Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-10-03-001213-b 1cb0947cf9cb4bdc9a00916ee9d825ff
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набока Анна

+380553734687 tender.rice@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України"
Код ЄДРПОУ: 32368222
Вебсайт: http://rice.in.ua
Місцезнаходження: 75705, Україна , Херсонська обл., с. Антонівка, вул. Студентська, 11, с. Антонівка, Скадовський р-н, Херсонська обл
Контактна особа: Набока Анна
+380553734687
tender.rice@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
нагальна потреба для безперебійного постачання газу для сушіння рису з метою уникнення простою підприємства та не відключення постачання газу, що унеможливлює дотримання строків проведення тендеру

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 15:53
Оскарження наміру укласти договір: 09 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 м3
газ природний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75705, Україна, Херсонська обл., с. Антонівка, Студентська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

03 жовтня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 13:38
200.pdf
03 жовтня 2019 13:38
Протокол переговорів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000016 ● 923ee8ef0373485a9103524a094e50dc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.10.2019 № 228

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-03-001213-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-17 17:47:24

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу що проводить Державне підприємство «Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України» за № UA-2019-10-03-001213-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:

Яким уповноваженим на це органом і коли прийнято рішення щодо наявності надзвичайної ситуації, ліквідація наслідків якої є підставою проведення переговорної процедури закупівлі? До відповіді просимо додати скановані копії підтверджуючих документів.

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-21 16:43:32

Пояснення щодо проведення закупівлі Газу

На Ваш Запит замовнику від 17.10.2019 «Про надання пояснень» по закупівлі код ДК 021:2015 – Природний газ, очікуваною вартістю 303 000,00 грн. (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-03-001213-b).
Тендерний комітет державного підприємства «Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України» повідомляє.
Щодо проведення вказаної закупівлі у формі переговорної процедури повідомляємо, що у зв’язку з сильними та тривалими опадами у вигляді туману, роси, дощу протягом вересня-жовтня 2019 року на протязі збиральної кампанії рису виявилося, що агротехнічний цикл вирощування даної культури загальмувався, рис не повністю дозрів і зібране зерно мало дуже високу вологість, що в свою чергу стало потребувати більш інтенсивної доробки матеріалу на зерносушильних комплексах, а це, в свою чергу, призвело до додаткових витрат газу, не передбачених замовником раніше.
Даної ситуації неможливо було передбачити, адже сильні та тривалі опади відбулися саме в період зернозбиральної кампанії. Сушіння рису на підприємстві здійснюється за допомогою газових теплогенераторів ТГ-2,5, ТГ-1,5, що як джерело енергії використовує природний газ.
Проведення процедури відкритих торгів до укладення договору щонайменше займає 26 календарних днів при позитивному проведенні аукціону, наявності щонайменше двох учасників з першого разу. Переговорна процедура моглаб зайняти щонайменше 40 календарних днів, якщо б замовником двічі було відмінено процедури відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників.
Для проведення процедури відкритих торгів підприємство не мало часу, адже дана ситуація виникла раптово і, оскільки збиральна кампанія рису триває щоденно, то для сушіння рису необхідно було терміново провести закупівлю природного газу. Невжиття таких заходів призвело б до колосальних збитків, загибелі майже всього врожаю рису. А це близько 4868 тон, що у грошовому виразі становить 38 млн. 944 тис. грн. Перебуваючи у стані крайньої необхідності Державне підприємство «Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України» було змушене провести вказану переговорну процедуру закупівлі так як для цього існувала нагальна потреба.

Додаток: Лист Інституту рису НААН від 21.10.2019 за №295 щодо моніторингу кількості опадів та вологості за період вересень – жовтень 2019р. для підтвердження необхідності проведення сушки та доробки рису до кондиційних якостей.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі від 23.10.2019р. щодо усунення порушень по закупівлі код ДК 021:2015 – Природний газ, очікуваною вартістю 303 000,00 грн. (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-03-001213-b) повідомляємо наступне. Південним офісом Держаудитслужби зобов`язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно цих положень висновку контролюючого органу, можна дійти до висновку про те, що він не містить конкретних заходів до виконання, тобто є неконкретизованим, окрім того, в цій частині висновку не встановлено спосіб його виконання. Південний офіс Держаудитслужби у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб`єктом владних повноважень. Отже, з урахуванням вищевказаного зобов`язавши Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, Держаудитслужба не зазначила, які саме дії повинен здійснити Замовник для усунення виявлених порушень. З аналізу законодавства про публічні закупівлі та щодо діяльності контролюючих органів слідує, що вимога контролюючого органу про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім. Описані у висновку факти вже відбулись, а тому поворот їх виконання є ускладненим. Наприклад за укладеним Договором вже Здійснено Постачальником постачання природнього газу та він використаний за призначенням. Також відбулась вже закупівля за кодом класифікації зазначена у договорі. Зобов`язання Замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Отже, з урахуванням вищевикладеного, висновок Держаудитслужби від 23.10.2019 року в частині зобов`язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, не має чітких приписів щодо конкретного порядку усунення виявлених порушень. Крім того слід відзначити, що Південний офіс Держаудитслужби не вмотивував підстави для відхилення доводів Замовника щодо нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних обставин, що унеможливили дотримати Замовником строків для проведення тендеру, що передбачено п.3 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим Державне підприємство «Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України» не має можливості усунути виявлені порушення, оскільки: - предмет закупівлі за яким проведено процедуру та укладено договір не може відрізнятися від річного плану закупівель та тендерної документації. Крім того згідно ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених даною статтею. Внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни предмету закупівлі законом не передбачено. - у результаті процедури закупівлі був укладений договір №19-627/155 від 15.10.2019р. за яким замовнику вже поставлений певний об’єм природного газу за яке Постачальнику необхідно перерахувати грошові кошти; - замовник, перебуваючи у стані крайньої необхідності був вимушений провести вказану переговорну процедуру закупівлі так як для цього існувала нагальна потреба (інформація викладена у Поясненні від 21.10.2019 вих. №436).

2019-10-29 15:08:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Укртранссервіс-Груп"
#39869593
Переможець 303 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 15:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Укртранссервіс-Груп" #39869593

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

03 жовтня 2019 15:53
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:53
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 15:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укртранссервіс-Груп"
#39869593
303 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2019 15:53
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:53
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 10:41
Укртранссервіс груп ГАЗ ДУ 20% (1).pdf зміни до договору
02 січня 2020 10:41
1_Укртранссервіс груп ГАЗ ДУ 20%.pdf укладений
02 січня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 09:09
155 ГАЗ Укртранссервіс груп.pdf укладений
15 жовтня 2019 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, з метою безперебійного газопостачання для забезпечення нормальної роботи підприємства
Номер договору про закупівлю: 155/19-627
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML