Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля об’ємом 25 куб.м. у наданих перевізником контейнерах (одноразово)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-10-04-000197-c ● 492d30809ae340318d3e643110dff532
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 30300749 |
Вебсайт: | http://cpmsd3.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Контактна особа: |
Пашківська Ірина Станіславівна 380445646823 panfutel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2019 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
ДК 021:2015 (90510000-5) - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Вимоги щодо якості послуги:
Згідно Додатків № 1, № 2 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток № 2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи);
8. Документи, які визначені Технічними вимогами Додаток № 2 до закупівлі.
Вимоги до якості послуги та кваліфікації учасників - в Додатку № 2 до Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вимоги щодо якості послуги:
Згідно Додатків № 1, № 2 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток № 2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи);
8. Документи, які визначені Технічними вимогами Додаток № 2 до закупівлі.
Вимоги до якості послуги та кваліфікації учасників - в Додатку № 2 до Закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля об’ємом 25 куб.м у наданих перевізником контейнерах (одноразово)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 15:28 |
Додатки №1 і №2 до Закупівлі.docx |
07 жовтня 2019 15:27 |
Договір ЦПМСД №3 Дарницького р-ну м. Києва .docx |
07 жовтня 2019 15:28 |
Додатки №1 і №2 до Закупівлі.docx
|
||
07 жовтня 2019 15:27 |
Договір ЦПМСД №3 Дарницького р-ну м. Києва .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дислокація
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:19
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 10:26
Доброго дня!
Повідомте будь ласка дислокацію сміття? Воно розкидане по всій территорії? чи вона якось упаковано и знаходиться в одному місці?
Відповідь: Доброго дня! Сміття знаходиться на території у двої місцях. Насип листя та гілля і окремо будівельні відходи. Воно не упаковане, розміщене насипом.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА #3031405602 |
Переможець |
11 777,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ФОП ЗІНЧЕНКО вивіз сміття .pdf | укладений |
19 листопада 2019 16:00
|