Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-49 Васьковичі – Шепетівка на км 31+274, км 36+460, км 39+610, км 39+700, км 40+445, км 40+248, км 41+870, км 44+920, км 43+570, км 46+640, Житомирська область
Очікувана вартість
3 402 958,00 UAH
UA-2019-10-04-000321-b 59b710fa3ffb4de6a9f3835038bfa373
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 15:34
Очікувана вартість: 3 402 958,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 014,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-49 Васьковичі – Шепетівка на км 31+274, км 36+460, км 39+610, км 39+700, км 40+445, км 40+248, км 41+870, км 44+920, км 43+570, км 46+640, Житомирська область
(Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)













Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 09:57
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 3 402 000,00
UAH з ПДВ
3 402 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО 3 402 958,00
UAH з ПДВ
3 402 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:45
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:45
Довідка ДФС
25 жовтня 2019 15:45
Довідка МВД
18 жовтня 2019 11:57
Електронний підпис
18 жовтня 2019 10:04
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:33
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:30
11.Витяг ПДВ.pdf
17 жовтня 2019 16:30
7. Технічне завдання.pdf
17 жовтня 2019 16:30
6.ст.17.pdf
17 жовтня 2019 16:30
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 14:25
Електронний підпис
17 жовтня 2019 14:24
7. Технічне завдання.pdf
17 жовтня 2019 14:24
6.ст.17.pdf
17 жовтня 2019 14:24
5.3 Відгуки.pdf
17 жовтня 2019 14:24
5.2. Досвід Альтком.pdf
17 жовтня 2019 14:24
5.1 Досвід ШРБУ 48.pdf
17 жовтня 2019 14:24
5. Довідка досвід.pdf
17 жовтня 2019 14:24
4. Довідка працівники.pdf
17 жовтня 2019 14:24
3.2. Договыр оренди ХС.pdf
17 жовтня 2019 14:24
11. Витяг ПДВ.pdf
17 жовтня 2019 14:24
2.1.Договір оренди офіс.pdf
17 жовтня 2019 14:24
0. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ УКР ДОР СВІТЛО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
Переможець 3 402 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 18:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 18:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
3 402 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 16:09
ДУ №6 до БДР 250-11-19.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 17:20
ДУ №5 до БДР 250-11-19.pdf зміни до договору
03 липня 2020 17:19
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2020 20:00
ДУ №4 до БДР 250-11-19.pdf зміни до договору
13 червня 2020 19:59
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 14:12
ДУ №3 до БДР 250-11-19.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 17:02
ДУ №2 до БДР 250-11-19.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 17:02
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 18:42
ДУ №1 до БДР 250-11-19.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 18:41
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 17:10
БДР 250-11-19.pdf укладений
05 листопада 2019 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1. та Додатку №1 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-250/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-250/11-19 від 05.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 3.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-250/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-250/11-19 від 05.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-250/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-250/11-19 від 05.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 6.10., 7.1., 8.2., 8.4., 8.5., 9.10., 10.3., Розділу 8, 9 та 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-250/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-250/11-19 від 05.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-250/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-250/11-19 від 05.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку №1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-250/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-250/11-19 від 05.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 2 705 474,32
UAH (в тому числі ПДВ 450 912,38 UAH)