Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Прибузька сільська рада Доманівського району Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 04375041 |
Місцезнаходження: | 56445, Україна , Миколаївська обл., село Прибужжя, вулиця Акмечетська 50 |
Контактна особа: |
Кічук Наталія Валеріївна +380507295913 akmrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2019 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 305 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 527,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фінансування здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, а саме субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формуванням інфраструктури об’єднаних територіальних громад. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 17:43 |
ТД_Обладнання для ігрових майданчиків.doc |
08 жовтня 2019 10:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 жовтня 2019 17:43 |
ТД_Обладнання для ігрових майданчиків.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-07-000024 ● bf18d657231e4b0fae624a79081efa0b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2019 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.11.2019 № 208
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-03-002446-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03 жовтня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення щодо моніторингу: щодо зауваження повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем, подано всі документи згідно вимог тендерної документації: 1. Документи що свідчать про якість товару завантажені у файл «Сертифікати висновки СЕС.pdf»: сертифікати відповідності та висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи, відтак документи наявні в складі пропозиції і дане зауваження є не доцільним. 2. У складі тендерної пропозиції учасника подано сканований паспорт у якому відсутні деякі сторінки, що не впливають на зміст документа на не приховують інформацію, яка б могла вплинути на результати процедури закупівлі та укладення договору. Згідно п.1.2. ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що у випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відтак, відсутні сторінки паспорту в яких не міститься жодної інформації, що відноситься до тендерної пропозиції та не впливає на її зміст, якість товару та інше – віднесено до формальних та несуттєвих помилок. Отже, відсутні порушення норм чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, рішення тендерного комітету відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», документи учасника переможця подані в повному обсязі.
2019-11-18 10:12:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-12-04 15:18:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА ПЕТРІВНА" |
269 400,00
UAH з ПДВ
|
196 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дмитрук В.В. |
284 100,00
UAH з ПДВ
|
197 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОСТОМАРОВА ТАМАРА ЯКІВНА" |
289 400,00
UAH з ПДВ
|
283 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА ПЕТРІВНА" #2219622501 |
Відхилено |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 14:29
|
ФОП Дмитрук В.В. #2874404219 |
Відхилено |
197 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 14:40
|
ФОП "КОСТОМАРОВА ТАМАРА ЯКІВНА" #BB846184 |
Переможець |
283 900,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 15:00
|
Дод. угода.PDF | зміни до договору |
04 грудня 2019 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 15:01
|
Договір № 8 | укладений |
21 листопада 2019 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Неможливість усунення порушення, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Неможливість усунення порушень, які виникли через порушення законадвста з питань державних закупівель |