Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання дошки
Очікувана вартість
19 200,00 UAH
UA-2019-10-04-000419-b ● b19fc95e3f624acd81ecb7d3eb446533
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна +380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2019 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 12:43 |
Очікувана вартість: | 19 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39290000-1 "Фурнітура різна"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Придбання дошки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, Київ, Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Придбання дошки | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2019 10:20 |
ВИМОГИ дошка одинарна магніт крейда маркет.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поверхня дошки
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:46
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 12:13
Добрий день, які саме мають бути дошки? Під написання маркером чи крейдою?
Відповідь: Добрий день. Дошка магнітна, написання і маркером і крейдою.
Дякуємо
Дякуємо
уточнення
Дата подання: 04 жовтня 2019 12:22
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 13:48
надайте будь ласка фото виробу, так як одноповерхнева дошка настінна може бути або біла під маркер або зелена під крейду. дякую.
Відповідь: +
достака
Дата подання: 04 жовтня 2019 14:30
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 09:28
Доброго дня, що означае пункт "товар поштою не пропонувати". Чи можлива доставка Новою Поштою в зв'язку з тим, що не знаходимося в м.Київ?
Відповідь: Доброго дня. Вимогами прописано доставка та установка у кожному закладі освіти, окрім того надання зразків на вимогу замовника. Ми не покупаємо товари поштою, оскільки дуже багато не добросовісних учасників. Дякуємо
фото
Дата подання: 07 жовтня 2019 10:03
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 10:04
надайте будь ласка фото виробу, так як одноповерхнева дошка настінна може бути або біла під маркер або зелена під крейду.
Відповідь: ми не надаємо фото, якщо ви займаєтесь дошками, то повинні знати, як вони виглядають.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 10:14
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 10:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: всі учасники приймають участь у закупівлях за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі . Так допускаємо
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" |
10 668,00
UAH з ПДВ
|
10 668,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" |
14 880,00
UAH з ПДВ
|
14 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕКТОРПЛЮС" |
18 600,00
UAH з ПДВ
|
18 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" #32316677 |
Переможець |
10 668,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 413.PDF | укладений |
23 жовтня 2019 11:17
|