Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-10-04-000105-b 4649d9ff93804756abfb55c17de65127
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Друченко Ігор

+380674886562 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Друченко Ігор
+380674886562
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 08:45
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 13:21
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Послуги з контрольно-інспекторського обстеження акваторії морського порту Ізмаїл
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з контрольно-інспекторського обстеження акваторії морського порту Ізмаїл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг, що надаються за цим Договором, здійснюється Замовником за фактом надання Послуг шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. 4.2 Розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 08:42
Тендерна документація.doc
04 жовтня 2019 08:42
ОГОЛОШЕННЯ.doc
04 жовтня 2019 08:42
ДОДАТОК 4.doc
04 жовтня 2019 08:42
ДОДАТОК 5.doc
04 жовтня 2019 08:42
ДОДАТОК 2.doc
04 жовтня 2019 08:42
ДОДАТОК 3.doc
04 жовтня 2019 08:42
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-04-000105-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" , Код ЄДРПОУ:01128110
Дата подання: 10 жовтня 2019 16:28
Щодо фотофіксації місць розташування (Технічне завдання на надання послуг з КІО акваторії порту Ізмаїл)
Вимагаємо внести ясність щодо вимог технічного завдання на надання послуг з КІО акваторії морськго порту Ізмаїл і внести необхідні зміни в текст ТЗ на ці види послуг!
Чи має ІФ ДП "АМПУ" повноваження щодо замовлення виконання фотофіксації місць розташування берегових та плавучих знаків навігаційного забезпечення, якщо ці навігаційні знаки знаходяться на балансі та обслуговуються ДУ "Держгідрографія"?
При цьому, у разі виконання, ці документи не можуть бути надані у додатку до Паспорту акваторії, так як Паспорт складається виключно за затвердженим еталоном згідно з нормативнми вимогами НД 31.3.003-2005.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 14:55
Наступним повідомляємо, що відповідно до вимог нормативного документу НД Д 31.3.002-2003 «Інструкція з інженерного обстеження і паспортизації портових гідротехнічних споруд» (Додаток 21 Еталон паспорта портової акваторії), у Паспорті акваторії передбачено:
- у розділі 3 «Навігаційна обстановка» - наявність загальних відомостей та характеристик знаків навігаційної обстановки, розташованих на акваторії;
- у розділі 13 «Додатки» передбачена наявність додатку 13.7 «Навігаційна обстановка» (Берегова обстановка - створні знаки, берегові світні та несвітні знаки, та Плавучі знаки - світні буї та віхи).
У зв’язку з тим, що «Інструкцією з інженерного обстеження і паспортизації портових гідротехнічних споруд» НД Д 31.3.002-2003 не деталізовано зміст додатку 13.7 стосовно стану навігаційної, берегової обстановки (наявність створних знаків, берегових світних та несвітних знаків, плавучих знаків - світних буїв та віх) Замовник вважає обов’язковою наявність схем, фото, описів знаків навігаційного обладнання. А відтак, Замовник вважає необхідним та доцільним виконати фотофіксацію місць розташування берегових та плавучих знаків на акваторії порту та включити отримані фото до Паспорту акваторії морського порту Ізмаїл.
Зазначені в технічному завданні тендерної документації вимоги, на переконання Замовника, не суперечать вимогам НД Д 31.3.002-20032003 «Інструкція з інженерного обстеження і паспортизації портових гідротехнічних споруд» та іншим нормам та вимогам нормативних документів та не є дискримінаційними для Учасників.
Отже, вимога позивача щодо внесення змін в технічне завдання тендерної документації не підлягає задоволенню.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 79 000,00
UAH
49 999,80
UAH
Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" 90 000,00
UAH
49 999,85
UAH
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 14:51
Технічне завдання.pdf
17 жовтня 2019 14:51
Статут ТОВ Анкор.pdf
17 жовтня 2019 14:51
Реквізити анкор.pdf
17 жовтня 2019 14:51
Проект договора.pdf
17 жовтня 2019 14:51
Довідка_баланс.pdf
17 жовтня 2019 14:51
Довідка коди доступу.jpg
17 жовтня 2019 14:51
Витяг_єдр_Анкор_18.09.19.pdf
17 жовтня 2019 14:51
Баланс 06.2019.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 13:26
Програма надання послуг.PDF
01 листопада 2019 13:26
Кошторис_2.PDF
01 листопада 2019 13:26
Кошторис_1.PDF
31 жовтня 2019 13:59
Тендерна_пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 13:56
Зведений кошторис.pdf
20 жовтня 2019 23:52
Проект договору.pdf
20 жовтня 2019 23:52
Довідка_щодо_наявн_МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
Відхилено 49 999,80
UAH
25 жовтня 2019 11:44
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
Переможець 49 999,85
UAH
28 жовтня 2019 14:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 09:16
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 14:33
101-В-ІЗФ-19 ДП Чорноморндіпроект.pdf укладений
08 листопада 2019 14:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 59 999,82
UAH (в тому числі ПДВ 9 999,97 UAH)