Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Data processing machine (hardware component)
Очікувана вартість
11 430 000,00 UAH
UA-2019-10-03-001472-c d2e44dbb09374621842a1360837cb1e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошко Юлія Іванівна

380532569554 centrfsmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Волошко Юлія Іванівна
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Utility company Centre of financial-statistical analysis and logistic support of educational establishments Poltava Regional Council
National ID: 38377934
Contact point: Voloshko Yuliia Ivanivna
380532569554
centrfsmt@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 13:53
Очікувана вартість: 11 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 340000 UAH
Publication date: 03 жовтня 2019 16:58
Enquiries until: 25 жовтня 2019 16:00
Complaints submission until: до 31 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 листопада 2019 16:00

Information

Estimated total value: 11 430 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 57 150 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Придбання персональних комп’ютерів
Purchase of personal computers
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
762 штуки
Придбання персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Purchase of personal computers
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерелом фінансування закупівлі є кошти державного бюджету (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти – цільові видатки) та кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 16:59
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 21 жовтня 2019 23:04
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 11:25
Шановний замовнику! Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно Технічних вимог на далі (ТВ) тендерної документації надалі (ТД) ви вимагаете ЕОМ на адлі згідно ТД (Моноблоки) з ліцензійним ПО (програмним забезпеченням) Windows 10 Pro та методом активації (ОЕМ активації ОА 3.0). Дана вимога є дискримінаційною та порушує "Закон про публічні закупівлі"!!! Оскільки є ще декілька видів активації, а саме: активація за допомогою єлектронного ключа та за допомогою ключа активації який нанесений на наліпку та поставляється в вигляді коробочного вигляду (на наліпці та на упаковці наявний захисний шар (голографічна мітка)) та вид такої ліцензії також ОЕМ, вона є дешевшою. Таким чином вимогами ТД та ТУ в документації ви значно збілюшуєте ціну на обладнання. Також дана вимога є дискримінаційною по відношенню до українських виробників ПК (Компьютерного обладнання) тому що данний тип ліцензії а саме ОА 3.0 має право використовувати лише 1-На компанія в Україні і то це під питанням. Тому що даний тип ліцензування потребує втручання в підсистему ВІОS (БІОС, також БСВВ - набір мікропрограм, що реалізують API для роботи з апаратурою комп'ютера і підключеними до нього) що веде за собою зміну ХЕШ сум та зміну коду (надалі призводить до можливого пошкодження БІОС та при виході зі строю МП - Материнської плати неможливе ії гарантійне обслуговування) оскільки данна поломка не передбачена (як гарантійний випадок) ЖОДНОЮ КОМПАНІЄЮ ВИРОБНИКОМ МП в Світі це затруднить гарантійний ремонт пристрою та призвиде до проблем з Гарантійним обслуговуванням. Також зазначаємо, що при закупівлі ЕОМ зарубіжного виробника з типом ліцензування (ОА 3.0) призвиде також до здорожчення обладнання. Просимо вас змінити вимоги а саме пунк ТУ де йдеться про використання лицензії (ЕОМ АО 3.0) та дозволити участь виробникам які використовують в виготовленні своїх ПК та в продукції Попередньо встановлену ОС Windows 10 Pro з типом ліцензії ЕОМ (БОКС), або з типом єлектронної ліцензії. Їх також можна перевірити таким чином (Запитом в компанію Майкрософт та запросити дозвіл на використання їх продукції тої чи іншої компанії, або/чи авторизаційним листом від офіційного постачальника компанії Майкрософт на території України). Просимо відриагувати на наше звернення! Щоб запобігти наступного нашого звернення в АМКУ та інших Контролюючих органів...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! До складу предмета закупівлі входить програмне забезпечення, зокрема, предінстальована операційна система Microsoft Windows 10 Pro UKR, з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання, з технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Дана вимога встановлена з метою запобігання придбання неліцензійного або піратського програмного забезпечення. Технологія OEMактивації ОА 3.0 є найбільш сучасним та надійним способом захисту авторських прав, розробленим корпорацією Microsoft. Застосування цієї технології виключає можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу BIOS, в якому розташована SLIC (SoftwareLicensingDescriptionTable) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. При цьому, кожен виробник персональних комп’ютерів (моноблоків), системних блоків, ноутбуків може стати партнером компанії Microsoft та отримати можливість використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Як зазначено вище, дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Водночас, умовами тендерної документації та проекту договору встановлено гарантійні вимоги також до переможця процедури закупівлі (які підлягають виконанню незалежно від гарантійних зобов’язань виробника).
Крім цього, недоліком використання запропонованого Вами альтернативного методу активації із застосуванням коду доступу, нанесеного на наліпку, є ризик її втрати під час використання обладнання в навчальному процесі в закладах освіти.
За результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників персональних комп’ютерів (моноблоків) - HP, Dell, Lenovo та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 листопада 2019
UA-2019-10-03-001472-cd2e44dbb09374621842a1360837cb1e9
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬТАІР І К" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 листопада 2019 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 листопада 2019 13:23
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:22
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:22
21024_АЛЬТАІР_І_К_Гарантія.rar

Документи

04 листопада 2019 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 листопада 2019 18:25
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:24
Пропозиція ТОВ ЕМЕНС.pdf
01 листопада 2019 18:24
20865_ЕМЕНС_Гарантія_01_11_2019.rar

Документи

04 листопада 2019 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2019 10:58
Електронний підпис
21 листопада 2019 10:58
Електронний підпис
21 листопада 2019 10:56
Документи переможця.pdf
21 листопада 2019 10:56
Довідка.zip
04 листопада 2019 09:56
Електронний підпис
04 листопада 2019 09:56
Електронний підпис
04 листопада 2019 09:50
Банківська гарантія.zip
04 листопада 2019 09:50
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 11 352 000,00
UAH з ПДВ
11 237 655,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 11 367 000,00
UAH з ПДВ
11 252 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 10:58
Електронний підпис
21 листопада 2019 10:58
Електронний підпис
21 листопада 2019 10:56
Документи переможця.pdf
21 листопада 2019 10:56
Довідка.zip
04 листопада 2019 09:56
Електронний підпис
04 листопада 2019 09:56
Електронний підпис
04 листопада 2019 09:50
Банківська гарантія.zip
04 листопада 2019 09:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 13:23
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:22
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:22
21024_АЛЬТАІР_І_К_Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
Переможець 11 237 655,96
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
11 237 655,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:21
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:54
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:51
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 11:09
Договір № 48 від 04.12.2019.pdf укладений
04 грудня 2019 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В частині внесення змін до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 237 655,96
UAH (в тому числі ПДВ 1 872 942,66 UAH)