Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
39 600,00 UAH
UA-2019-10-03-002287-b 74c5eaeb1c2e4bab932419d4b4329974
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Артамонова

+380509339903
+380532608193
prozorro@pl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 13967927
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 66
Контактна особа: Олена Артамонова
+380509339903,+380532608193
prozorro@pl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 11:36
Очікувана вартість: 39 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 198,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Комп'ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:38
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 14:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно Вашого першого питання, зазначаємо, що у документації за даним предметом закупівлі, Замовником не вказувалася його конкретна торгова марка або модель. Повідомляємо, що на електронних торгах приймаються пропозиції, які відповідають вимогам документації за предметом закупівлі. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у Додатку № 1 до документації вимогам та характеристикам.
2. Відповідно до Додатку № 2 документації «Пропозиція» кожен учасник за наведеною формою повинен буде заповнити графу "найменування товару", вказавши повне найменування товару із зазначенням марки, моделі, тощо. Крім того, під час розгляду пропозицій, Замовник перевіряє повну відповідність наданих пропозицій технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі, незалежно від вказаної учасником торгової марки та моделі.
3. На електронних торгах приймаються пропозиції від учасників ( фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб (резидентів або нерезидентів)), які відповідають вимогам документації за предметом закупівлі, на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість (ціна) без ПДВ, яка буде визначена як остаточна, додаткові відсотки до пропозиції не нараховуються.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 36 000,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 37 200,00
UAH з ПДВ
35 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 37 440,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 10:52
ПРОПОЗИЦІЯ_35200_00 .pdf
10 жовтня 2019 16:59
Уставні_завірені.zip
10 жовтня 2019 16:59
СЕС Canon.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Page_037.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Certificate-3010.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Досвід.pdf
10 жовтня 2019 16:59
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Договір П10-19.pdf
10 жовтня 2019 16:59
Талон.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 33 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 10:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 35 200,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:33

Документи

17 жовтня 2019 10:40
Рішення № 21.doc

Документи

21 жовтня 2019 15:32
Рішення № 26.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
35 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2019 15:32
Рішення № 26.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:02
Договір № 151.doc укладений
29 жовтня 2019 16:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 35 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 866,66 UAH)