинал.pdf
08 жовтня 2019 16:33
Устав БЛАСТ.pdf
08 жовтня 2019 16:33
Сертификат Картриджи.pdf
08 жовтня 2019 16:33
Несертификация2.pdf
08 жовтня 2019 16:33
Несертификация.pdf
08 жовтня 2019 16:33
ЛИСТ-ВІДГУК Бласт.pdf
08 жовтня 2019 16:33
Лист Гарантия 001.pdf
08 жовтня 2019 16:33
Лист гарант Ст.17.pdf
08 жовтня 2019 16:33
Договір 3 прикл(5 лист).pdf
08 жовтня 2019 16:32
Витяг БЛАСТ(7 лист)pdf.pdf
08 жовтня 2019 16:32
БЛАСТ Св-во рег(2 листа).pdf
08 жовтня 2019 16:32
Бласт Св-во НДС.pdf
08 жовтня 2019 16:32
Банк довідки.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 08:43
Кваліфікація.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Гарантійний лист1.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Договір аудитори.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Гарантійний лист3.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Витяг.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Сертифікація 2.pdf
08 жовтня 2019 08:43
8. Статут.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Сертифікація 3.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Наказ _1К.jpg
08 жовтня 2019 08:43
Видаткова аудитори.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Сертифікат НР.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Сертифікація 1.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Довідка про досвід.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Гарантійний лист2.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Виписка.pdf
08 жовтня 2019 08:43
9.2.Протокол.pdf
08 жовтня 2019 08:43
Накладна і договір НБ.pdf
08 жовтня 2019 08:43
4. Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 01:11
Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 01:11
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Переможець 1 229,94
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 16:23

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
1 229,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 2210-29 від 15.10.2019 року.pdf укладений
15 жовтня 2019 16:16