Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля об’ємом 25 куб.м. у наданих перевізником контейнерах (одноразово)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-10-04-000197-c 492d30809ae340318d3e643110dff532
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пашківська Ірина Станіславівна

380445646823 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Пашківська Ірина Станіславівна
380445646823
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


ДК 021:2015 (90510000-5) - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Вимоги щодо якості послуги:
Згідно Додатків № 1, № 2 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток № 2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи);
8. Документи, які визначені Технічними вимогами Додаток № 2 до закупівлі.
Вимоги до якості послуги та кваліфікації учасників - в Додатку № 2 до Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля об’ємом 25 куб.м у наданих перевізником контейнерах (одноразово)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дислокація
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:19
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 10:26
Доброго дня! Повідомте будь ласка дислокацію сміття? Воно розкидане по всій территорії? чи вона якось упаковано и знаходиться в одному місці?
Відповідь: Доброго дня! Сміття знаходиться на території у двої місцях. Насип листя та гілля і окремо будівельні відходи. Воно не упаковане, розміщене насипом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА 11 777,00
UAH з ПДВ
11 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 12:53
Електронний підпис
08 жовтня 2019 12:25
копія паспорту ФОП.pdf
08 жовтня 2019 12:25
Договір оренди авто.pdf
08 жовтня 2019 12:25
Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2019 12:25
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА
#3031405602
Переможець 11 777,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 11:08

Документи

21 жовтня 2019 11:07
2019-10-21_ФОП Зінченко.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА
#3031405602
11 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2019 11:07
2019-10-21_ФОП Зінченко.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ФОП ЗІНЧЕНКО вивіз сміття .pdf укладений
19 листопада 2019 16:00