Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатки та штампи
Очікувана вартість
13 664,00 UAH
UA-2019-10-04-000301-b ada5a82729714cc38382eb2408d0ddea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tetyana Tyahur

+380950876387 tatiana1.tiagur@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади"
Код ЄДРПОУ: 40390032
Вебсайт: https://www.cpmsd-mukachevo.com
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48
Контактна особа: Tetyana Tyahur
+380950876387
tatiana1.tiagur@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Печатка резинова (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Я.Мудрого,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Печатка кругла (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Я.Мудрого,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 штука
Штамп резиновий 60*40 (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Я.Мудрого,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штука
штамп 60*40 (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Я.Мудрого,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
штамп резиновий 47*17 (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Я.Мудрого,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штука
штамп резиновий трикутний 45*45*45 (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Я.Мудрого,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
штамп пластмасовий 38*14 (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Я.Мудрого,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штука
штамп трикутний 45*45*45 (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Я.Мудрого,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг за виготовлені печатки та штампи згідно рахунку протягом 7 банківських днів Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

04 жовтня 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРСЕЙ"
#22076334
Переможець 13 664,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 09:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 10:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Печатка резинова (власні кошти) 9 штука 278,00
UAH з ПДВ
Печатка кругла (власні кошти) 4 штука 558,00
UAH з ПДВ
Штамп резиновий 60*40 (власні кошти) 8 штука 312,00
UAH з ПДВ
штамп 60*40 (власні кошти) 3 штука 704,00
UAH з ПДВ
штамп резиновий 47*17 (власні кошти) 1 штука 264,00
UAH з ПДВ
штамп резиновий трикутний 45*45*45 (власні кошти) 7 штука 278,00
UAH з ПДВ
штамп пластмасовий 38*14 (власні кошти) 1 штука 378,00
UAH з ПДВ
штамп трикутний 45*45*45 (власні кошти) 3 штука 578,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 13 664,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 277,33 UAH)