Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт адмінприміщення центру обслуговування платників за адресою: смт. Лугини, вул. Горького, 8/42.
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-10-04-001074-b ccbfd4eba89143e0a264d3faa0cafaac
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Вінель

+380679689382 zt.upr10@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 39459195
Вебсайт: http://zt.sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7
Контактна особа: Тетяна Вінель
+380679689382
zt.upr10@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 13:00
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт адмінприміщення центру обслуговування платників за адресою: смт. Лугини, вул. Горького, 8/42.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, смт. Лугини, Горького, 8/42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані роботи з ВИКОНАВЦЕМ здійснюються протягом 14 днів після підписання форми КБ-3 та КБ-2. Акт виконаних робіт (форма КБ-3, КБ-2) готує ВИКНАВЕЦЬ і передає уповноваженому представнику ЗАМОВНИКА. Представник ЗАМОВНИКА протягом 5 (п’яти) днів перевіряє реальність акту і підписує його в частині фактично виконаних обсягів робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 12:40
Документація поточний ремонт.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій