Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО № 731 за адресою м. Київ, б-р. Лесі Українки, 21-в (ДК 021:2015 50700000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій).
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2019-10-03-001194-c 9a22a923aa1f4b07abf7dc76afe4f4a6
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт замовника: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа замовника: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО № 731 за адресою м. Київ, б-р. Лесі Українки, 21-в (ДК 021:2015 50700000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО № 731 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, б-р. Лесі Українки, 21-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 50700000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуг здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Оплата за виконані робіт проводиться по факту виконання робіт згідно акта виконаних робіт по формі № КБ-2в. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-прийомки виконаних робіт по формі №КБ-2в, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна 195 345,93
UAH з ПДВ
195 345,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:34
Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 15:27
Кошторис.pdf
10 жовтня 2019 15:27
Податкова декларація.pdf
10 жовтня 2019 15:27
Витяг ЄДР 24.09.2019.pdf
10 жовтня 2019 15:27
Довідка рахунки банк.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна
#3257918908
Переможець 195 345,93
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна
#3257918908
195 345,93
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір(Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО № 731) Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна.pdf укладений
18 жовтня 2019 16:06
sign.p7s зміни до договору
29 листопада 2019 17:21
ДУ ФОП Абакумова.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 посл.
Номер договору про закупівлю: ПР/731/Аб
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку