Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антисептик для рук
Очікувана вартість
18 569,00 UAH
UA-2019-10-03-001337-b 70aaf7b1855a428c894a6be76524a737
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Ковтун

+380563738478
+380563756219
oblnarkoing@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01985251
Місцезнаходження: 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Новосільна,1
Контактна особа: Ірина Ковтун
+380563738478,+380563756219
oblnarkoing@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 15:29
Очікувана вартість: 18 569,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Кошти обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 флакон
Анисептик для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 10 робочих днів ( в разі наявності коштів на рахунку замовника) та з дня отримання Покупцем бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-03-001337-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 21 жовтня 2019 10:19
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані діюча речовина, обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніші! Також ми запропонували в сумі той самий об"єм, який вимагав Замовник. Не розуміємо, яким чином флакон 100 мл., замість флакона 250 мл. може не влаштовувати Замовника??? Навпаки, він значно зручніший в використанні ( менші габарити, можна перекласти в карман). Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2019 10:17
Запропонованому препараті взагалі відсутній етаноловий спирт.
Номер вимоги: UA-2019-10-03-001337-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ", Код ЄДРПОУ:39382835
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:16
Вимога
До чого тут етиловий спирт? В жодному Наказі МОЗ не вказано, які саме спирти повинні міститсись в засобах. Ви це зробили для відсіву небажаних Учасників. Ми направляємо листи до Державної аудиторської служби України!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 10:12
Згідно доручення № 08-52/0/35-19 від 08.08.2019 період уточнення технічних вимог до товару- не менше 3 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель,вміст етилового спирту було прописано у медично-технічній документації до закупівлі

Документи

23 жовтня 2019 10:17
протокол (3).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 18 460,00
UAH з ПДВ
9 685,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ 15 600,00
UAH з ПДВ
9 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АБРАМОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" 16 380,00
UAH з ПДВ
13 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 18 200,00
UAH з ПДВ
13 899,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 14 300,00
UAH з ПДВ
14 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" 18 525,00
UAH з ПДВ
18 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 13:06
документи на товар.pdf
11 жовтня 2019 13:06
до кваліфікації.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 12:05
Електронний підпис
11 жовтня 2019 12:05
Цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 12:05
Специфікація.pdf
11 жовтня 2019 12:05
СЕС.pdf
11 жовтня 2019 12:05
СЕС 2.pdf
11 жовтня 2019 12:05
Інформація.pdf
11 жовтня 2019 12:05
Інформація 2.pdf
11 жовтня 2019 12:05
Договір.pdf
11 жовтня 2019 12:05
Договір 3.pdf
11 жовтня 2019 12:05
Договір 2.pdf
11 жовтня 2019 12:05
уставні.rar
11 жовтня 2019 12:05
паспорт та ІПН.rar
11 жовтня 2019 12:05
договір аренди.rar
11 жовтня 2019 12:05
всі довідки ФОП .rar

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис
08 жовтня 2019 17:12
Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 17:12
Документи.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:25
Цінова пропозиція.PDF
10 жовтня 2019 15:25
Статут.pdf
10 жовтня 2019 15:25
Сертифікат якості.PDF
10 жовтня 2019 15:25
Інші документи.pdf
10 жовтня 2019 15:25
ЕконормDez РП.pdf
10 жовтня 2019 15:25
Витяг з ЄДР.pdf
10 жовтня 2019 15:25
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ

ФОП "АБРАМОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 9 685,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 10:10
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ
#3328301858
Відхилено 9 700,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 10:14
ФОП "АБРАМОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2155145972
Відхилено 13 780,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 10:18
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2144122167
Переможець 13 899,60
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 11:19

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2144122167
13 899,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 1.pdf укладений
25 жовтня 2019 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 899,60
UAH