Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Планшет, БФП), (Державний бюджет)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-10-03-002603-b 27b27cad325e4eaeb6976f96b682f717
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Ткач

+380433767142 osvita_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141578
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25
Контактна особа: Михайло Ткач
+380433767142
osvita_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 20:48
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 23:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Планшет Lenovo TAB E10 TB-X104F 2/16GB (ZA470000UA) Black (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, місто Могилів-Подільський, вул. Полтавська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 штука
БФП кольорового друку Epson L3100 (C11CG88401) (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, місто Могилів-Подільський, вул. Полтавська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня постачання товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:29
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 12:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інші марки або моделі розглядатимуться не будуть відповідні зміни внесені до документації даної закупівлі.
Участь у закупівлях мають право прийняти всі підприємства, організації тощо незалежно від статусу та форм власності в тому числі фізичні-особи підприємці. Учасник вказує ціну пропозиції з урахуванням всіх податків та зборів згідно чинного законодавства передбачених для нього. Зазначена ціна пропозиції учасником є остаточна та визначальна, ніяких додавань до неї не проводиться.
Документація
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:59
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 12:44
Шановний Замовник! З метою запобігання закупівлі нелегальної продукції, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Технічні та якісні вимоги до товару» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України) або офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші застереження та пропозиція прийнята та внесенні відповідні зміни у документацію до закупівлі !

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 49 998,00
UAH з ПДВ
49 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 17:25
Гарантійний лист.pdf
11 жовтня 2019 17:25
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 49 998,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:18

Документи

16 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:17
Протокол №163.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
49 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:17
Протокол №163.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 19:41
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 13:08
Договір.pdf укладений
21 жовтня 2019 13:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 333,00 UAH)