Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для дитячих ігрових майданчиків
Очікувана вартість
305 410,00 UAH
UA-2019-10-03-002446-b f9e578a7a0c04115928aeabb74ccb80d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кічук Наталія Валеріївна

+380507295913 akmrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прибузька сільська рада Доманівського району Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 04375041
Місцезнаходження: 56445, Україна , Миколаївська обл., село Прибужжя, вулиця Акмечетська 50
Контактна особа: Кічук Наталія Валеріївна
+380507295913
akmrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:46
Очікувана вартість: 305 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 527,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Фінансування здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, а саме субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формуванням інфраструктури об’єднаних територіальних громад.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Обладнання для дитячих ігрових майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56445, Україна, Миколаївська область, с. Прибужжя, вул. Акмечетська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, а саме субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формуванням інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 17:43
ТД_Обладнання для ігрових майданчиків.doc
08 жовтня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 17:43
ТД_Обладнання для ігрових майданчиків.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зображення
Дата подання: 04 жовтня 2019 09:45
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 08:09
Доброго дня! Надайте, будь ласка, зображення бажаної продукції.
Відповідь: Доброго дня, зображення надані Вам на електронну пошту. Дякуємо за співпрацю!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-07-000024 ● bf18d657231e4b0fae624a79081efa0b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.11.2019 № 208

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-03-002446-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03 жовтня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення щодо моніторингу: щодо зауваження повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем, подано всі документи згідно вимог тендерної документації: 1. Документи що свідчать про якість товару завантажені у файл «Сертифікати висновки СЕС.pdf»: сертифікати відповідності та висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи, відтак документи наявні в складі пропозиції і дане зауваження є не доцільним. 2. У складі тендерної пропозиції учасника подано сканований паспорт у якому відсутні деякі сторінки, що не впливають на зміст документа на не приховують інформацію, яка б могла вплинути на результати процедури закупівлі та укладення договору. Згідно п.1.2. ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що у випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відтак, відсутні сторінки паспорту в яких не міститься жодної інформації, що відноситься до тендерної пропозиції та не впливає на її зміст, якість товару та інше – віднесено до формальних та несуттєвих помилок. Отже, відсутні порушення норм чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, рішення тендерного комітету відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», документи учасника переможця подані в повному обсязі.

2019-11-18 10:12:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-12-04 15:18:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА ПЕТРІВНА" 269 400,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дмитрук В.В. 284 100,00
UAH з ПДВ
197 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОСТОМАРОВА ТАМАРА ЯКІВНА" 289 400,00
UAH з ПДВ
283 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 11:39
Лист.pdf
18 жовтня 2019 22:06
Електронний підпис
18 жовтня 2019 22:05
Проект договору.pdf
18 жовтня 2019 19:34
Електронний підпис
18 жовтня 2019 19:31
Цінова пропозіція.pdf
18 жовтня 2019 19:31
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
18 жовтня 2019 19:31
Сертифікати.pdf
18 жовтня 2019 19:31
Проект договору.pdf
18 жовтня 2019 19:31
Паспорт код.pdf
18 жовтня 2019 19:31
Мат.тех база.pdf
18 жовтня 2019 19:31
Відомості.pdf
18 жовтня 2019 19:31
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 20:18
2.8_договір.PNG
18 жовтня 2019 20:18
2.7_договір.PNG
18 жовтня 2019 20:18
1.1_технічне завдання.PNG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0397.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0396.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0395.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0394.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0393.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0392.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0391.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0390.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0389.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0388.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0387.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0386.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0385.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0384.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0383.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0382.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0381.JPG
17 жовтня 2019 22:37
IMG_0380.JPG
17 жовтня 2019 22:37
7.3_sertificat.jpg
17 жовтня 2019 22:37
7.2.PNG
17 жовтня 2019 22:37
7.1.PNG
17 жовтня 2019 22:37
6.9.PNG
17 жовтня 2019 22:37
6.8.PNG
17 жовтня 2019 22:37
6.7kod.PNG
17 жовтня 2019 22:37
6.5.PNG
17 жовтня 2019 22:37
6.4.PNG
17 жовтня 2019 22:37
6.3.PNG
17 жовтня 2019 22:37
6.2.PNG
17 жовтня 2019 22:37
6.1.PNG
17 жовтня 2019 22:37
5.7_відповідність ст17.PNG
17 жовтня 2019 22:37
5.6_відповідність ст17.PNG
17 жовтня 2019 22:37
5.5_відповідність ст17.PNG
17 жовтня 2019 22:37
5.4_відповідність ст17.PNG
17 жовтня 2019 22:37
5.3_відповідність ст17.PNG
17 жовтня 2019 22:37
5.2_відповідність ст17.PNG
17 жовтня 2019 22:37
5.1_відповідність ст17.PNG
17 жовтня 2019 22:37
4.3_кваліфікація.PNG
17 жовтня 2019 22:37
4.2_кваліфікація.PNG
17 жовтня 2019 22:37
4.1_кваліфікація.PNG
17 жовтня 2019 22:37
3_уповноважена особа.PNG
17 жовтня 2019 22:37
2.6_договір.PNG
17 жовтня 2019 22:37
2.5_договір.PNG
17 жовтня 2019 22:37
2.4_договір.PNG
17 жовтня 2019 22:37
2.3_договір.PNG
17 жовтня 2019 22:37
2.2_договір.PNG
17 жовтня 2019 22:37
2.1_договір.PNG
17 жовтня 2019 22:37
1.2_технічне завдання.PNG
17 жовтня 2019 22:37
1.1_технічне завдання.PNG

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:22
Довідка МВС.pdf
31 жовтня 2019 16:22
Довідка ДПС.pdf
18 жовтня 2019 22:02
Електронний підпис
18 жовтня 2019 22:01
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
18 жовтня 2019 22:01
Пропозіція.pdf
18 жовтня 2019 22:01
Проект договору.pdf
18 жовтня 2019 22:01
паспорт.pdf
18 жовтня 2019 22:01
Мат.тех.база.pdf
18 жовтня 2019 22:01
Лист-гарантія.pdf
18 жовтня 2019 22:01
Лист підтверження.pdf
18 жовтня 2019 22:01
Загальна інформація.pdf
18 жовтня 2019 22:01
Договір Макарів.pdf
18 жовтня 2019 22:01
Договір Гайсин.pdf
18 жовтня 2019 22:01
Довiдка_ст 50 ЗУ.pdf
18 жовтня 2019 22:01
Виписка з ЄДР ЮО та ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА ПЕТРІВНА"

ФОП Дмитрук В.В.

ФОП "КОСТОМАРОВА ТАМАРА ЯКІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА ПЕТРІВНА"
#2219622501
Відхилено 196 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:29
ФОП Дмитрук В.В.
#2874404219
Відхилено 197 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:40
ФОП "КОСТОМАРОВА ТАМАРА ЯКІВНА"
#BB846184
Переможець 283 900,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:56

Документи

25 жовтня 2019 14:29
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:19
Протокол № 24

Документи

25 жовтня 2019 14:40
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:39
Протокол № 25

Документи

31 жовтня 2019 14:56
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:52
Протокол №28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОСТОМАРОВА ТАМАРА ЯКІВНА"
#BB846184
283 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2019 14:56
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:52
Протокол №28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 15:06
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 15:00
Дод. угода.PDF зміни до договору
04 грудня 2019 10:10
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 15:01
Договір № 8 укладений
21 листопада 2019 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Неможливість усунення порушення, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень, які виникли через порушення законадвста з питань державних закупівель