Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів в закладах освіти Маневицького району
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2019-10-04-000348-a 3a01988f10914fa78527eb3c49c667b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380337622278 manevtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141621
Вебсайт: http://man-osvita.org.ua
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул.Горького,4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380337622278
manevtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:03
Очікувана вартість: 2 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


код ЄЗС ДК 021:2015 - 72410000-7 – послуги провайдері
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 послуга
Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів в закладах освіти Маневицького району – код ЄЗС ДК 021:2015 - 72410000-7 – послуги провайдерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44600, Україна, Волинська область, Перелік закладів згідно Додатку 2 до тендерної документації, Перелік закладів згідно Додатку 2 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Для закупівлі необхідних матеріалів та обладнання щодо виконання послуг з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів в закладах освіти Маневицького району Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів в закладах освіти Маневицького району Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології" 2 745 000,00
UAH з ПДВ
2 712 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЛАЙН" 2 749 968,00
UAH з ПДВ
2 749 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 14:15
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:30
Довідка з податкової.pdf
25 жовтня 2019 11:30
Довідка про корупцію 1.pdf
25 жовтня 2019 11:30
Довідка про корупцію 2.pdf
25 жовтня 2019 11:30
Цінова пропозиція, 25.10.pdf
20 жовтня 2019 13:35
Електронний підпис
18 жовтня 2019 12:45
Реєстр документів.pdf
18 жовтня 2019 12:45
Проект Договору.pdf
18 жовтня 2019 12:45
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 12:45
Технічні умови.pdf
18 жовтня 2019 12:45
Лист авторизації.pdf
18 жовтня 2019 12:44
ВПВ17.pdf
18 жовтня 2019 12:44
відкуг Літех.pdf
18 жовтня 2019 12:44
Підтвердження ст. 16.pdf
18 жовтня 2019 12:44
Аналогічний Договір.pdf
18 жовтня 2019 12:44
установчі документи.pdf
18 жовтня 2019 12:44
ІД (частина 2).pdf
18 жовтня 2019 12:44
паспорт директора.pdf
18 жовтня 2019 12:44
паспорт 6-7 сторінка.pdf
18 жовтня 2019 12:44
про відкриття рахунку.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:38
КомЛайн_статутні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології"

ТОВ "КОМЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології"
#31442320
Переможець 2 712 480,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології"
#31442320
2 712 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 10:08
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 10:07
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 14:30
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 12:14
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 15:56
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 12:21
Договір укладений
06 листопада 2019 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 1 ст. 651ч. ч. 1 ст. 653, ч. 1 ст. 654 Цивільного кодексу України, п.3.1. Договору внесено зміни про наступне: “Сторони погодились внести зміни в Розділ ІІІ “Ціна та загальна сума договору“, а саме: доповнивши п. 3.1. пунктом 3.1.1, згідно фінансових призначень, які є на цей час: “3.1.1 Загальна сума фінансових призначень на цей час становить 2 500 000.00 грн. (два мільйони п’ятсот тисяч гривень)
Номер договору про закупівлю: 671
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 1 ст. 651ч. ч. 1 ст. 653, ч. 1 ст. 654 Цивільного кодексу України, п.3.1. Договору внесено зміни про наступне: “Сторони погодились внести зміни в Розділ ІІІ “Ціна та загальна сума договору“, а саме: доповнивши п. 3.1. пунктом 3.1.1, згідно фінансових призначень, які є на цей час: “3.1.1 Загальна сума фінансових призначень на цей час становить 2 712 480.00 грн. (два мільйони сімсот дванадцять тисяч чотириста вісімдесят гривень)
Номер договору про закупівлю: 671
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 712 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 452 080,00 UAH)