Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Б.Д.1.1 – 1:2013. За кодом ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт частини даху Селидівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Селидівської міської ради Донецької області).
Очікувана вартість
195 254,00 UAH
UA-2019-10-03-001770-b 08b48c6eeef4478aa4dc4717a0c937e4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини даху Селидівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Селидівської міської ради Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, місто Селидове, вул. Маяковського, 39 (Селидівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1. Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту виконаних робіт, складеного за формою КБ-2 і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеною за формою КБ-3. 2. Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 30 банківських днів з моменту підписання обома сторонами актів виконаних робіт в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, при наявності та в межах коштів асигнованих з бюджету на даний об`єкт. 3.Джерело фінансування закупівлі - Залишки коштів за освітньою субвенцією. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 жовтня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 15:17
Звіт про укладений договір 1 .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕНИ-ДОНБАСС"
#36936169
Переможець 195 254,00
UAH
03 жовтня 2019 15:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 15:21
Договір №182 від 03.10.19.PDF укладений
03 жовтня 2019 15:20