Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ, Ж (ДГКО 25-100мм, ЖКО 25-80мм))
Очікувана вартість
809 240,00 UAH
UA-2019-10-04-000246-a d2dd737e028e4ab78e4517327e4da82a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцева Альона Ігорівна

+380612862586 oberig9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Оберіг" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20520842
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Олександра Невського, 87а
Контактна особа: Зайцева Альона Ігорівна
+380612862586
oberig9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 11:34
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2019 11:34
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:33
Очікувана вартість: 809 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 046,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148.2 т
Вугілля кам’яне марки ДГ (ДГКО 25-100мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69067, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.О.Невського, 87а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
40 т
Вугілля кам’яне марки Ж (ЖКО 25-80мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69067, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.О.Невського, 87а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пункту 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України (без попередньої оплати) з відстрочкою платежу до 15-ти банківських днів з моменту прийняття вугілля Замовником. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника після фактично отриманого вугілля згідно умов Договору, відповідно накладної та наданих копій посвідчення якості та сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 11:30
додаток 4 ТД вугілля.pdf
04 жовтня 2019 11:30
додаток 3 ТД вугілля.pdf
04 жовтня 2019 11:30
додаток 2 ТД вугілля.pdf
04 жовтня 2019 11:30
додаток1 до ТД вугілля.pdf
04 жовтня 2019 11:30
тд вугілля 04.10.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000024 ● e702b9ced0134764a4d65596ec3be8fa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

20.11.2019 № 214

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-10-04-000246-a Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ, Ж (ДГКО 25-100мм, ЖКО 25-80мм)), яка проводиться Комунальним закладом «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Оберіг» Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальний заклад «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Оберіг» Запорізької обласної ради (далі – Замовник), ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі UA-M-2019-11-20-000024 Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо закупівлі твердого палива за кодом ДК 021:2015 09110000-3(Вугілля кам’яне марки ДГ, Ж (ДГКО 25-100мм, ЖКО 25-80мм)) (ідентифікатор закупівліUA-2019-10-04-000246-a), в якому зазначено про встановлене порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку України) від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, надає аргументовані заперечення до висновку відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону. 1. Щодо не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів джерела фінансування закупівлі. Так, дійсно з 03 травня 2019 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» (далі – Наказ), яким внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених Наказом Мінекономрозвитку України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Зазначені зміни передбачають доповнення наступних форм новими пунктами, зокрема, таким як «Джерело фінансування закупівлі». Проте, Замовник, формуючи такий документ як оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель, адміністратором якого є державне підприємство «Прозорро» згідно з наказом Мінекономрозвитку України від 18.03.2016 №473, заповнює відповідні поля необхідною інформацією, але поля «Джерело фінансування закупівлі» на момент створення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів (на 04.10.2019) не було. Це переконливо доводить форма оголошення про проведення відкритих торгів, що сформована електронною системою закупівель автоматично в форматі PDF в цих торгах, в якій відсутній сам пункт 10-2 щодо джерела фінансування закупівлі, передбачений Наказом, та,відповідно, і інформація щодо цього пункту. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» від 24.02.2016 №166реалізацію в електронній системі закупівель вимог законодавства покладено на адміністратора електронної системи ДП «Прозоро», який забезпечує функціональні можливості електронної системи закупівель, зокрема з урахуванням внесення змін до законодавства у сфері закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів. Тобто, відсутність на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» електронної системи закупівель відповідного поля форми для заповнення не дозволила Замовнику надати інформацію щодо джерела фінансування закупівлі і не може відповідальність за це покладатися на осіб, які не відповідають за технічну реалізацію можливостей електронної системи закупівель. Тільки з 01 листопада 2019 року в електронній системі закупівель був реалізований новий технічний функціонал в рамках внесених Наказом змін з можливістю для замовників зазначити джерело фінансування закупівлі з подальшим відображенням інформації у формі оголошення про проведення закупівлі (через прив’язку річного плану і закупівлі). 2. Щодо відсутності виразу «або еквівалент». Предметом закупівлі в зазначених торгах відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 №454 «Про порядок визначення предмета закупівлі» Замовником визначено «Тверде паливо» за кодом ДК 021:2015 09110000-3, конкретною назвою товару зазначено – вугілля кам'яне марки ДГ, Ж (ДГКО 25-100мм, ЖКО 25-80мм). В тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника 04.10.2019 протокол №152, зазначені саме ці марки вугілля кам’яного без виразу «або еквівалент», що вважаємо правомірним з наступних обставин. Чинний національний стандарт – ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» (далі – ДСТУ 3472) класифікує зазначене вугілля за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Тобто, марка вугілля зі своїми якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вирізняє один вид вугілля від іншого. Марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент тощо, не є торговельною маркою відповідно до статті 492 Цивільного кодексу України, не свідчить про джерело його походження або виробника. Діючими стандартами та нормативними документами аналоги (еквіваленти) вугілля в Україні не передбачені, тобто одна марка вугілля не може бути еквівалентом або аналогом іншої марки. Встановлені Замовником марки вугілля ДГ та Ж – це згідно з таблицею 1 ДСТУ 3472 довгополум’яне газове вугілля та жирне вугілля відповідно до параметрів, властивостей і його складу, задовольняє потребам Замовника з урахуванням наявного в нього обладнання та устаткування для спалювання вугілля. Одним із головних технічних показників вугілля є його фракція (розмір куска), класи яких регламентовано ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков» (мова оригіналу) (далі – ГОСТ 19242). Отже,перші літери найменування вугілля (ДГ та Ж) позначають власне марку вугілля, а наступні літери та/абоцифри – розмір фракції вугілля (КО, 25-100). Замовником зазначений розмір фракції вугілля – КО або 25-100 мм для марки вугілля ДГ та КО або 25-80 мм для марки вугілля Ж. Розмір фракції впливає не тільки на якісні і технологічні показники вугілля, що підтверджується ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146), а і на його ціну. Визначальним при формуванні ринкової ціни вугілля є власне марка вугілля та його фракція, а також основні якісні та технічні показники, що визначені, зокрема ДСТУ7146:зольність на сухий стан палива, загальна волога на робочий стан палива, нижча теплота згорання на робочий стан палива тощо. Тобто, розмір фракції це такий самий параметр якісних, технологічних та фізико-механічних характеристик вугілля, до яких відноситься зокрема зольність, вологість, теплота згорання, і визначення таких характеристик не є тотожнім посиланню на тип предмета закупівлі. Згідно з п.3 частини 2 статті 22 Закону замовнику не просто не заборонено, а встановлений обов’язок, що технічна специфікація повинна містити «посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.», що і було зроблено в цих торгах Замовником стосовно визначення марок вугілля і встановлення їх властивостей. Не може розцінюватися визначення замовником конкретних якісних і технічних показників предмету закупівлі посиланням на тип предмета закупівлі, конкретизацією предмету закупівлі за типом, при цьому такі показники є необхідними для розрахунку учасниками ціни тендерної пропозиції. З урахуванням того, що в торгах встановлений єдиний ціновий критерій, здійснити об’єктивну та однакову оцінку різних тендерних пропозицій за умови, якщо учасниками пропонується різні марки вугілля з різними якісними та іншими показниками запропонованого товару, не представляється можливим. Крім того, нівелюється самі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема такі, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних пропозицій у частині відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. Отже,застосування виразу «або еквівалент» необхідно тільки у випадку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника згідно з п.3 ч.2 статті 22 Закону, а конкретна марка вугілля кам’яного із вказівкою розміру фракції з певними властивостями немає жодного відношення до такого посилання. Підтвердженням зазначеного є Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі, підготовлені Олександром Шатковським і Сергієм Яременко в рамках Проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» (далі – Проект), де вказано дослівно:«…Водночас, звертаємо увагу, що показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару не вважаються торговельними марками. Наприклад, це стосується марок, що характеризують властивості і склад вугілля або марки бензину, що вказують на мінімальне значення октанового числа.» (сторінка 80 Коментарівhttps://eupublicprocurement.org.ua/wp-content/uploads/2017/01/PPL-Commentary_2017_UKR.pdf). До речі, основними бенефіціарами Проекту є Міністерство економічного розвитку та торгівлі України і Антимонопольний комітет України, Проект також співпрацював з представниками Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Міністерства фінансів України, Міністерства юстиції України, Рахункової палати України, Державної аудиторської служби України та з іншими організаціями, що залучалися до розвитку системи публічних закупівель. В рамках Проекту надавалися експертні консультації,а також допомога в проведенні навчальних заходів, направлених на підвищення рівня знань фахівців в сфері публічних закупівель. Тобто, суб’єкти закупівельного процесу, зокрема – Замовник, користувалися такими матеріалами, в тому числі і на офіційному сайті Проекту(https://eupublicprocurement.org.ua/) для отримання знань в сфері публічних закупівель. 3. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАП» умовам тендерної документації. Згідно з пунктом 3.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам та вимогам ДержСтандарта України до предмету закупівлі, в тому числі: сертифікати якості та сертифікати відповідності на кожну марку вугілля, що закуповується Замовником; протоколи випробувань (посвідчення якості) на кожну марку вугілля, що закуповується Замовником; висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля, що закуповується Замовником. Замовник закуповує вугілля марки ДГ, а саме - ДГКО 25-100 мм, та марки Ж, а саме - ЖКО 25-80 мм. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАП» надані зокрема сертифікат якості та сертифікат відповідності на марку вугілля ДГ (25-100мм) (сторінки 3,4 файлу «Сертифікати якості та відповідності.pdf» архіву «Предмет закупівлі.rar»), протокол випробувань на марку вугілля ДГ (25-100мм) (сторінка 1 файлу «Протоколи випробування.pdf»архіву «Предмет закупівлі.rar»), висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вугілля марки ДГ (25-100) (файл «Висновок.pdf»архіву «Предмет закупівлі.rar»). Слід зазначити, що відповідно до ГОСТ 19242 класифікація вугілля за розміром кусків має умовні позначення, а саме: Найменування класу Умовне позначення Розмір кусків, мм Плитний П 100-200 (300) Крупний К 50-100 Оріх О 25-50 Мелкий М 13-25 Семячко С 6-13 Штиб Ш 0-13 Рядовий Р 0-200 (300) Тобто, розмір кусків (фракції) 25-100 мм можна умовно позначити літерами КО – крупний оріх. З огляду на вищевикладене та відповідно до ГОСТ 19242 вугілля марки ДГКО (25-100) та вугілля марки ДГ (25-100) є однією і тією ж маркою вугілля за класом та нижчою и вищою межею крупності, тобто є ідентичними (тотожними). Тому, надані учасником ТОВ «МАП» документи: сертифікат якості, сертифікат відповідності, протокол випробувань, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вугілля марки ДГ (25-100), вважаються наданими для той марки вугілля, закупівлю якої здійснює Замовник – ДГКО (25-100мм). Отже, Замовник, розглядаючи тендерну пропозицію учасника ТОВ «МАП», керувався саме цими обставинами щодо ідентичності (тотожності) в умовному позначенні марки вугілля в наданих документах тендерної пропозиції для прийняття рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАП» умовам пункту 3.6 розділу ІІІ тендерної документації. Вважаємо, що підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАП» відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону у тендерного комітету Замовника не було. Відтак повідомляємо, що Замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.

2019-12-09 13:45:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-01-09-000001

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

09.01.2020 № 2


Запоріжжя



Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 10 січня 2020 року проведення перевірки закупівлі UA-2019-10-04-000246-a, здійсненої комунальним закладом «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Оберіг» Запорізької обласної ради".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

2020-01-09 17:09:07


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАП 807 922,00
UAH з ПДВ
803 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 806 813,40
UAH з ПДВ
806 813,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 15:22
Електронний підпис
24 жовтня 2019 15:16
Довідка про корупцію
24 жовтня 2019 15:16
Довідка про податки
24 жовтня 2019 15:16
Довідка з МВС
18 жовтня 2019 10:10
Електронний підпис
17 жовтня 2019 14:51
Предмет закупівлі.rar
17 жовтня 2019 14:51
Додаток 4.doc.rar
17 жовтня 2019 14:51
Додаток 2.rar
17 жовтня 2019 14:51
Додаток 1.rar
10 жовтня 2019 16:45
Додаток 4.doc.rar

Публічні документи

18 жовтня 2019 08:43
Електронний підпис
18 жовтня 2019 08:42
стаття 17.pdf
18 жовтня 2019 08:42
Предмет закупівлі.pdf
18 жовтня 2019 08:42
Повноваження.pdf
18 жовтня 2019 08:42
кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАП

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ вугілля.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 09:16
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 08:53
договір про закупівлю товару укладений
05 листопада 2019 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.2. Розділу 11 «Інші умови» договору сторони прийшли до згоди: 1.1. Зменшити обсяги закупівлі вугілля марки ДГ (ДГКО 25-100мм) на 11,41т на суму 48024,69 грн. (Сорок вісім тисяч двадцять чотири гривні 69 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML