Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СПЛІТ-ВАКЦИНА ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ГРИПУ "ВАКСІГРИП ТЕТРА"
Очікувана вартість
32 500,00 UAH
UA-2019-10-04-001202-c 4171419f11ea4f99a53982ff6e91fb24
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Курта Ірина Василівна

+380617077019 int.svitanok@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Світанок" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20520836
Вебсайт: http://www.int-Svitanok.zp.ua
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Контактна особа: Курта Ірина Василівна
+380617077019
int.svitanok@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 13:26
Очікувана вартість: 32 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Під кількістю 130 штук слід розуміти 130 доз.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 шт
СПЛІТ-ВАКЦИНА ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ГРИПУ "ВАКСІГРИП ТЕТРА" (місцевий бюджет(обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Influenza, inactivated, split virus or surface antigen

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за цим Договором здійснюється шляхом оплати Замовником на розрахунковий рахунок Постачальника вартості отриманого товару впродовж 20 банківських днів з дня отримання Товару. В разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар проводиться впродовж трьох банківських днів з моменту отримання Замовником на свій розрахунковий рахунок бюджетного призначення на вказану закупівлю товару. Розрахунки здійснюються в національній валюті – гривні. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 15:15
Документація - Вакцина.doc
04 жовтня 2019 15:15
Оголошення (вакцина).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-04-001202-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД", Код ЄДРПОУ:21642228
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:15
Вимога до зміни вимог закупівлі
Вимога до зміни вимог закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2019 09:39
Дякуємо за запитання. Замовником у оголошенні, технічних вимогах до товару, проекту договорі не зазначено вимогу подати документи, які підтверджують залишковий термін придатності 80% від дати виробництва вакцини. Замовник буде перевіряти у Учасників на наявність сертифікату, на термін придатності, який буде дійсний до 01.01.2020 року. У зв‘язку з вищезазначеним вважаємо, що внесення змін до документації та проекту договору є недоцільним.

Документи подані скаржником

07 жовтня 2019 16:15
Вимога зміни.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 30 129,06
UAH з ПДВ
30 129,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 31 688,80
UAH з ПДВ
31 688,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 12:10
4.Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 12:10
2.Інші документи.pdf
09 жовтня 2019 12:10
1.Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 13:56
ViewFile_p41-80.pdf
10 жовтня 2019 13:56
ViewFile_p01-40.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 30 129,06
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:49

Документи

16 жовтня 2019 16:48
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
30 129,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 16:48
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
25 жовтня 2019 13:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 129,06
UAH (в тому числі ПДВ 1 971,06 UAH)