Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Державні номерні знаки для транспортних засобів
State number boards for vehicles
Очікувана вартість
36 000 000,00 UAH
UA-2019-10-04-000695-c 23d35bb4fcb640c6af2246b187243d74
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
National ID: 40109173
Contact point: Dubas Maksim
080442722887
mtz@hsc.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 14:17
Очікувана вартість: 36 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1080000 UAH
Publication date: 04 жовтня 2019 12:25
Enquiries until: 29 жовтня 2019 16:00
Complaints submission until: до 04 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 листопада 2019 16:00

Information

Estimated total value: 36 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 360 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14720000-4: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Scope of the procurement
1 найменування Товару
1 product name
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 комплект
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лук'янівська, 62
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій

State number boards for vehicles
CPV: 14720000-4
Період постачання: по 24 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 15:44
ТД - Державні знаки номерні (алюм) зміни веб 2.docx
01 листопада 2019 15:30
ТД - Державні знаки номерні (алюм) зміни веб 2.docx
01 листопада 2019 15:43
2019-11-01 - ПТК №144 - ВЕБ Зміни до ТД.docx
01 листопада 2019 15:42
ЗМІНИ до ТД 2.docx
01 листопада 2019 15:31
2019-11-01 - ПТК №144 - ВЕБ Зміни до ТД.docx
01 листопада 2019 15:43
ЗМІНИ до ТД 2.docx
01 листопада 2019 15:30
ЗМІНИ до ТД 2.docx
01 листопада 2019 15:32
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ 3 веб.docx
28 жовтня 2019 11:57
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ 2 веб.docx
04 жовтня 2019 12:27
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
28 жовтня 2019 11:48
2019-10-28 - ПТК № - Зміни до ТД веб.docx
28 жовтня 2019 11:47
ЗМІНИ до ТД веб.docx
28 жовтня 2019 11:44
ТД - Державні знаки номерні (алюм) зміни веб.docx
04 жовтня 2019 12:26
ТД - Державні знаки номерні (алюм).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документальне підтвердження досвіду виконання
Дата подання: 15 жовтня 2019 15:48
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 16:22
Чи є підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору за п. 3.1. таблиці 1 додатку №3 до тендерної документації: - копія договору на виготовлення номерних знаків транспортних засобів ДК 021:2015 - 14720000-4 з давальницької сировини; - Акт здачі-приймання виконаних робіт (послуг); - Акт приймання-передачі готової продукції з переробки?
Відповідь: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору відповідно до пункту 3.1 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації Учасник може надати копії договору на виготовлення номерних знаків транспортних засобів за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 з давальницької сировини (разом з усіма додатками та додатковими угодами), акту здачі-приймання виконаних робіт (послуг) та акту приймання-передачі готової продукції з переробки
Визначення строків у тендерній документації
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:51
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 10:34
Відповідно до п. 1 розділу 4 Тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.11.2019, 11:00 Виникає питання щодо визначення чіткого строку Періоду уточнень до 25.10.19 включно? 24:00? Періоду оскаржень до 31.10.19 включно? 24:00?
Відповідь: «Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-10-04-000695-С кінцевий строк звернення за роз’ясненням становить 25 жовтня 2019 року о 12 год. 00 хв., а кінцевий строк оскарження умов закупівлі - 31 жовтня 2019 року о 00 год.00 хв.».
Щодо довідки згідно Додатку 3.4. Тендерної документації
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:53
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 10:33
Відповідно до п.9 Довідки Додатку 3.4 до тендерної документації, учасник повідомляє про відсутність підстав у відмові в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Чи буде підставою у відмові в участі у процедурі закупівлі наявність у учасника заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) за попередні звітні періоди, але термін сплати якої на час участі у процедурі закупівлі не настав. При цьому учасник не має поточної заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Чи буде вважатися у такому разі неправдивою інформація учасника про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)».
Щодо термінів поставки товару та аукціону
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:58
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 10:32
Відповідно до інформації на сайті кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг визначено: 25.11.2019 - 25.12.2019 Термін аукціону 10.12.2019 Має місце помилка? Яким чином можливо здійснити постачання продукції до проведення аукціону.
Відповідь: «Дата проведення аукціону сформована автоматично електронною системою закупівлі Prozzoro, з урахуванням усіх кінцевих строків розгляду тендерних пропозицій учасників. Таким чином, після подання тендерних пропозицій учасників система підрахувала розгляд кожної пропозиції по 5 робочих днів. Дата і час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій».
Визначення правильності термінів
Дата подання: 22 жовтня 2019 08:49
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 10:31
При зазначені термінів в днях в Тендерній документації, як, наприклад, строк поставки за п. 4.4. розділу 1- протягом 7 (семи) днів з дати отримання заявки Замовника, строк подання тендерних пропозицій за п. 1 Розділу 2 автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів, тощо… мається на увазі робочі чи календарні дні?
Відповідь: «Замовник мав на увазі календарні дні».
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-04-000695-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Францев Є.О., Код ЄДРПОУ:2243400276
Дата подання: 24 жовтня 2019 14:32
Про внесення змін до розділу 4 Тендерної документації
- У зв’язку з плануванням ведення господарської діяльності учасників закупівлі вимагаю внести зміни до розділу 4 Тендерної документації, виклавши його в наступній редакції
Розділ 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції, дата аукціону
П.1 розділу по тексту
П.2 розділу по тексту
П.3 Дата та час проведення аукціону
Дата і час проведення аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично, про що зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, але не може бути раніше дати вказаної на сайті у день розміщення оголошення про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 14:46
« Дата проведення аукціону сформована автоматично електронною системою закупівлі Prozzoro, з урахуванням усіх кінцевих строків розгляду тендерних пропозицій учасників. Таким чином, після подання тендерних пропозицій учасників система підрахувала розгляд кожної пропозиції по 5 робочих днів. Дата і час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій».
Розгорнути Згорнути
« Дата проведення аукціону сформована автоматично електронною системою закупівлі Prozzoro, з урахуванням усіх кінцевих строків розгляду тендерних пропозицій учасників. Таким чином, після подання тендерних пропозицій учасників система підрахувала розгляд кожної пропозиції по 5 робочих днів. Дата і час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій».
Номер вимоги: UA-2019-10-04-000695-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Францев Є.О., Код ЄДРПОУ:2243400276
Дата подання: 24 жовтня 2019 14:34
Про внесення змін до розділу 5 Тендерної документації
- Відповідно до п. 9 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
В п. 1 розділу 5 тендерної документації Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначено, що Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна». Інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ) відсутня. Вимагаю внести зміни до тендерної документації шляхом доповнення п. 1 розділу 5 тендерної документації інформацією про врахування податку на додану вартість (ПДВ) за критерієм "ціна".
Податок на додану вартість (ПДВ) враховується учасником в ціні пропозиції, якщо учасник є платником податку на додану вартість (ПДВ)
Податок на додану вартість (ПДВ) не враховується учасником в ціні пропозиції, якщо учасник не є платником податку на додану вартість (ПДВ)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 14:45
« Згідно зі статтею 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки, у разі здійснення закупівлі товару, для яких існує постійно діючий ринок є - ціна.
Відповідно до норм Податкового кодексу України предмет закупівлі: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)» є об’єктом оподаткування ПДВ, тому при складанні та затвердженні тендерної документації Замовником в додатку 2 до тендерної документації форма тендерної пропозиції, ціна за одиницю товару та загальна вартість цінової тендерної пропозиції вказана з формулюванням « в тому числі ПДВ».
Крім того, з метою уникнення дискримінаційних вимог до Учасників, Замовник зазначив в тендерній документації, що у разі, якщо Учасник діє на умовах, які не передбачають сплати ПДВ, у таблиці додаток 2 до тендерної документації «форма тендерної пропозиції « має зазначити «без ПДВ», а з метою спрощення розгляду та оцінки пропозиції Учасник повинен надати інформацію в довільній формі з посиланням на законодавчі підстави, якими передбачено звільнення його від сплати ПДВ.»
Розгорнути Згорнути
« Згідно зі статтею 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки, у разі здійснення закупівлі товару, для яких існує постійно діючий ринок є - ціна.
Відповідно до норм Податкового кодексу України предмет закупівлі: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)» є об’єктом оподаткування ПДВ, тому при складанні та затвердженні тендерної документації Замовником в додатку 2 до тендерної документації форма тендерної пропозиції, ціна за одиницю товару та загальна вартість цінової тендерної пропозиції вказана з формулюванням « в тому числі ПДВ».
Крім того, з метою уникнення дискримінаційних вимог до Учасників, Замовник зазначив в тендерній документації, що у разі, якщо Учасник діє на умовах, які не передбачають сплати ПДВ, у таблиці додаток 2 до тендерної документації «форма тендерної пропозиції « має зазначити «без ПДВ», а з метою спрощення розгляду та оцінки пропозиції Учасник повинен надати інформацію в довільній формі з посиланням на законодавчі підстави, якими передбачено звільнення його від сплати ПДВ.»
Номер вимоги: UA-2019-10-04-000695-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ПрАТ "Динаміка Корпорейшин", Код ЄДРПОУ:21852196
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:36
Вимога
Зміст вимоги до замовника доданий у фалі.
Скасована
Дата: 24 жовтня 2019 16:37
Причина: Помилково не додали файл
Номер вимоги: UA-2019-10-04-000695-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Динаміка Корпорейшин", Код ЄДРПОУ:21852196
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:40
Вимога
Згідно п. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Зазначена норма декларує право, а не обов’язок замовника. З метою недискримінації учасників прошу вимогу про надання учасником в підтвердження відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) в формі довідки, виданої уповноваженим органом Державної фіскальної служби України, дійсної на момент її подання переможцем торгів, про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (оригінал або довідка в електронному вигляді, яка підписана КЕП посадових осіб уповноваженого органу Державної фіскальної служби України), викласти в наступній редакції:
- «п. 4 та 4.1 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації.
п.4 Документи, які підтверджують відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)
п. 4.1. Довідка, видана уповноваженим органом Державної фіскальної служби України, дійсна на момент її подання переможцем торгів, про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (оригінал або довідка в електронному вигляді, яка підписана КЕП посадових осіб уповноваженого органу Державної фіскальної служби України) або рішення уповноваженого органу ДФС України або суду про розстрочення/списання заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 14:44
«У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель. Положеннями статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація.
Частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)»
Розгорнути Згорнути
«У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель. Положеннями статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація.
Частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)»

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-04-000695-c.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПрАТ "Динаміка Корпорейшин", Код ЄДРПОУ:21852196
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:49
Скаргана на вимоги тендерної документації
Вважаю положення тендерної документації в частині надання учасником процедури закупівлі інформації (документів, які підтверджують цю інформацію) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) такими, що містять дискримінаційний характер, порушують права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 04.11.2019 № 15902 .pdf
Дата публікації: 04 листопада 2019 21:48
Номер скарги: UA-2019-10-04-000695-c.b6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Францев Є.О., Код ЄДРПОУ:2243400276
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:05
Скарга до АМКУ
Скарга на умови тендерної документації, що містять ознаки дискримінації відносно Скаржника як фізичної особи-підприємця
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність у потребі скарги з причини внесення Замовником відповідних змін до тендерної документації.
Дата: 05 листопада 2019 08:58
рішення від 04.11.2019 № 15904 + лист Замовнкиу .pdf
Дата публікації: 05 листопада 2019 11:24
рішення від 11.11.2019 № 16415 .pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 16:57

Документи подані скаржником

31 жовтня 2019 15:49
Скарга
31 жовтня 2019 15:49
Витяг з ЄДРПОУ

Документи Органу Оскарження

04 листопада 2019 21:48
рішення від 04.11.2019 № 15902 .pdf

Документи подані скаржником

31 жовтня 2019 16:05
Скарга

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 листопада 2019
UA-2019-10-04-000695-c23d35bb4fcb640c6af2246b187243d74
Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

12 листопада 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 листопада 2019 15:03
Електронний підпис
06 листопада 2019 15:03
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:49
Протокол участь.pdf
06 листопада 2019 14:49
Форма тендерної пропозиції.pdf
06 листопада 2019 14:49
Статут.pdf
06 листопада 2019 14:49
Сертифікат відпов ДП.pdf
06 листопада 2019 14:49
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 листопада 2019 14:49
Протокол Селіхова.pdf
06 листопада 2019 14:49
Протокол випрбувань ДП.pdf
06 листопада 2019 14:49
Проект договору.pdf
06 листопада 2019 14:49
Письмова згода.pdf
06 листопада 2019 14:49
Накладні.pdf
06 листопада 2019 14:49
Наказ Селіхова.PDF
06 листопада 2019 14:49
Лицензія банку.rar
06 листопада 2019 14:49
Інформація про учасника.pdf
06 листопада 2019 14:49
Договір 124.pdf
06 листопада 2019 14:49
Довідка 17 Ст.pdf
06 листопада 2019 14:49
Гарантія.rar
06 листопада 2019 14:49
Гайдун302(гарантії).rar

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656

№ рішення у справі

400-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

12 листопада 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 листопада 2019 12:13
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:12
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:10
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
08 листопада 2019 12:10
Лист НБУ по ліцензії.pdf
08 листопада 2019 12:10
Копія Статуту з описом.PDF
08 листопада 2019 12:10
Додаток 5 (Захист довкілля).PDF
08 листопада 2019 12:10
Додаток 3.2 (Працівники).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Завод "Динамо-Сілейр"

ТОВ "СВІТЛОФОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР" 35 904 000,00
UAH з ПДВ
35 904 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" 36 000 000,00
UAH з ПДВ
36 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 12:13
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:12
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:10
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
08 листопада 2019 12:10
Лист НБУ по ліцензії.pdf
08 листопада 2019 12:10
Копія Статуту з описом.PDF
08 листопада 2019 12:10
Додаток 5 (Захист довкілля).PDF
08 листопада 2019 12:10
Додаток 3.2 (Працівники).PDF

Публічні документи

06 листопада 2019 15:03
Електронний підпис
06 листопада 2019 15:03
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:49
Протокол участь.pdf
06 листопада 2019 14:49
Форма тендерної пропозиції.pdf
06 листопада 2019 14:49
Статут.pdf
06 листопада 2019 14:49
Сертифікат відпов ДП.pdf
06 листопада 2019 14:49
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 листопада 2019 14:49
Протокол Селіхова.pdf
06 листопада 2019 14:49
Протокол випрбувань ДП.pdf
06 листопада 2019 14:49
Проект договору.pdf
06 листопада 2019 14:49
Письмова згода.pdf
06 листопада 2019 14:49
Накладні.pdf
06 листопада 2019 14:49
Наказ Селіхова.PDF
06 листопада 2019 14:49
Лицензія банку.rar
06 листопада 2019 14:49
Інформація про учасника.pdf
06 листопада 2019 14:49
Договір 124.pdf
06 листопада 2019 14:49
Довідка 17 Ст.pdf
06 листопада 2019 14:49
Гарантія.rar
06 листопада 2019 14:49
Гайдун302(гарантії).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІТЛОФОР"

ДП "Завод "Динамо-Сілейр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СВІТЛОФОР"
#32950656
Переможець 35 904 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656

№ рішення у справі

400-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР"
#32950656
35 904 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 12:18
ДУ №1.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 12:17
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 09:55
Договір № 270 - ДНЗ.pdf укладений
02 грудня 2019 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.12.2019 № 270 уклали дану Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 321 369,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 053 561,60 UAH)