Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Примірники програмного забезпечення для безперервної роботи інфраструктури та примірників програмного забезпечення для обробки текстових документів та таблиць
Очікувана вартість
2 443 755,00 UAH
UA-2019-10-03-001113-c 9ee6f2e3c379498d94f311913f49b035
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Тетяна Миколаївна

380577253120 depreestr_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40214227
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан КонституціїЇ , будинок 7
Контактна особа: Ільченко Тетяна Миколаївна
380577253120
depreestr_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 14:45
Очікувана вартість: 2 443 755,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48920000-3: Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
840 штуки
Примірники програмного забезпечення для безперервної роботи інфраструктури та примірників програмного забезпечення для обробки текстових документів та таблиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 48920000-3 — Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату на підставі видаткових накладних або акту приймання-передачі протягом 15-ти банківських днів з моменту надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України. У разі відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата вартості поставленого Програмного забезпечення здійснюється після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 15:24
48920000-3 03.10.2019 ТД част.3.PDF
03 жовтня 2019 15:24
48920000-3 03.10.2019 ТД част.2.PDF
03 жовтня 2019 15:24
48920000-3 03.10.2019 ТД част.1.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК" 2 399 155,00
UAH
2 374 555,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 2 408 385,00
UAH
2 383 685,00
UAH
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 2 422 855,00
UAH
2 422 855,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 16:43
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:43
Довідка МВС.pdf
12 листопада 2019 16:43
Довідка ДПС.pdf
18 жовтня 2019 15:02
Електронний підпис
18 жовтня 2019 15:02
Технічн опис.pdf
18 жовтня 2019 15:02
Стаття 17.pdf
18 жовтня 2019 15:02
Квал крит.pdf
18 жовтня 2019 15:01
Інші докум.pdf
18 жовтня 2019 15:01
Заява учасника.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 10:35
Електронний підпис
18 жовтня 2019 10:35
Microsoft Partner Network.pdf
18 жовтня 2019 10:35
Фин_отч_2018 ГРУП.pdf
18 жовтня 2019 10:35
Фин отч_1 пол.2019.pdf
18 жовтня 2019 10:35
Таблиця видповидности.pdf
18 жовтня 2019 10:35
судимсть.pdf
18 жовтня 2019 10:35
Статут 06.08.2019.pdf
18 жовтня 2019 10:35
ст9.pdf
18 жовтня 2019 10:35
Справка из статистики.pdf
18 жовтня 2019 10:34
сервіс.pdf
18 жовтня 2019 10:34
санкції.pdf
18 жовтня 2019 10:34
протокол 42.pdf
18 жовтня 2019 10:34
Приказ_Масло В.Т.pdf
18 жовтня 2019 10:34
приват счет.pdf
18 жовтня 2019 10:34
приват кредит.pdf
18 жовтня 2019 10:34
працівники.pdf
18 жовтня 2019 10:34
податк декларація.pdf
18 жовтня 2019 10:34
опыт.pdf
18 жовтня 2019 10:34
Опис Статут.pdf
18 жовтня 2019 10:34
НДС Интегратор.pdf
18 жовтня 2019 10:34
налоги.pdf
18 жовтня 2019 10:34
наказ Баштовий.pdf
18 жовтня 2019 10:34
МТБ.pdf
18 жовтня 2019 10:34
корупц.pdf
18 жовтня 2019 10:34
корупц посад особ.pdf
18 жовтня 2019 10:34
конкуренц.pdf
18 жовтня 2019 10:34
звіт ф.3.pdf
18 жовтня 2019 10:34
Заявка.pdf
18 жовтня 2019 10:34
довідка обмежен.pdf
18 жовтня 2019 10:34
гарантия.pdf
18 жовтня 2019 10:34
видомости.pdf
18 жовтня 2019 10:34
Видаткова накладна.pdf
18 жовтня 2019 10:34
Вартість активів.pdf
18 жовтня 2019 10:34
банкрот.pdf
18 жовтня 2019 10:34
Антикор_прог.pdf
18 жовтня 2019 10:34
аналог договор.pdf
18 жовтня 2019 10:34
АМИГ ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК"
#41922095
Переможець 2 374 555,00
UAH
11 листопада 2019 17:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК"
#41922095
2 374 555,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 13:04
Дод.угода №2 від 27.11.2019.PDF зміни до договору
02 грудня 2019 13:02
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 18:22
Дод.угода №2 від 27.11.2019.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 18:22
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 18:16
Дод.угода №1 від 27.11.2019.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 18:15
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 18:08
Договір №60 від 27.11.2019.PDF укладений
27 листопада 2019 18:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 9.8 Договору та згідно п.3 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р №922-VIII щодо зміни істотних умов закупівлі у разі покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: внести зміни в Додаток 1 до Договору №60 від 27.11.2019 р. "Специфікація" та викласти Специфікацію в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 10.1. пункту 10, з урахуванням підпункту 9.8 пункту 9 Договору №60 від 27.11.2019 р. та згідно з п.4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р №922-VIII щодо зміни істотних умов закупівлі у випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, враховуючи лист Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради №03-2743 від 27.11.2019 р. стосовно продовження робіт з реконструкції (реабілітації) та не прийняття в експлуатацію будівлі за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: внести зміни в п. 5.1., 5.2. Договору №60 від 27.11.2019 р. та викласти їх в наступній редакції: «5.1. Строк постачання Програмного забезпечення: до 15 грудня 2019 року. 5.2. Поставка Програмного забезпечення може здійснюватися партіями відповідно до заявок Замовника, але не пізніше ніж до 15 грудня 2019 poкy.».
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 10.1. пункту 10, з урахуванням підпункту 9.8 пункту 9 Договору №60 від 27.11.2019 р. та згідно з п.4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р №922-VIII щодо зміни істотних умов закупівлі у випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, враховуючи лист Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради №03-2743 від 27.11.2019 р. стосовно продовження робіт з реконструкції (реабілітації) та не прийняття в експлуатацію будівлі за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: внести зміни в п. 5.1., 5.2. Договору №60 від 27.11.2019 р. та викласти їх в наступній редакції: «5.1. Строк постачання Програмного забезпечення: до 15 грудня 2019 року. 5.2. Поставка Програмного забезпечення може здійснюватися партіями відповідно до заявок Замовника, але не пізніше ніж до 15 грудня 2019 poкy.».
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 374 555,00
UAH