Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали (Код НК 024:2019 - 63095 - Шприц / голка загального призначення).
Очікувана вартість
1 445 500,00 UAH
UA-2019-10-03-002410-b ● c986fe6007494d3d93d60cd4357a362c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф"" |
Код ЄДРПОУ: | 36364624 |
Вебсайт: | http://vinemd.org.ua |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |
Контактна особа: |
Тетяна Царук +380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2019 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 13:15 |
Очікувана вартість: | 1 445 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 455,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Джерело фінансування закупівлі: державна медична субвенція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
287000 штука
Шприц 20 мл луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8*38 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 листопада 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
212000 штука
Шприц 5 мл луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,7*38 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 листопада 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
15000 штука
Шприц 5 мл луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з двома голками 0,7*38 мм (22 G*1 1/2 )/0,7*38 мм (22 G*1 1/2 безпечна голка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 листопада 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 17:29 |
ТД Вироби.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо медико-технічних вимог
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:41
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 15:36
Добрій день, уточніть будь ласка, що мається на увазі: «додаткова (безпечна) голка»?
Відповідь: Доброго дня! Шприц повинен мати дві голки. Одна з голок повинна мати захисний ковпачок, який блокує голку після використання та перешкоджає повторному відкриванню.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-03-002410-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ШИШКІНА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2961222481
Дата подання: 08 жовтня 2019 18:21
скарга
скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2019 11:17
Замовником при складані тендерної документації передбачено «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент»».
Тобто, враховуючи вищевикладене, Замовник надає можливість всім потенційним учасникам запропонувати інші медичні вироби, ніж ті, що зазначені у специфікації за тієї умови, що вони є еквівалентами, що закуповуються.
Тобто, враховуючи вищевикладене, Замовник надає можливість всім потенційним учасникам запропонувати інші медичні вироби, ніж ті, що зазначені у специфікації за тієї умови, що вони є еквівалентами, що закуповуються.
Номер вимоги: UA-2019-10-03-002410-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД", Код ЄДРПОУ:42717957
Дата подання: 03 листопада 2019 09:18
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога щодо дискваліфікації
Шановний замовнику, щодо Вашого протоколу №191 від 29 жовтня 2019 року, про відхилення, «тому що, ми не оновили свою тендерну (цінову) пропозицію з урахуванням проведеного аукціону, так як це було вимогою в тендерній документації замовника».
Але вимогою в тендерній документації було саме так: розділ ІІІ частина 1 «Учасник, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону розмістити в електронному вигляді тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону (загальна сума цінової пропозиції повинна бути не більшою за суму пропозиції, зазначену учасником в екранній формі електронної системи закупівель)».
Відповідного цього пункту тендерної документації ми не були учасником з найнижчим результатом по-перше, та по-друге аукціон відбувся 21-10-2019 о 13:15 і наша пропозиція була заблокована PROZORRO до моменту розгляду наших документів, тобто до дискваліфікації двох попередніх учасників, тому на розгляд наша пропозиція надійшла 25-10-2019, о 10:17:08, що було уже 4 доба після аукціону, а вимогою тендерної документації було «протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону», саме за цією вимогою пропозицію міг оновити відповідно вимог тендерної документації тільки перший учасник пропозиція якого є найнижчою, як і прописано в документації.
Відповідно до вище вказаного вимагаємо скасувати рішення протоколу №191 від 29 жовтня 2019 року, та визнати нас переможцем, так як рішення є безпідставним і суперечить вашим же вимогам, в іншому випадку будем вимушені звернутись до антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Шановний замовнику, щодо Вашого протоколу №191 від 29 жовтня 2019 року, про відхилення, «тому що, ми не оновили свою тендерну (цінову) пропозицію з урахуванням проведеного аукціону, так як це було вимогою в тендерній документації замовника».
Але вимогою в тендерній документації було саме так: розділ ІІІ частина 1 «Учасник, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону розмістити в електронному вигляді тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону (загальна сума цінової пропозиції повинна бути не більшою за суму пропозиції, зазначену учасником в екранній формі електронної системи закупівель)».
Відповідного цього пункту тендерної документації ми не були учасником з найнижчим результатом по-перше, та по-друге аукціон відбувся 21-10-2019 о 13:15 і наша пропозиція була заблокована PROZORRO до моменту розгляду наших документів, тобто до дискваліфікації двох попередніх учасників, тому на розгляд наша пропозиція надійшла 25-10-2019, о 10:17:08, що було уже 4 доба після аукціону, а вимогою тендерної документації було «протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону», саме за цією вимогою пропозицію міг оновити відповідно вимог тендерної документації тільки перший учасник пропозиція якого є найнижчою, як і прописано в документації.
Відповідно до вище вказаного вимагаємо скасувати рішення протоколу №191 від 29 жовтня 2019 року, та визнати нас переможцем, так як рішення є безпідставним і суперечить вашим же вимогам, в іншому випадку будем вимушені звернутись до антимонопольного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 14:31
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) Замовником на авторизованому електронному майданчику оприлюднено для загального доступу та потенційних учасників Тендерну документацію (Рішенням тендерного комітету протокол № 168 від "03" жовтня 2019 року).
Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводилась у чіткому дотримані основоположних принципів ст. 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 3, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
В пункті 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником визначено, що «..Учасник, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону розмістити в електронному вигляді тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону (загальна сума цінової пропозиції повинна бути не більшою за суму пропозиції, зазначену учасником в екранній формі електронної системи закупівель).».
Тобто, Замовником в складеній Тендерній документації, яка не оскаржувалась потенційними Учасниками, на момент проведення закупівлі, зазначено умову, що Учасник пропозиція ціна якого є найменшою, зобов’язаний на протязі одного робочого дня розмістити оновлену тендерну (цінову) пропозицію.
Відзначаємо, що дана вимога стосується не першого Учасника у якого була найменша тендерна (цінова) пропозиція, а стосується всіх Учасників, які приймали участь в закупівлі і за результатом якої визначено найменшу тендерну (цінову) пропозицію, тобто потенційного переможця публічної закупівлі, пропозиція якого в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до ст. 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводилась електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно п. 4 ст. 28 Закону зазначається, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Отже, після проведеного електронного аукціону перші два Учасника цінова пропозиція яких була найнижчою та після ознайомлення тендерним комітетом Замовника пропозицій таких Учасників на відповідність вимог тендерної документації, Замовником складено протоколи про відхилення таких тендерних пропозицій, як таких що не відповідають у повній мірі вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, згідно проведеного електронного аукціону найнижчою ціновою пропозиціє визначено – ТОВ «СОФІ-МЕД» з ціновою пропозицією 719 000,00 грн., що на 299 083,60 грн. менша, а ніж була подана цим Учасником в складі цінової пропозиції початковій.
При цьому відповідно до частини четвертої ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Відтак, керуючись положеннями Тендерної документації, а саме пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, ТОВ «СОФІ-МЕД» зобов’язаний був протягом одного робочого дня розмістити в електронному вигляді тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону.
Так, як дану норму не було виконано Учасником, Тендерний комітет правомірно склав протокол № 191 від 29 жовтня 2019, тим самим відхилив пропозицію ТОВ «СОФІ-МЕД», як така що не відповідає вимогам Тендерної документації, а тому Вимога ТОВ «СОФІ-МЕД» не підлягає задоволенню.
Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводилась у чіткому дотримані основоположних принципів ст. 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 3, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
В пункті 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником визначено, що «..Учасник, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону розмістити в електронному вигляді тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону (загальна сума цінової пропозиції повинна бути не більшою за суму пропозиції, зазначену учасником в екранній формі електронної системи закупівель).».
Тобто, Замовником в складеній Тендерній документації, яка не оскаржувалась потенційними Учасниками, на момент проведення закупівлі, зазначено умову, що Учасник пропозиція ціна якого є найменшою, зобов’язаний на протязі одного робочого дня розмістити оновлену тендерну (цінову) пропозицію.
Відзначаємо, що дана вимога стосується не першого Учасника у якого була найменша тендерна (цінова) пропозиція, а стосується всіх Учасників, які приймали участь в закупівлі і за результатом якої визначено найменшу тендерну (цінову) пропозицію, тобто потенційного переможця публічної закупівлі, пропозиція якого в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до ст. 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводилась електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно п. 4 ст. 28 Закону зазначається, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Отже, після проведеного електронного аукціону перші два Учасника цінова пропозиція яких була найнижчою та після ознайомлення тендерним комітетом Замовника пропозицій таких Учасників на відповідність вимог тендерної документації, Замовником складено протоколи про відхилення таких тендерних пропозицій, як таких що не відповідають у повній мірі вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, згідно проведеного електронного аукціону найнижчою ціновою пропозиціє визначено – ТОВ «СОФІ-МЕД» з ціновою пропозицією 719 000,00 грн., що на 299 083,60 грн. менша, а ніж була подана цим Учасником в складі цінової пропозиції початковій.
При цьому відповідно до частини четвертої ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Відтак, керуючись положеннями Тендерної документації, а саме пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, ТОВ «СОФІ-МЕД» зобов’язаний був протягом одного робочого дня розмістити в електронному вигляді тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону.
Так, як дану норму не було виконано Учасником, Тендерний комітет правомірно склав протокол № 191 від 29 жовтня 2019, тим самим відхилив пропозицію ТОВ «СОФІ-МЕД», як така що не відповідає вимогам Тендерної документації, а тому Вимога ТОВ «СОФІ-МЕД» не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-03-002410-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД", Код ЄДРПОУ:42717957
Дата подання: 09 листопада 2019 21:38
Дата подання: 09 листопада 2019 21:38
Скарга в АМКУ
Рішенням комітету з конкурсних торгів Протоколом № 168 затверджена Тендерна документація від 03 жовтня 2019 року. Замовник торгів – Комунальна установа «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»». Закупівля здійснюється шляхом застосування процедури відкритих торгів.
Дана тендерна документація розроблена та затверджена з порушенням вимог Закону України «Про здійснення публічних закупівель».
Так, вимогою в тендерній документації було саме так: розділ ІІІ частина 1 «Учасник, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону розмістити в електронному вигляді тендерну (цінову) пропозицію згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону (загальна сума цінової пропозиції повинна бути не більшою за суму пропозиції, зазначену учасником в екранній формі електронної системи закупівель)»
Відповідного цього пункту тендерної документації ми не були учасником з найнижчим результатом по-перше, та по-друге аукціон відбувся 21-10-2019 о 13:15 і наша пропозиція була заблокована PROZORRO до моменту розгляду наших документів, тобто до дискваліфікації двох попередніх учасників, тому на розгляд наша пропозиція надійшла 25-10-2019, о 10:17:08, що було уже 4 доба після аукціону, а вимогою тендерної документації було «протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону», саме за цією вимогою пропозицію міг оновити відповідно вимог тендерної документації тільки перший учасник пропозиція якого є найнижчою, як і прописано в документації.
Па підставі вищевикладеного, просимо скасувати рішення протоколу №191 від 29 жовтня 2019 року про відхилення ТОВ «СОФІ-МЕД» та визнати нас переможцем, так як рішення Тендерного комітету є безпідставним і суперечить вимогам, встановленим самим Тендерним комітетом в тендерній документації.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на порушення при визначенні переможця торгів. А саме, згідно до розділу ІІІ пункту 8 Тендерної документації Замовник вимагав надати документ для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля (довідку, лист, тощо, складений в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника). Визначений Замовником переможець такої довідки не надав.
П Р О Ш У:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення визначення переможця процедури закупівлі.
3 Прийняти рішення про скасування протоколу №191 від 29 жовтня 2019 року про відхилення ТОВ «СОФІ-МЕД» та зобов'язати Комунальну установу «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»» визнати нас переможцями у відповідності до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2019 20:31
рішення від 13.11.2019 № 16521+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 20:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2019 №17421.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 18:29
рішення від 26.11.2019 №17421.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 23:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: 02.12.2019 року було прийнято рішення скасувати протокол засідання тендерного комітету № 191 від 29.10.2019 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СОФІ-МЕД» та протокол № 196 від 30.10.2019 про визначення переможцем ТОВ "Медичний центр "М.Т.К" по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33140000-3 «Медичні матеріали» (Код НК 024:2019 - 63095 - Шприц / голка загального призначення). Провести повторний розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації, та за результатами розгляду скласти протокол розгляду за встановленою формою, оприлюднити відповідну інформацію на сайті Уповноваженого органу відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 03 грудня 2019 09:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" |
960 646,00
UAH з ПДВ
|
679 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" |
1 307 206,00
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД" |
1 018 083,60
UAH з ПДВ
|
719 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
1 192 119,10
UAH з ПДВ
|
895 921,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС |
1 312 355,00
UAH з ПДВ
|
1 312 355,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" #32340851 |
Відхилено |
679 999,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 13:04
|
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" #42751474 |
Відхилено |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 10:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД" #42717957 |
Відхилено |
719 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 10:16
|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Очікує рішення |
895 921,70
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 09:56
|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Рішення скасоване |
895 921,70
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 09:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 грудня 2019 09:42 |
Коментар щодо відміни: | Відкриті торги відміняються на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
04 грудня 2019 09:42
|
Електронний підпис |
04 грудня 2019 09:41
|
ПРОТОКОЛ 232 відміна торгів по неможливості усунення порушення.docx |