Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі для принтера
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-10-04-001386-c ● 498d6d939e744a90af20a4052f26a4d7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Деснянського р-ну м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38960345 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Вигурівський,4 |
Контактна особа: |
Цимбал Ганна Вікторівна 380445326001,380445152488 economist.cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2019 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Картриджі для принтера
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Картриджі для принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, місто Київ, Київ, бульв. Вигурівський ,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2019 16:25 |
Оголошення картриджі.doc |
04 жовтня 2019 16:11 |
проект договору товар.doc |
04 жовтня 2019 16:10 |
картриджі.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:37
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 11:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналог товару допускається. Учасники в своїй Пропозиції повинні вказати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару,про що зазначено в технічному описі товару. ФО-П можуть приймати участь у торгах. Ціна розглядатиметься як остаточна.
Запитання
Дата подання: 07 жовтня 2019 10:36
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 11:33
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається в електронній системі закупівель та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону. 2) Дискваліфікація учасника відбувається відповідно до вимог оголошення та чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" |
1 566,00
UAH з ПДВ
|
1 229,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" |
1 737,00
UAH з ПДВ
|
1 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
1 990,56
UAH з ПДВ
|
1 759,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
2 160,00
UAH з ПДВ
|
1 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
2 400,00
UAH з ПДВ
|
2 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
2 667,00
UAH з ПДВ
|
2 667,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" #37105383 |
Переможець |
1 229,94
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 2210-29 від 15.10.2019 року.pdf | укладений |
15 жовтня 2019 16:16
|