Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.)
Очікувана вартість
130 000 000,00 UAH
UA-2019-10-04-000333-c 20dc06a7215e463e8bf307d37c7ecda2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луців Михайло Степанович

+380322975578 lutsiv.mykhailo@lvivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Код ЄДРПОУ: 13838331
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Зелена, 153
Контактна особа: Луців Михайло Степанович
+380322975578
lutsiv.mykhailo@lvivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 130 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 650000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень чинних нормативно-правових актів на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт за формою КБ-2в та КБ-3 за фактично виконані об'єми робіт, при наявності актів прихованих робіт, копій видаткових накладних на матеріали і вироби та сертифікатів якості на них. Фінансові зобов’язання перед Виконавцем виникають лише після надходження коштів, призначених на фінансування робіт, на відповідний рахунок Замовника, готовності об’єкта, підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт (етапу робіт) та надання інших, передбачених умовами договору документів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 75%
Середньорічний оборот Учасника: 17%
Наявність середньорічного обороту більше 97,5 млн. гривень (або еквівалент): 17%
Наявність середньорічного обороту більше 65 млн. гривень (або еквівалент): 11%
Наявність середньорічного обороту менше 65 млн. гривень (або еквівалент): 0%
Наявність сертифікату ISO 9001: 4%
Наявність діючого сертифікату ISO 9001:2015 або новішої версії: 4%
Відсутність сертифікату ISO 9001:2015 або новішої версії: 0%
Наявність сертифікату OHSAS 18001: 4%
Наявність діючого сертифікату OHSAS 18001:2007 або новішої версії: 4%
Відсутність сертифікату OHSAS 18001:2007 або новішої версії: 0%
04 жовтня 2019 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_1.rar
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 1.rar
04 жовтня 2019 10:41
Додаток 5 (Проект договору).docx
04 жовтня 2019 10:41
Додаток 4 (Технічне завдання).docx
04 жовтня 2019 10:41
Додаток 3 (Довідка).docx
04 жовтня 2019 10:41
Додаток 2 (Лист-згода).docx
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. Цільові екологічні (зелені) інвестиції.pdf
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 3 АК.rar
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_11.rar
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_10.rar
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_9.rar
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_8.rar
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_7.rar
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_6.rar
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_5.rar
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_4.rar
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_3.rar
04 жовтня 2019 10:41
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_2.rar
04 жовтня 2019 10:41
Додаток 1 до Технічного завдання.xls
04 жовтня 2019 10:41
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx
04 жовтня 2019 10:41
Протокол _47 від 03 10 2019 р .pdf
04 жовтня 2019 10:41
Тендерна документація (реконструкція систем теплозебезпечення групи будинків Шевч. району. ІТП).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-04-000333-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ТЕРМОТЕХНОЛОДЖІ", Код ЄДРПОУ:41195897
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:38
Інформаційна модель
Відповідно до Розділу 3, п. 1 Тендерної документації, від Учасника вимагається надання договірної ціни, кошторисів та підтверджуючих розрахунків у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з урахуванням змін і доповнень). Для розрахунку договірної ціни надана проектна документація та файли з обсягами робіт дуже великого об’єму. Зазначений об’єм інформації для формування розрахунку договірної ціни (з усіма додатками) потребує часу, як мінімум, 20 робочих днів. Враховуючи такий значний об’єм інформації, що повинен бути оброблений для надання розрахунку договірної ціни, вважаємо не можливим виконати цю умову, без надання змовником інформаційної моделі в форматі imd (bdcu, sts) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Також зазначаємо, що оскільки проектна документація, яка входить до складу тендерної документації, пройшла державну експертизу, файл інформаційної моделі у програмному комплексі АВК існує у Замовника та проектної організації, що розробляла проект та проходила державну експертизу. Не виключаємо, що, дана модель в програмному комплексі АВК може бути застосована одним із учасників при формуванні договірної ціни що надасть даній компанії необґрунтовану перевагу перед іншими учасниками тендеру. Враховуючи вищезазначене, з метою недопущення дискримінації потенційних учасників, просимо розмістити у складі тендерної документації на сайті https://www.prozorro.gov.ua файл інформаційної моделі (imd ) у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договорених цін. У разі не надання файлу інформаційної моделі (imd ) у програмному комплексі АВК, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою стосовно дискримінаційних умов, викладених в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2019 17:41
Згідно з Тендерною документацією Учасник формує ціну тендерної пропозиції на підставі вартості робіт, які він пропонує виконати за договором, усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням робіт, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті Договору про закупівлю, який наведено у Додатку 5 до Тендерної документації, з урахуванням переліку та обсягів робіт, що наведені у Технічному завданні (Додаток 4 до Тендерної документації) та додатку до Технічного завдання.
При цьому, наведена в кошторисах та підтверджуючих розрахунках Учасника інформація повинна відповідати умовам розробленої та затвердженої проектної документації та містити інформацію, наведену в додатку до Технічного завдання.
Згідно розділу 4 складеного Замовником Технічного завдання види та обсяги робіт і обладнання визначені згідно з розробленою та затвердженою проектно-кошторисною документацією та наведені в даному Технічному завданні, а також у Додатку 1 до даного Технічного завдання, який було підготовлено для полегшення роботи Учасника.
У свою чергу, у Замовника немає можливості завантажити інформаційні моделі в форматі imd (bdcu, sts) або у іншому програмному комплексі без цін на ресурси та заробітної плати. Більше того, звертаємо Вашу увагу, що надання Учасникам інформаційної моделі у певному форматі, може потягнути за собою виникнення нерівних можливостей для учасників, які використовують інші програмні комплекси. Так як не існує єдиного програмного комплексу для розрахунку кошторисів, відповідний формат може не підтримуватися на тому чи іншому програмному комплексі.
Таким чином, враховуючи все викладене вище, у Замовника відсутні підстави для задоволення відповідної вимоги, так як викладені у ній порушення не знайшли свого підтвердження в ході перевірки тендерним комітетом. Вимога про усунення порушення є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню Замовником.
Номер вимоги: UA-2019-10-04-000333-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ТЕРМОТЕХНОЛОДЖІ", Код ЄДРПОУ:41195897
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:46
щодо аналогічного договіру
Відповідно до Розділу 3, п. 5 «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, установленні ст.17 Закону» від учасника, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, вимагається надати:
- довідку у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, з інформацією щодо виконання Учасником за останні 3 (три) роки щонайменше одного договору аналогічного до предмету закупівлі.
Така умова, дозволяє взяти участь у Процедурі закупівлі лише суб'єктам господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, які виконувались протягом останніх трьох років (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та значно звужують кількість потенційних учасників). Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, з метою недопущення дискримінації потенційних учасників, просимо внести відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2019 17:43
Наведена вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору за останні три роки зумовлена необхідністю підтвердження наявності в учасника актуального досвіду виконання договорів щодо реконструкції систем теплозабезпечення будівель або споруд з провадженням індивідуальних теплових пунктів, як це передбачено вимогами Замовника в Додатку 4 до Тендерної документації (Технічне завдання) та у наданій учасникам проектній документації. Вказаний строк було визначено Замовником з урахуванням того, що протягом такого періоду проходить три опалювальні сезони, в межах яких Учасник, який професійно та на постійній основі здійснює свою господарську діяльність повинен щонайменше один раз здійснювати встановлення індивідуальних теплових пунктів. Іншими словами, такі вимоги є гарантією, що учасник закупівлі професійно здійснює свою господарську діяльність та готовий виконати роботи в обсязі, що відповідає даній закупівлі. Якщо Учасник не має досвіду виконання аналогічного договору за останні три роки, виникає обґрунтований сумнів у можливості виконання інших кваліфікаційних вимог за даною закупівлею.
При цьому, звертаємо увагу, що згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06 щодо розробки тендерної документації, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства в цілому.
Не менш важливим є і те, що очікувана вартість закупівлі складає 130 млн. грн. та передбачає реконструкцію з провадженням аж 84 індивідуальних теплових пунктів, що потребує від Замовника особливої уваги у визначені кваліфікаційних можливостей учасників процедури закупівлі.
Таким чином, враховуючи все викладене вище, у Замовника відсутні підстави для задоволення відповідної вимоги, так як викладені у ній порушення не знайшли свого підтвердження в ході перевірки тендерним комітетом. Вимога про усунення порушення є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню Замовником.
Номер вимоги: UA-2019-10-04-000333-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ТЕРМОТЕХНОЛОДЖІ", Код ЄДРПОУ:41195897
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:46
Критерії оцінки тендерних пропозицій
Звертаємось до вас з вимогою усунути дискримінаційне положення Тендерної документації, визначеної в розділі 5 п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію», а саме:
«Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником в тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Критерії оцінки тендерних пропозицій:
- Ціна (питома вага цінового критерію) – 75%
- Нецінові критерії (якісні показники) – 25%
Максимальна кількість відсотків, яку може набрати тендерна пропозиція Учасника, становить 100%.
Методика оцінки тендерних пропозицій:
Тендерна пропозиція, подана Учасником, оцінюється Замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції Учасником за математичною формулою
PP = P/(1+(К1+К2+К3)/PV), де:
PP – приведена ціна;
P – ціна;
K1 – питома вага критерію оцінки середньорічний обороту Учасника;
К2 – питома вага критерію оцінки наявності сертифікату ISO 9001;
К3 – питома вага критерію оцінки наявності сертифікату OHSAS 18001.
PV – питома вага критерію «Ціна».
Ціна, запропонована Учасником в пропозиції конкурсних торгів, повинна враховувати всі затрати пов’язані зі сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо. Питома вага критерію «Ціна» становить 75 % (сімдесят п’ять відсотків).
Оцінка якісних показників надання послуг здійснюється на основі наданих документів у підтвердження відповідності Учасника (в т.ч. субпідрядні організації) кваліфікаційним критеріям в області виконання робіт (надання послуг), що пов’язані із зазначеними в технічних вимогах даної документації, та враховує суму відсотків по окремим критеріям: К1+К2+К3, де кожний критерій визначаться наступним чином:
1) K1 – середньорічний оборот Учасника за останні три роки більше 97,5 млн. гривень (або еквівалент). Відповідність цьому критерію визначається наступним чином: наявність або відсутність в складі тендерної пропозиції інформації у формі довідки у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), що завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, з інформацією про оборот коштів Учасника за 2016, 2017, 2018 роки та середньорічний оборот. На підтвердження вказаній в довідці інформації Учасник надає копію документів, що підтверджують рух коштів учасника (звіт про рух грошових коштів або довідка з банку). Питома вага (відсотки) К1 для Учасника за даним критерієм визначається сумою за умови:
- Наявність середньорічного обороту менше 65 млн. гривень (або еквівалент) – 0 %;
- Наявність середньорічного обороту більше 65 млн. гривень (або еквівалент) – 11 %;
- Наявність середньорічного обороту більше 97,5 млн. гривень (або еквівалент) – 17 %
Максимальна можлива кількість відсотків за критерієм «K1 – середньорічний оборот Учасника» – 17 %.
2) К2 – наявність діючого сертифікату ISO 9001. Відповідність цьому критерію визначається наступним чином: наявність або відсутність у складі тендерної пропозиції копії, діючого на дату розкриття пропозицій, сертифікату ISO 9001:2015, виданого Учаснику торгів та засвідченого підписом уповноваженої посадової особи Учасника та відбитком печатки Учасника (у разі використання). Питома вага (відсотки) К2 для Учасника за даним критерієм визначаться сумою за умови:
- Відсутність сертифікату ISO 9001:2015 або новішої версії – 0 %;
- Наявність діючого сертифікату ISO 9001:2015 або новішої версії – 4 %.
Максимально можлива кількість відсотків за критерієм «Наявність діючого сертифікату ISO 9001» – 4 %.
3) K3 – наявність діючого сертифікату OHSAS 18001. Відповідність цьому критерію визначається наступним чином: наявність або відсутність у складі тендерної пропозиції копії, діючого на дату розкриття пропозицій, сертифікату OHSAS 18001, виданого Учаснику торгів та засвідченого підписом уповноваженої посадової особи Учасника та відбитком печатки Учасника. Питома вага (відсотки) К3 для Учасника за даним критерієм визначаться сумою за умови:
- Відсутність сертифікату OHSAS 18001:2007 або новішої версії – 0 %;
- Наявність діючого сертифікату OHSAS 18001:2007 або новішої версії – 4 %.
Максимально можлива кількість відсотків за критерієм «Наявність діючого сертифікату OHSAS 18001» – 4 %.».
Так , за результатами розгляду скарги Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного
комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було
прийнято рішення №12957-р/пк-пз від 13.09.2019 (копія додається), яким скарга, подана підприємством Товариство з обмеженою відповідальністю «БРК ТЕРМОТЕХНОЛОДЖІ», задоволена Колегією та винесено рішення зобов’язати Львівське комунальне підприємство «Зелене місто» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.), Код ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-14-000652-b, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.
На засіданні було розглянуто вищезазначене дискримінаційне положення Тендерної документації (питання № 6), та чітко зазначено, що:
«Замовник не довів, що для предмета закупівлі не існує постійно діючого ринку.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель – вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.» .
Таким чином, в зазначеній процедурі, оцінка пропозицій конкурсних торгів має здійснюватися на основі одного критерію – Ціна (питома вага критерію становить 100%). Що чітко визначено ст. 28 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» Закону:
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.

Враховуючи вищезазначене, з метою недопущення дискримінації потенційних учасників, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме визначити один критерій оцінки пропозицій конкурсних торгів – Ціна(питома вага критерію становить 100%). У разі не виконання нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою стосовно дискримінаційних умов, викладених в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2019 17:45
Ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків району міста з впровадженням індивідуальних теплових пунктів беззаперечно має складний та спеціалізований характер. В такому разі Замовником було прийнято рішення застосовувати разом з ціною інші критерії оцінки.
При цьому, визначений ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» перелік інших критеріїв оцінки разом з ціною не є вичерпним.
Вказане підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.10.2018 року № 3304-04/44053-06 щодо застосування нецінових критеріїв оцінки (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v3304731-18), який зазначає, що у випадку комбінації критерію «ціна» з іншими критеріями, перелік таких інших критеріїв не є вичерпним.
Тому, замовником можуть встановлюватись і інші критерії оцінки разом із критерієм ціна, у разі якщо закупівля має складний або спеціалізований характер. При цьому зазначено, що питома вага цінового критерію у такому разі не може бути нижчою ніж 70 відсотків (крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу, за якою ніяких обмежень щодо ваги критеріїв немає).
Водночас Закон не містить визначення поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер». Тому віднесення предмета закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
У свою чергу, проект «Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.)» є комплексним проектом щодо модернізації системи централізованого тепло- та гарячого водопостачання, з метою зменшення викидів парникових газів в атмосферу в розмірі 1 821,0 тонн на рік, а також зменшення енерговитрат в інженерних мережах.
Не менш важливим є і те, що проектно-кошторисна документація щодо відповідного проекту пройшла державну експертизу та отримала позитивний експертний висновок. Згідно проекту, а також вищезгаданого висновку, даному об’єкту присвоєний клас наслідків СС2, що в свою чергу вказує на те, що виконання відповідних робіт є складним процесом, а його неправильне виконання згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 може спричинити наслідки для життя та здоров’я до 1000 осіб, а фінансові втрати можуть досягати понад 500 млн. гривень.
Частина 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що критерієм оцінки лише ціна є у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок.
В даному випадку для виконання відповідних робіт було розроблено необхідну проектно-кошторисну документацію для кожного об’єкту (іншими словами специфікацію, технічний проект), а ринок в межах якого планується здійснення закупівлі носить сезонний характер, адже згідно чинних норм та правил виконання робіт з реконструкції систем теплозабезпечення з впровадження індивідуальних теплових пунктів можливе лише поза межами опалювального сезону в населеному пункті.
Зокрема, пункт 33 Постанови Кабінету Міністрів України від 03 жовтня 2007 року № 1198 «Про затвердження Правил користування тепловою енергією» передбачає, що виконувати планові роботи з обладнанням системи опалення споживача під час опалювального періоду забороняється.
У свою чергу сертифікація ISO та OHSAS не є обов’язковою на території України, а лише добровільним підтвердженням відповідності відповідному стандарту. Зокрема сертифікація ISO 9001 передбачена ДСТУ ІSO 9001:2015 (Системи управління якістю), а сертифікація OHSAS 18001 - ДСТУ OHSAS 18001:2010 (Системи управління гігієною та безпекою праці), які діють на території України. При цьому, не надання Учасником відповідних сертифікатів не є підставою для відхилення або обмеження в участі закупівлі, та не може і не буде слугувати підставою для порушення прав учасників.
Крім того,звертаємо Вашу увагу, що за результатами розгляду скарги Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №12957-р/пк-пз від 13.09.2019 (копія додається), яким було визначено (питання № 6), що:
«Замовник не довів, що для предмета закупівлі не існує постійно діючого ринку. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції».
Звертаємо Вашу увагу, що редакція встановлених кваліфікаційних критеріїв відрізняється від тої, що наведена у доданому рішення колегії.
Таким чином, враховуючи все викладене вище, у Замовника відсутні підстави для задоволення відповідної вимоги, так як викладені у ній порушення не знайшли свого підтвердження в ході перевірки тендерним комітетом. Вимога про усунення порушення є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню Замовником.

Документи подані скаржником

07 жовтня 2019 16:45
рішення від 13.09.2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ" 130 000 000,00
UAH з ПДВ
130 000 000,00
UAH з ПДВ
1.3333333333 97 500 000 Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 19:18
Електронний підпис
17 жовтня 2019 19:16
Львів ІТП тендер смета.rar
17 жовтня 2019 19:16
Лицензія Дозвіл.rar
17 жовтня 2019 19:16
Відповідність.rar
17 жовтня 2019 19:16
Банковская Гарантия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 жовтня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій