Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Виготовлення проектно-кошторисної документації «Робочий проект» системи автоматичної пожежної сигналізації, голосового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей» за ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-10-04-000975-b ● adfdb7d82ad4493d99d4819e6839c567
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СМСЧ № 11 МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 14280983 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київська обл., Киев, ул.В.Гетьмана,3 |
Контактна особа: |
Наталія Мартинець +380444560799 buhsmsh-11@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2019 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2019 11:58 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 12:48 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 метр квадратний
«Виготовлення проектно-кошторисної документації «Робочий проект» системи автоматичної пожежної сигналізації, голосового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей» за ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київ, м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 жовтня 2019
—
10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2019 12:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2019 12:15 |
Техзавдання.docx | |
04 жовтня 2019 12:15 |
Проект договору.docx | |
04 жовтня 2019 12:15 |
Додатки до закупівлі.docx | |
04 жовтня 2019 12:15 |
Форма Пропозиції.docx | |
04 жовтня 2019 12:15 |
Лист-згода.docx | |
04 жовтня 2019 12:15 |
Оголошення - розробка проектної документації, пожежна сигналізація (1).doc | |
04 жовтня 2019 12:15 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідка
Дата подання: 08 жовтня 2019 09:25
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 11:47
У тендерній документації зазначено вимогу надати:
1. Власну довідка, що містить відомості про підприємство:
- реквізити (місцезнаходження - юридичне та фактичне, телефон, факс, телефон для контактів);
- керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
- форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
- спеціалізація;
- коротка довідка про діяльність підприємства.
Коротка довідка про діяльність підприємства - це окремий документ чи складова частина довідка, що містить відомості про підприємство?
Яку інформацію має містити коротка довідка про діяльність підприємства?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Коротка довідка про діяльність підприємства - це інформаційний документ. Він може містити інформацію в довільній формі: історію організації; визначення сфери діяльності (спеціалізація); особливості організації; досвід роботи на ринку (коротка довідка про діяльність підприємства). Коротка довідка про діяльність підприємства може надаватися в будь який спосіб передбачений Законом України «Про публічні закупівлі». Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 08 жовтня 2019 09:30
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 11:49
Що має містити довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, окрім відомостей про офіс?
Відповідь: Способом підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази є довідка наведеної форми. Інформація про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника необхідну для здійснення умов закупівлі повинна відповідати діючим нормам законодавством в сфері проектування.
Аналогійчний досвід
Дата подання: 08 жовтня 2019 09:34
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 10:40
Для підтвердження аналогічного досвіду потрібно надати довідку в довільній формі, у якій має бути наведений виконаний підприємством аналогічний договір на надання аналогічних послуг за період з січня 2016 року по грудень 2018 року.
Чому саме за ці періоди? Така вимога є дискримінаційною згідно положень Закону України "Про державні закупівлі" і обмежує конкуренцію. Чи можна подати договори за 2019 рік?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ПМи хочемо бачити не менше 3-х виконаних договорів за будь-який період з 2016 року. Або 3 виконані аналогічні договори за 2019 рік. Вимога наявності досвіду роботи - не є дискримінаційною вимогою.
Підтвердженя налогічного досвіду
Дата подання: 08 жовтня 2019 09:37
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 10:42
яку мінімальну кількість договорів потрібно надати для підтвердження аналогічного досвіду?
Відповідь: Не меше трьох.
Документи для тендерної пропозиції
Дата подання: 08 жовтня 2019 09:44
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 11:57
Тендерна документація містить вимоги, що учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
12. Підприємство повинно розробляти кошториси на проведення робіт на базі діючих розцінок, та використовувати відповідну ліцензійну кошторисну програму, що підтримується та поновлюється (в разі зміні державної політики ціноутворення) спеціалізованою організацією.
Які документи потрібно надати для підтвердження того, що кошториси на проведення робіт розробляються на базі діючих розцінок, та використовується відповідна ліцензійна кошторисна програмуа що підтримується та поновлюється (в разі зміні державної політики ціноутворення) спеціалізованою організацією?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження того, що кошториси на проведення робіт розробляються на базі діючих розцінок, спеціалізованою організацією, необхідно надати гарантійний лист учасника з інформацією про те, що підприємство розробляє кошториси на проведення робіт на базі діючих розцінок.
Кошторисна документація має розроблятися відповідно діючого законодавства та встановлених актуальних нормативних вимог.
Для підтвердження використання відповідної ліцензійної кошторисної програми, що підтримується та поновлюється (в разі зміні державної політики ціноутворення), необхідно надати підтверджуючий документ (ліцезія користувача тощо) про наявність такої програми на підприємстві учасника.
Кошторисна документація має розроблятися відповідно діючого законодавства та встановлених актуальних нормативних вимог.
Для підтвердження використання відповідної ліцензійної кошторисної програми, що підтримується та поновлюється (в разі зміні державної політики ціноутворення), необхідно надати підтверджуючий документ (ліцезія користувача тощо) про наявність такої програми на підприємстві учасника.
Підтвердження наявності працівників
Дата подання: 08 жовтня 2019 09:48
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 11:55
У тендерних документах є вимога надати:
9. Засвідчену копію трудової книжки інженера- проектувальника у сфері виконання робіт протипожежного захисту в частині дотримання вимог пожежної безпеки;
10. Засвідчену копію трудової книжки інженера- проектувальника у сфері виконання робіт протипожежного захисту в частині кошторисної документації.
Якщо працівник працює не по трудовій книзі, а за трудовим контрактом або договором? Чи буде надання копій трудового контракту підтвердженням наявності працівників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник має підтвердити трудові відносини з працівником в будь-який спосіб передбачений законом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-04-000975-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 21 жовтня 2019 12:06
Вимога щодо вибору переможцев ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
Вимога щодо вибору переможцев ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2019 11:20
Оголошена закупівля за ідентифікатором UA-2019-10-04-000975-b є допороговою закупівлею.
Слід зауважити, що Законом “Про Публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються.
Регулювання допорогових закупівель через систему Прозоро здійснюється виключно наказом ДП “Прозорро” № 10 від 19.03.2019 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” та внутрішніми наказами про допорогові закупівлі ДЗ «Спеціалізована медико-санітарна частина МОЗ України».
Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина МОЗ України» надає аргументовані відповіді на Вимогу про скасування протоколу зареєстровану Вих. № 298 від 21.10.19.
1. Згідно тендерної документації п. 8. Потрібно надати Копію кваліфікаційного сертифікату інженера- проектувальника у сфері виконання робіт протипожежного захисту в частині кошторисної документації.
Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не додав копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації.
На вимогу Оголошення для проведення закупівлі п. 8 «Копію кваліфікаційного сертифікату інженера- проектувальника у сфері виконання робіт протипожежного захисту в частині кошторисної документації» Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" надав в своїй тендерній пропозиції документ «Пояснювальна довідка.pdf», в якій надав пояснення відповідно до Листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/17-12127 від 25.07.2012 року «Про сертифікацію інженера-кошторисника». Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифіката у розробника кошторисної частини проекту не є обовязковим.
Таким чином, керуючись Додатком №1 до ТД: «У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для Учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів.»
Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не порушив вимог тендерної документації.
2. ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" визнали переможцем з ціною 34 000,00 грн з ПДВ. Згідно з умовою тендерної документації “Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає Замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.”
Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції залишив документ “цінова пропозиція.pdf” від 10 жовтня 2019 09:40 з сумою 49 667,57 грн з ПДВ та не оприлюднив оновлену пропозицію згідно показників за результатами проведеного аукціону, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Оновлена цінова пропозиція надана на електронну пошту за вимогою Замовника.
3. Згідно тендерної документації п. 4.2. потрібно додати копію договору, зазначеного в довідці, щодо надання аналогічних послуг, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, завірена Замовником торгів належним чином («з оригіналом згідно» (посада, підпис, прізвище), печатка». Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" додав деякі копії договорів без належним чином завіреним («з оригіналом згідно» (посада, підпис, прізвище), печатка».), що не відповідає вимогам тендерної документації.
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" надали оригінали документів в електронному вигляді на виконання вимоги пункту 4 додатку 1 ТД.
Замовник має право відхилити пропозицію Учасника, що не надав будь-який з перелічених документів в тендерній документації. Але не має підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника у разі надання ним необхідних документів в оригіналі.
Істинність поданих документів не змінюється.
4. Згідно Технічного завдання тендерної документації: Учасник надає кошторисний розрахунок (підписаний уповноваженою особою Учасника та інженером - проектувальником та завірений печаткою організації (за наявності) та печаткою інженера – проектувальника) у складі: - інженерні вишукування (обстеження об’єкту) та підготовка даних до проектування; - розробка проекту; - розробка кошторисної документації; - погодження проекту; - експертиза кошторисної документації. Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції додав кошторис лише на розробку проекта, кошторис на проектні роботи не завірений печаткою інженера – проектувальника, також кошторис з сумою 49 667,57 грн з ПДВ, що є теж помилкою. Що не відповідає вимогам тендерної документації.
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" надав в складі Тендерної пропозиції наступні документи «Поліклініка_вул.В.Гетьмана,3_проект.pdf» та «Поліклініка_вул.В.Гетьмана,3_робоча документація.pdf», в яких знаходяться кошториси на розробку проектної документації на суму 12 040, 62 грн та 37 626, 95 грн., а загалом 49 667,57 грн., підписаній уповноваженою особою Учасника та інженером – проектувальником.
Крім цього, вказані Скаржником пункти (стосовно погодження проекту та інше) вимагаються при остаточній здачі проектної документації.
Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не порушив вимог тендерної документації.
Повідомляємо, що нам, Державному закладу «Спеціалізована медико-санітарна частина МОЗ України», відомі положення Закону України «Про публічні закупівлі» ч. 1 ст. 38, положення Закону України «Про запобігання корупції» п. 13 ч. 1 ст. 11.
Також повідомляємо, що Замовник Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина МОЗ України» неухильно дотримується законодавства.
Слід зауважити, що Законом “Про Публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються.
Регулювання допорогових закупівель через систему Прозоро здійснюється виключно наказом ДП “Прозорро” № 10 від 19.03.2019 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” та внутрішніми наказами про допорогові закупівлі ДЗ «Спеціалізована медико-санітарна частина МОЗ України».
Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина МОЗ України» надає аргументовані відповіді на Вимогу про скасування протоколу зареєстровану Вих. № 298 від 21.10.19.
1. Згідно тендерної документації п. 8. Потрібно надати Копію кваліфікаційного сертифікату інженера- проектувальника у сфері виконання робіт протипожежного захисту в частині кошторисної документації.
Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не додав копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації.
На вимогу Оголошення для проведення закупівлі п. 8 «Копію кваліфікаційного сертифікату інженера- проектувальника у сфері виконання робіт протипожежного захисту в частині кошторисної документації» Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" надав в своїй тендерній пропозиції документ «Пояснювальна довідка.pdf», в якій надав пояснення відповідно до Листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/17-12127 від 25.07.2012 року «Про сертифікацію інженера-кошторисника». Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифіката у розробника кошторисної частини проекту не є обовязковим.
Таким чином, керуючись Додатком №1 до ТД: «У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для Учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів.»
Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не порушив вимог тендерної документації.
2. ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" визнали переможцем з ціною 34 000,00 грн з ПДВ. Згідно з умовою тендерної документації “Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає Замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.”
Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції залишив документ “цінова пропозиція.pdf” від 10 жовтня 2019 09:40 з сумою 49 667,57 грн з ПДВ та не оприлюднив оновлену пропозицію згідно показників за результатами проведеного аукціону, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Оновлена цінова пропозиція надана на електронну пошту за вимогою Замовника.
3. Згідно тендерної документації п. 4.2. потрібно додати копію договору, зазначеного в довідці, щодо надання аналогічних послуг, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, завірена Замовником торгів належним чином («з оригіналом згідно» (посада, підпис, прізвище), печатка». Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" додав деякі копії договорів без належним чином завіреним («з оригіналом згідно» (посада, підпис, прізвище), печатка».), що не відповідає вимогам тендерної документації.
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" надали оригінали документів в електронному вигляді на виконання вимоги пункту 4 додатку 1 ТД.
Замовник має право відхилити пропозицію Учасника, що не надав будь-який з перелічених документів в тендерній документації. Але не має підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника у разі надання ним необхідних документів в оригіналі.
Істинність поданих документів не змінюється.
4. Згідно Технічного завдання тендерної документації: Учасник надає кошторисний розрахунок (підписаний уповноваженою особою Учасника та інженером - проектувальником та завірений печаткою організації (за наявності) та печаткою інженера – проектувальника) у складі: - інженерні вишукування (обстеження об’єкту) та підготовка даних до проектування; - розробка проекту; - розробка кошторисної документації; - погодження проекту; - експертиза кошторисної документації. Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції додав кошторис лише на розробку проекта, кошторис на проектні роботи не завірений печаткою інженера – проектувальника, також кошторис з сумою 49 667,57 грн з ПДВ, що є теж помилкою. Що не відповідає вимогам тендерної документації.
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" надав в складі Тендерної пропозиції наступні документи «Поліклініка_вул.В.Гетьмана,3_проект.pdf» та «Поліклініка_вул.В.Гетьмана,3_робоча документація.pdf», в яких знаходяться кошториси на розробку проектної документації на суму 12 040, 62 грн та 37 626, 95 грн., а загалом 49 667,57 грн., підписаній уповноваженою особою Учасника та інженером – проектувальником.
Крім цього, вказані Скаржником пункти (стосовно погодження проекту та інше) вимагаються при остаточній здачі проектної документації.
Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не порушив вимог тендерної документації.
Повідомляємо, що нам, Державному закладу «Спеціалізована медико-санітарна частина МОЗ України», відомі положення Закону України «Про публічні закупівлі» ч. 1 ст. 38, положення Закону України «Про запобігання корупції» п. 13 ч. 1 ст. 11.
Також повідомляємо, що Замовник Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина МОЗ України» неухильно дотримується законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
33 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" |
49 667,57
UAH з ПДВ
|
34 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
47 865,26
UAH з ПДВ
|
47 865,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" |
49 996,00
UAH з ПДВ
|
49 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Відхилено |
33 999,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 14:42
|
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" #33442495 |
Переможець |
34 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 10:27
|
Дог № 20-05-ПР19.PDF | укладений |
31 жовтня 2019 10:27
|