Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби (пропофол, тіопентал, сібазон, фентаніл)
Очікувана вартість
296 000,00 UAH
UA-2019-10-03-001136-c 93f3b833ca3445a3a9d0376a3064be3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилюк Анатолій Іванович

380974058155 1989.rodl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03067009
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Київська, 60
Контактна особа: Кирилюк Анатолій Іванович
380974058155
1989.rodl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 296 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

10 жовтня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 15:29
РОДЛ тендер накркотики 21.10.19.doc
10 жовтня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 15:29
РОДЛ тендер накркотики 21.10.19.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-03-001136-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 07 жовтня 2019 13:55
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2019-10-03-001136-c
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2019-10-03-001136-c
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2019 16:01
Комунальним підприємством «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) опрацьовано вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАМАНТ-ФАРМ» від 03 жовтня 2019 року № 03/10-01, щодо неправомірного визначення Замовником переможця торгів.
За результатами опрацювання повідомляємо наступне.

Тендерним комітетом комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради 03 жовтня 2019 року було прийнято рішення визначити переможцем Учасника торгів ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар» (далі –ПрАТ «Індар») у процедурі відкритих торгів для закупівлі медичних матеріалів (голки для шприц-ручок), згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 33140000-3 Медичні матеріали (голки до шприц-ручок) (НК 024:2019 код 59230 – голка ін'єкційна), ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-11-001304-b.
У Додатку 1 Тендерної документації зазначено медико-технічне завдання на закупівлю медичних матеріалів згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 33140000-3 Медичні матеріали (голки до шприц-ручок) (НК 024:2019 код 59230 - голка ін'єкційна):
Загальні вимоги до учасників:
1. Еквівалентом (аналогом) в розумінні даної тендерної документації є виріб медичного призначення стандартні характеристики якого абсолютно співпадають з характеристиками виробу, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований препарат повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам.
2. Усі запропоновані товари мають бути належним чином зареєстрованими та дозволеними до використання на території України (подаються копії документів, які засвідчують реєстрацію/декларацію відповідності/технічні умови).
3. Вироби повинні відповідати нормам із захисту довкілля та мати інструкцію для медичного застосування. На підтвердження, Учасник надає гарантійний лист.
4. Термін придатності вказаних виробів медичного призначення повинен становити не менше 70% у на дату поставки Замовнику. На підтвердження, учасник надає гарантійний лист.
5. Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку (доставку) товару на склад Замов-ника за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 60. На підтвердження, Учасник надає гарантійний лист.
6. Відповідальність за формування ціни несе Учасник.
7. Копію ліцензії на вид діяльності, за її відсутності письмове пояснення причин відсутності ліцензії, що повинно містити посилання на нормативні акти або копію роз'яснення державних органів.
8. Маркування на зовнішній упаковці виробів медичного призначення має включати в себе назву та інформацію про склад, дату виготовлення та термін придатності, номер партії, адре-су виробника, інформацію про умови зберігання. Постачальник повинен бути спроможній забез-печити поставку в термін до 5 робочих днів з дати отримання заявки. Про виконання даної вимоги формується пояснювальний лист з описом про забезпечення виконання даної вимоги.
У складі своєї тендерної пропозиції на вимогу пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації ПрАТ «Індар» надав відповідні документи, а саме:
 сторінка 76 тендерної пропозиції – Копія сертифікату про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів;
 сторінка 78 тендерної пропозиції – Копія декларації про відповідність.
Згідно вищезазначених медико-технічних вимог до предмету закупівлі Замовник не вимагає надання сертифікатів якості виробника у складі тендерної пропозиції. Стосовно надання сертифікатів якості виробника зазначено у Проекті договору про закупівлю товарів за державні кошти (Додаток 6 Тендерної документації) пунктом 2.2 Розділу II – «2.2. Товар, що постачається, повинен супроводжуватися документами щодо кількості, терміну придатності, найменування, виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником.». Щодо даної вимоги учасник ПрАТ «Індар» у складі тендерної пропозиції надав Лист-згоду на Проект договору закупівлі за державні кошти (сторінка 68).
У відповідності до пункту 1 Розділу III
«Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі подається із заванта-женням файлів:
 реєстру наданих документів згідно форми (Додаток 3);
 тендерної пропозиції, яка складена згідно вимог тендерної документації та оформлена за формою Додатку 2 цієї тендерної документації.
 документів, що підтверджують повноваження учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної документації, а також підписання договору про закупівлю згідно тендерної документації;
 документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника медико-технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
 документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікацій-ним критеріям згідно зі ст. 16 Закону та відсутність обставин, передбачених ст. 17 Закону;
 інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками тендерної документації».
На власний розсуд ПрАТ «Індар» надав у складі тендерної пропозиції Копії сертифікатів біологічної активності (сторінки 81,82), зазначивши їх в Реєстрі документів, наданих у складі тендерної пропозиції (далі – Реєстр) як Копії сертифікатів якості (п. 21 даного Реєстру).
Крім того, пунктом 5 Розділу III Тендерної документації Замовником визначені формальні (несуттєві) помилки: «Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет вважає, що Учасник припустився формальної (несуттєвої) помилки, зазначивши у пункті 21 Реєстру назву – Копії сертифікатів якості, замість назви Копії сертифікатів біологічної відповідності, що ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції. Усі інші документи згідно вимог тендерної документації Учасник ПрАТ «Індар» надав у повному обсязі. У зв’язку з чим, Замовником прий-нято рішення визначити переможцем даної закупівлі учасника торгів ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар».
Під час оцінки та перевірки документів усіх Учасників, щодо кваліфікаційних критеріїв та медико-технічних вимог Замовник керується, виключно, нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-10-03-001136-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:17
Шановний замовнику! Надана Вами відповідь нажаль не стосується даної процедури торгів. Прохання уточнити надану Вами інформацію.
Шановний замовнику! Надана Вами відповідь нажаль не стосується даної процедури торгів. Прохання уточнити надану Вами інформацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2019 15:54
Шановний учасник, листи Мінекономрозвитку та МОЗ України зазначені у Вашій вимозі мають рекомендаційний характер і можуть бути як взяті до уваги тендерним комітетом так не обов’язкові до виконання, оскільки основною нормою є Закон України «Про публічні закупівлі».
Тендерним комітетом в тендерній документації встановлено саме такі вимоги оскільки, предметом закупівлі є лікарські засоби, які відносяться до наркотичних засобів та прекурсорів. Зазначені лікарські засоби не продаються у вільному доступі в аптечній мережі і пацієнти придбати їх самостійно не в змозі, в той же час це життєво необхідні препарати. Їх відсутність або несвоєчасне постачання, може мати негативні наслідки, відповідальність за які покладено на керівництво лікарні. Слід зазначити, що запаси таких препаратів на фармацевтичному складі лікарні теж мають кількісні обмеження.
Щодо відсутності повного еквіваленту на препарати, то це не може вважатися дискримінаційною умовою, оскільки усі препарати є внесеними до Національного реєстру лікарських засобів, усі препарати мають реєстрацію оптово-відпускної ціни. Не зрозуміло яка норма законодавства зобов’язує нас закуповувати лише препарати які мають еквіваленти. Лікарня закуповує те що необхідно для забезпечення надання невідкладної та стаціонарної допомоги дитячому населенню області, препарати які дозволено для використання у дитячому віці.

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1: (пропофол, тіопентал)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 139 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 390,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 жовтня 2019 15:52
Закінчення: 21 жовтня 2019 16:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 пач
Пропофол ФРЕЗЕНІУС Propofol
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 60
Дата доставки: 31 грудня 2019
20 пач
Пропофол
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 60
Дата доставки: 31 грудня 2019
50 пач
Тіопентал 1000мг
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 60
Дата доставки: 31 грудня 2019
20 пач
Тіопентал 500 мг
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 60
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 89 535,57
UAH з ПДВ
89 535,57
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 131 399,00
UAH з ПДВ
131 399,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 135 379,72
UAH з ПДВ
135 379,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 14:22
акцепт UA-2019-10-03-001136-c.pdf
18 жовтня 2019 11:47
ТЧ.pdf
18 жовтня 2019 11:47
КЧ_p451-472.pdf
18 жовтня 2019 11:47
КЧ_p406-450.pdf
18 жовтня 2019 11:47
КЧ_p361-405.pdf
18 жовтня 2019 11:47
КЧ_p316-360.pdf
18 жовтня 2019 11:47
КЧ_p271-315.pdf
18 жовтня 2019 11:47
КЧ_p226-270.pdf
18 жовтня 2019 11:47
КЧ_p181-225.7z
18 жовтня 2019 11:47
КЧ_p136-180.pdf
18 жовтня 2019 11:47
КЧ_p091-135.pdf
18 жовтня 2019 11:47
КЧ_p046-090.pdf
18 жовтня 2019 11:47
КЧ_p001-045.pdf
18 жовтня 2019 11:47
ГП.7z
18 жовтня 2019 11:47
ЦП.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 17:13
Електронний підпис
18 жовтня 2019 17:11
Інструкції.pdf
18 жовтня 2019 17:11
Інші документи.pdf
18 жовтня 2019 17:11
Технічні вимоги.pdf
18 жовтня 2019 17:11
Сертифіти якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ПрАТ «МФК-ЦЕНТР»

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 89 535,57
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 13:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БАДМ-Б" #39273420

№ рішення у справі

60/25-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
89 535,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 15:31
20% бадм 11-237.pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:17
бадм 11-237.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 10:16
дод уг Бадм11-237.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 10:31
лот 1 Бадм пропофол.pdf укладений
14 листопада 2019 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11-237
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 11-237
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума 20% угоди
Номер договору про закупівлю: 11-237
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 15 999,76
UAH (в тому числі ПДВ 1 046,71 UAH)