Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання служби замовника по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішнього туалету для дітей з особливими освітніми проблемами Охримівської ЗОШ І-ІІІ ст. с. Охримівка Якимівського р-ну Запорізької обл.»
Очікувана вартість
4 757,16 UAH
UA-2019-10-03-002628-b 8fc3a785eb0242e4a32cfd07959d4654
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Власюк Наталя Федорівна

+380984232449 Fedaj@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та молоді Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 42030996
Місцезнаходження: 72563, Україна , Запорізька обл., смт Кирилівка, Приморський бульвар, буд.1
Контактна особа: Власюк Наталя Федорівна
+380984232449
Fedaj@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Джерело фінансування: залишок освітньої субвенції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утримання служби замовника по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішнього туалету для дітей з особливими освітніми проблемами Охримівської ЗОШ І-ІІІ ст. с. Охримівка Якимівського р-ну Запорізької обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72564, Україна, Запорізька область, Якимівський р-н, с.Охрімівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: залишок освітньої субвенції Пiсляоплата 1 Робочі 100

Тендерна документація

03 жовтня 2019 22:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕМЕНЯЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2221720958
Переможець 4 757,16
UAH
03 жовтня 2019 22:22

Документи

03 жовтня 2019 22:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 20:59
угода2.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 20:53
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 22:41
Договір 1__12.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 22:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML