Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЇРОВЕ" |
Код ЄДРПОУ: | 26601323 |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ , 55 |
Контактна особа: |
Предан Юрій +380487403654 JKP-TAIROVO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2019 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 13:22 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. - Кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2019 18:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2019 18:24 |
Перелiк_змiн_10.10.2019.docx | |
10 жовтня 2019 18:24 |
ТД_ДОДАТОК_3_10.10.2019.doc | |
10 жовтня 2019 18:24 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Спецiалiзований_вантажний_автомобiл__).doc | |
04 жовтня 2019 12:26 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx | |
04 жовтня 2019 12:26 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
04 жовтня 2019 12:26 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
04 жовтня 2019 12:26 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc | |
04 жовтня 2019 12:26 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc |
10 жовтня 2019 18:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 жовтня 2019 18:24 |
Перелiк_змiн_10.10.2019.docx
|
|||
10 жовтня 2019 18:24 |
ТД_ДОДАТОК_3_10.10.2019.doc
|
|||
10 жовтня 2019 18:24 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Спецiалiзований_вантажний_автомобiл__).doc
|
|||
04 жовтня 2019 12:26 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx
|
|||
04 жовтня 2019 12:26 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc
|
|||
04 жовтня 2019 12:26 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc
|
|||
04 жовтня 2019 12:26 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc
|
|||
04 жовтня 2019 12:26 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-31-000007 ● a999a973c4544b3a9cdde29cef08edcd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2019 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
31.10.2019 Одеса № 382
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 31.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 31.10.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.10.2019 № 382
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2019-10-04-000699-c 04.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-01 11:19:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Спеціалізований вантажний автомобіль з піскорозкидальним, поливомийним обладнанням та снігоочисним відвалом на шасі MAN (або еквівалент) з колісною формулою (4x4) на якому змонтоване спеціальне обладнання: поворотний відвал з гумовим ножем, ємність для води об’ємом не менше 2,0 куб. м, електрообладнання» за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби, яка проводиться комунальним підприємством «Житлово-комунальне підприємство «Таїрове» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-04-000699-c, дата оприлюднення 04.10.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «ЗАХІД ДРАЙВ» вимогам Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа із зазначенням сервісного центру на території Одеської області, або служби по обслуговуванню запропонованого обладнання (із зазначенням його адреси);
2) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «ЗАХІД ДРАЙВ» вимогам Додатку 3 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав гарантійного листа в якому зобов’язується надати разом з поставкою товару сертифікат відповідності, паспорт якості на товар (у разі якщо це передбачено діючим законодавством) та керівництво по експлуатації.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-04 15:56:10
Пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу відкритих торгів UA-2019-10-04-000699-c
Замовником було повторно розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «ЗАХІД ДРАЙВ» та встановлено відсутність документів, зазначених у запиті Південного офісу Держаудитслужби та з метою усунення виявлених порушень законодавства з питань публічних закупівель тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну (скасування) торгів згідно оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Спеціалізований вантажний автомобіль з піскорозкидальним, поливомийним обладнанням та снігоочисним відвалом на шасі MAN (або еквівалент) з колісною формулою (4x4) на якому змонтоване спеціальне обладнання: поворотний відвал з гумовим ножем, ємність для води об’ємом не менше 2,0 куб.м., електрообладнання) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-04-000699-c на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Далі – Закон), а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. (протокол рішення №115 від "04" листопада 2019 року)
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення виявлених порушень законодавства з питань публічних закупівель тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну (скасування) торгів згідно оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Спеціалізований вантажний автомобіль з піскорозкидальним, поливомийним обладнанням та снігоочисним відвалом на шасі MAN (або еквівалент) з колісною формулою (4x4) на якому змонтоване спеціальне обладнання: поворотний відвал з гумовим ножем, ємність для води об’ємом не менше 2,0 куб.м., електрообладнання) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-04-000699-c на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Далі – Закон), а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. (протокол рішення №115 від "04" листопада 2019 року)
2019-11-11 13:57:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-11-11 14:02:19
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ЗАХІД ДРАЙВ #41916757 |
Переможець |
1 673 000,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 09:39
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 04 листопада 2019 15:58 |
Коментар щодо відміни: | З метою усунення виявлених порушень законодавства з питань публічних закупівель тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну (скасування) торгів згідно оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Спеціалізований вантажний автомобіль з піскорозкидальним, поливомийним обладнанням та снігоочисним відвалом на шасі MAN (або еквівалент) з колісною формулою (4x4) на якому змонтоване спеціальне обладнання: поворотний відвал з гумовим ножем, ємність для води об’ємом не менше 2,0 куб.м., електрообладнання) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-04-000699-c на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Далі – Закон), а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. (протокол рішення №115 від "04" листопада 2019 року) |
04 листопада 2019 15:58
|
Протокол_вiдхилення_стор.3.pdf |
04 листопада 2019 15:58
|
Протокол_вiдхилення_стор.2.pdf |
04 листопада 2019 15:58
|
Протокол_вiдхилення_стор.1.pdf |