Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пов’язані з програмним забезпеченням – за кодом СPV за ДК 021:2015 – 72260000-5 (Послуги пов’язані з програмним забезпеченням – надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням Jira та Confluence із налаштуванням програмного забезпечення).
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-10-03-001595-c 24c5a6e645204111bab932674d64f4c7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кохненко Григорій Іванович

380443668500 tenderokKTS@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс"
Код ЄДРПОУ: 31815760
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик 10
Контактна особа: Кохненко Григорій Іванович
380443668500
tenderokKTS@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 15:10
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів бюджету міста Києва (КЕКВ 2610)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 Одиниця
Послуги пов’язані з програмним забезпеченням – надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням Jira та Confluence із налаштуванням програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Постачальнику проводиться протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним відповідного Акту на ліцензії і Акту наданих послуг та за наданим Постачальником (після підписання Замовником Акту на ліцензії) Рахунком-фактурою, відповідно до Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу-(ів) до 30 (тридцяти) календарних днів. Передоплата за даним Договором не передбачається. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Бюджетні зобов’язання по цьому Договору виникають в межах кошторисних призначень Замовника на 2019 рік. У разі додатково виділених кошторисних призначень розмір бюджетних зобов’язань змінюється шляхом укладання додаткових угод в межах наявних бюджетних асигнувань. Бюджетні (фінансові) зобов’язання Замовника за цим Договором виникають у разі наявності фінансування та в межах відповідних бюджетних асигнувань, у відповідності до ст. 48 Бюджетного кодексу України.Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту на ліцензії, Рахунку-фактури та Акту приймання наданих послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок-(ки) за поставлені ліцензії (товар/послуги) здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасну оплату товару у разі затримки бюджетного фінансування. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені Замовником в односторонньому порядку, залежно від реального фінансування видатків Замовника. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 18:13
Проект договору Додаток 4 (1).docx
03 жовтня 2019 18:13
ТД Jira+Confluence.pdf
03 жовтня 2019 18:12
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Цимбал Олександр Володимирович 473 600,00
UAH з ПДВ
473 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гаченко Богдан Володимирович 498 900,00
UAH з ПДВ
498 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 20:38
Електронний підпис
15 жовтня 2019 20:30
Витяг з ЄДР.pdf
15 жовтня 2019 20:28
Копія ІНН (завірена).pdf
15 жовтня 2019 20:28
Реєстр документів.pdf
15 жовтня 2019 20:28
Технічні вимоги.pdf
15 жовтня 2019 20:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 13:24
Електронний підпис
15 жовтня 2019 13:10
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 13:10
Розрахунок вартості.pdf
15 жовтня 2019 13:10
Технічна специфікація.pdf
15 жовтня 2019 13:10
аналогічний договір.pdf
15 жовтня 2019 13:10
Дипломи Гриньов.pdf
15 жовтня 2019 13:10
Листи-згоди.pdf
15 жовтня 2019 13:10
Диплом Гаченко.pdf
15 жовтня 2019 13:10
Копія ІПН завірена.pdf
15 жовтня 2019 13:10
Відомості ДДР.pdf
15 жовтня 2019 13:10
Паспорт Гаченко.pdf
15 жовтня 2019 13:10
Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 13:10
Дипломи Комендант.pdf
15 жовтня 2019 13:10
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Цимбал Олександр Володимирович

ФОП Гаченко Богдан Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цимбал Олександр Володимирович
#3346416111
Відхилено 473 600,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 11:26
ФОП Гаченко Богдан Володимирович
#3238213850
Відхилено 498 900,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 11:08

Інформація про відміну

Дата відміни
25 жовтня 2019 11:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі