Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
20 230,50 UAH
UA-2019-10-04-001055-b 79aff5d01d0e4ba0b0ea2a1047e96714
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Мінчук

+380445277638 tender.nasbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України"
Код ЄДРПОУ: 20001823
Вебсайт: http://www.academy.ssu.gov.ua/
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Контактна особа: Віталій Мінчук
+380445277638
tender.nasbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2019 15:00
Очікувана вартість: 20 230,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Тендерна документація

04 жовтня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 12:34
Оголошення.docx
04 жовтня 2019 12:34
Тендерна документація комп'ютерне обладнання та приладдя.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Багатофункціональний пристрій
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 14 429,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 72,14 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
багатофункціональний пристрій, відповідно до специфікації
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:55
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 11:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Допускаються інші торгові марки, але модель повинна відповідати специфікації.
2. Національна академія СБ України забезпечує рівні умови для всіх учасників та діє відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Участь фізичних осіб-підприємців допускається. Оцінюється найбільш економічно вигідна ціна з ПДВ, або без ПДВ, як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 13 866,00
UAH з ПДВ
13 866,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 13:47
Електронний підпис
17 жовтня 2019 13:27
8.Довідка про санкції.pdf
17 жовтня 2019 13:27
5.4.Паспортні дані+ІНН.pdf
17 жовтня 2019 13:27
4.Статут.pdf
17 жовтня 2019 13:27
2.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 жовтня 2019 13:27
2.1.Витяг з ЄДРПОУ .pdf
17 жовтня 2019 13:27
1.Авторизація 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 жовтня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій