Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція (термомодернізація) будівлі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 м.Сєвєродонецька Луганської обл, 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 47 (санація)
Очікувана вартість
74 304,49 UAH
UA-2019-10-04-000614-a 48ee1ca4303b4e34b020b9a1a273ba52
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, містобудування та архітектури
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція (термомодернізація) будівлі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 м.Сєвєродонецька Луганської обл, 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 47 (санація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата за виконані роботи Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

04 жовтня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
Переможець 74 304,49
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:00

Документи

04 жовтня 2019 16:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:33
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 11:36
3 к 07_01_0001.pdf зміни до договору
12 червня 2020 11:32
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 14:08
img323.pdf зміни до договору
19 березня 2020 12:07
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 11:48
2 к 07_01_0001 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 13:00
1 к 07_01_0001.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 12:57
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 16:05
Договір укладений
04 жовтня 2019 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 07/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): реєстрація бюджетних зобовязань на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 07/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): родовження строку дії договору та виконання зобов’язань у звязку з відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 07/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна вартості робіт у звязку із збільшенням обсягу виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 07/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 399,67
UAH (в тому числі ПДВ 13 066,61 UAH)