рис – 3000 кг, крупа гречана - 2 600 кг; крупа пшенична - 1 600 кг; крупа ячна - 1 900 кг., крупа вівсяна, - 900 кг, крупа перлова – 400 кг, пшоно - 1 200 кг (джерело фінансування кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
225 200,00 UAH
UA-2019-10-03-001420-c 29a5d005e2cb47e1a1749b3312843303
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження замовника: 50086, Україна, Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа замовника: Окунєва Ольга Юріївна
71-61-84
dolgincevskij_rvo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 11:27
Очікувана вартість: 225 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


рис – 3000 кг, крупа гречана - 2 600 кг; крупа пшенична - 1 600 кг; крупа ячна - 1 900 кг., крупа вівсяна, - 900 кг, крупа перлова – 400 кг, пшоно - 1 200 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11600 кг.
рис – 3000 кг, крупа гречана - 2 600 кг; крупа пшенична - 1 600 кг; крупа ячна - 1 900 кг., крупа вівсяна, - 900 кг, крупа перлова – 400 кг, пшоно - 1 200 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару (за фактом поставки товару) протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 жовтня 2019 16:45
Електронний цифровий підпис
03 жовтня 2019 16:44
Додаток 8-проект договору.docx
03 жовтня 2019 16:44
ТД крупи.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-03-001420-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Реут Андрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3068216459
Дата подання: 01 листопада 2019 13:57
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ № 338 від 25 жовтня 2019 р.
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
№ 338 від 25 жовтня 2019 р.

На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://www.dzo.com.ua/tenders/ UA-2019-10-03-001420-c) 03.10.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості. Загальна очікувана вартість 225200,00 грн.(з ПДВ)
21.10.2019 року був проведений аукціон.

До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
1. ФОП "ПОПОВИЧ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ " – 225120,00 грн.
2. ФОП "Афонін Владислав Володимирович" - 218200,00 грн.
3. ФОП Реут Андрій Олександрович – 219370,00 грн.
4. ФОП Цуканова Н.А. – 221883,00 грн.

Остаточні пропозиції після результатів аукціону:
1. ФОП "ПОПОВИЧ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ " – 225120,00 грн.
2. ФОП "Афонін Владислав Володимирович" – 218200,00 грн.
3. ФОП Реут Андрій Олександрович – 219370,00 грн.
4. ФОП Цуканова Н.А. – 221883,00 грн.

25.10.2019 року тендерним комітетом було винесено повідомлення про намір укласти договір ФОП Афоніну В.В., але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав
В вище зазначеному протоколі встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Афоніна В.В. відповідає вимогам тендерної документації, але ж у наданих документах даного ФОП є не відповідність, згідно п.п.1.1., п.1 Додатку 3 тендерної документації потрібно надати копію документа, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначених приміщень та копію акту за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства. ФОП Афонін В.В. надав договір оренди від 01.07.2019 року на користування нежитловим приміщенням за адресою м. Кривий Ріг, вул.. Окружна,3 загальною площею 70 кв.м. та Акт складений за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами №1587/28-19 від 18.04.2019 року в якому значиться, що загальна площа орендованих приміщень складає 186,1 кв.м. , що є невідповідністю та недостовірною інформацією наданою даним учасником.

Згідно п. 3 Додатку 3 тендерної документації потрібно надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі з бюджетною організацією з підтверджуючими документами (копією договору та оригіналом листа – відгука контрагента з відміткою про повне виконання договору). Інформація в довідці повинна відповідати копіям договорів та листам – відгукам. ФОП Афонін В.В. надав необхідні документи, але інформація в довідці не відповідає наданому договору та листу відгуку відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, а саме у довідці ФОП Афонін В.В. надав інформацію про договір № 16 від 03.04.2017, а відгук та договір надав з № 41ВТ від 03.04.2017, що повністю не відповідає вимогам тендерної документації.

Згідно п.4.8 Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати довідку про те, що вартість поданої ним пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та документи що підтверджують інформацію, зазначену у довідці. У разі якщо сума договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу учасник має надати копію протоколу (або витягу) рішення загальних зборів про надання згоди на вчинення даного правочину, відповідно до ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». ФО Афонін В.В. не надав жодної інформації до даного пункту тендерної документації, що теж є невідповідністю з вимогами тендерної документації.

Згідно п. 4.12 тендерної документації учасник повинен надати заповнений Договір про закупівлю та специфікацію до Договору, в сканованому вигляді, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), згідно з Додатком 8. ФОП Афонін В.В. надав заповнений, але проігнорував вимогу щодо заповненого договору та специфікації, дану вимогу ФОП Афонін В.В. теж не виконав згідно вимог тендерної документації, що теж є невідповідністю.

Таким чином прийняте замовником рішенні за протоколом № 338 від 25.10.2019 року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі»
В зв’язку із вище викладеним

ПРОСИМО

1. Ретельно переглянути пропозицію ФОП Афонін В.В., та визнати такою, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету № 338 від 25.10.2019 року
3. Перейти до розгляду наступної пропозиції







Фізична особа підприємець Реут Андрій Олександрович
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2019 16:52
На вашу вимоги надаємо роз’яснення.
По-перше: щодо невідповідності загальної площі орендованого нежитлового приміщення за договором оренди 70 кв.м., а за актом обстеження -186,1 кв.м. пояснюємо, що для фасування та зберігання борошномельної та круп’яної продукції ФОП Афонін В.В. використовує орендовану площу – 70 кв.м., а інша площа використовується під цех з розливу соняшникової олії.

По-друге: щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Учасником ФОП Афонін ВВ. надана довідка про виконання аналогічних договорів, договори та листи відгуки. В довідці зазначено договір з відділом освіти виконкому Саксаганської районної в місті ради №16, строком дії з 03.04.2017 до 30.09.2017. А надано договір та лист відгук на договір № 41ВТ від 03.04.2017, строком дії до 31.12.2019. Дана розбіжність тендерним комітетом була віднесена до формальних (несуттєвих) помилок, згідно п.1 розділи ІІІ тендерної документації, а саме: «орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок».

По-третє: згідно п.4.8. додатку 4 ТД учасники зобов’язані надати: «Довідку учасника про те, що вартість поданої ним пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та документи що підтверджують інформацію, зазначену у довідці. У разі якщо сума договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу учасник має надати копію протоколу (або витягу) рішення загальних зборів про надання згоди на вчинення даного правочину, відповідно до ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Але згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» надання даної довідки є обов’язковою для ТОВ. Учасники ФОП не зобов’язані надавати зазначену довідку.

По-четверте: щодо часткового заповнення Договору про закупівлю. Учасником ФОП Афонін В.В. надано договір про закупівлю де заповнено лише реквізити учасника, інформація про ціни на продукцію на зазначено. Тендерним комітетом було прийнято рішення що п.4.12 додатку 4 тендерної документації виконано, тому що ціни на продукцію можуть змінюватися під час аукціону.

На підставі вищевикладеного: рішення тендерного комітету, протокол № 338 від 25.10.2019 залишено без змін.



Документи подані скаржником

01 листопада 2019 13:56
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Афонін Владислав Володимирович" 218 200,00
UAH з ПДВ
218 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович 219 370,00
UAH з ПДВ
219 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цуканова Н.А. 221 883,00
UAH з ПДВ
221 883,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВИЧ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ " 225 120,00
UAH з ПДВ
225 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2019 00:53
sign.p7s
19 жовтня 2019 00:45
кваліф1.pdf
19 жовтня 2019 00:45
кваліф.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2019 05:40
sign.p7s

Публічні документи

19 жовтня 2019 07:06
КВАЛІФІКАЦІЯ.rar

Публічні документи

17 жовтня 2019 10:34
ДОЛГИНЦЕВО ОКТЯБРЬ.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Афонін Владислав Володимирович"
#2524211331
Переможець 218 200,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Афонін Владислав Володимирович"
#2524211331
218 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 листопада 2019 10:31
дог.№437 від 11.11.19-крупи-Афонін ВВ.pdf укладений
11 листопада 2019 10:31
дог.№437 від 11.11.19-крупи-Афонін ВВ.pdf укладений
11 листопада 2019 10:30

Актуальні тендери

До пошуку