Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко ультра пастеризоване для дитячого харчування
Очікувана вартість
8 550,00 UAH
UA-2019-10-04-000168-c ● 7f045c2b7cf949108b11e91b9082cc9d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 30300749 |
Вебсайт: | http://cpmsd3.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Контактна особа: |
Пашківська Ірина Станіславівна 380445646823 panfutel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2019 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 8 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,92% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
ДК 021:2015 (15510000-6) - Молоко та вершки
Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9., п. 3 Додатку №1 до Закупівлі.
Надати документи:
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Свідоцтво відповідності/якості, сертифікати продукції, посвідчення про якість, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо;
9. Ліцензію на виробництво, оптово-роздрібну торгівлю товарами відповідного характеру;
10. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості, якості та зі строками поставки), що закуповується за цим Оголошенням на склад Замовника транспортом Виконавця і за рахунок Виконавця на склад Замовника.
Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатках № 1 та № 2 до Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9., п. 3 Додатку №1 до Закупівлі.
Надати документи:
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Свідоцтво відповідності/якості, сертифікати продукції, посвідчення про якість, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо;
9. Ліцензію на виробництво, оптово-роздрібну торгівлю товарами відповідного характеру;
10. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості, якості та зі строками поставки), що закуповується за цим Оголошенням на склад Замовника транспортом Виконавця і за рахунок Виконавця на склад Замовника.
Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатках № 1 та № 2 до Закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 пачка
Молоко ультра пастеризоване для дитячого харчування від 9-ти місяців, 3,2% жиру, дитяче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2019 09:54 |
Договір_КНП ЦПМСД №3 Дарн р-ну м. Києва_ПРОЕКТ.doc |
04 жовтня 2019 09:51 |
Додатки №1 і №2 до Закупівлі.docx |
04 жовтня 2019 09:54 |
Договір_КНП ЦПМСД №3 Дарн р-ну м. Києва_ПРОЕКТ.doc
|
||
04 жовтня 2019 09:51 |
Додатки №1 і №2 до Закупівлі.docx
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю #23063575 |
Переможець |
7 290,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ТОВ Люстдорф_молоко.pdf | укладений |
05 листопада 2019 16:23
|