Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-10-03-001032-c cf9c004db86f402597cfd12df029a6be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котков Володимир Вікторович

380542660282 centr3sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03083133
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Іллінська, 48/50
Контактна особа: Котков Володимир Вікторович
380542660282
centr3sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:22
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП’ЮТЕР ( ПРОЦЕСОР, КУЛЕР ДЛЯ ПРОЦЕСОРА, ОПЕРАТИВНА ПАМ’ЯТЬ, МАТЕРИНСЬКА ПЛАТА, ЖОРСТКИЙ ДИСК, КОРПУС, КОМПЛЕКТ (КЛАВІАТУРА, МАНІПУЛЯТОР «МИША»), МОНІТОР)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП’ЮТЕР ( ПРОЦЕСОР, КУЛЕР ДЛЯ ПРОЦЕСОРА, ОПЕРАТИВНА ПАМ’ЯТЬ, МАТЕРИНСЬКА ПЛАТА, ЖОРСТКИЙ ДИСК, КОРПУС, КОМПЛЕКТ (КЛАВІАТУРА, МАНІПУЛЯТОР «МИША»), МОНІТОР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Іллінська, 48/50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 15:05
Проект договору КНП.doc
03 жовтня 2019 15:05
ТД Комп'ютерне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:45
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 14:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?

Інформуємо Вас, що в тенедерній документації, Замовника а саме у Додатку 1 (Технічні вимоги) в Примітках зазначено наступне: «Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими).У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.»

2. «Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"?

Інформуємо Вас, що в тенедерній документації, Замовника а саме у Додатку 1 (Технічні вимоги) в першому пункті зазначено наступне: «1. Пропозиція Учасника має містити чітке вказання моделі, торгової марки, тощо запропонованого товару для можливості з’ясування про відповідність запропонованого компонента технічним вимогам предмету закупівлі. У разі відсутності у вільному доступі інформації щодо технічних характеристик на запропонований товар, учасник має підкріпити пропозицію листом від виробника товару, або авторизованого представника виробника, що міститиме вичерпний перелік технічних характеристик товару. Пропозиція Учасника, що не містить чіткого вказання моделі запропонованого товару – буде відхилена Замовником.». Також, наголошуємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації - проводиться Замовником, а не «всіма зацікавленими сторонами».

3. Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?

Інформуємо Вас, що статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Так, фізичні особи-підприємці не платники ПДВ допускаються до участі на рівних умовах з іншими учасниками. У статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Тому, немає значення Учасник платник ПДВ чи ні. До тендерної пропозиції учасника-переможця неплатника ПДВ – сума ПДВ 20% не додається. Запропонована учасниками ціна розглядається, як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 9 384,00
UAH з ПДВ
9 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 9 550,00
UAH з ПДВ
9 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 06:42
pdf.pdf
30 жовтня 2019 06:42
Довідка_корупц._.юр.pdf
30 жовтня 2019 06:42
Довідка ст.17.pdf
30 жовтня 2019 06:42
Довідка ст.17_повна.pdf
30 жовтня 2019 06:42
InformDovidka.pdf
30 жовтня 2019 06:42
Довідка_корупц._фіз.pdf
30 жовтня 2019 06:39
ДФС.pdf
30 жовтня 2019 06:39
Dovidka_19275633280460965821.pdf
18 жовтня 2019 17:31
Електронний підпис
18 жовтня 2019 17:30
Довідка працівники.pdf
18 жовтня 2019 17:30
Уставні_завірені.zip
18 жовтня 2019 17:30
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 жовтня 2019 17:30
Проект договору КНП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 9 384,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 12:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
9 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 14:10
CCF0181119.pdf укладений
18 листопада 2019 14:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 384,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 564,00 UAH)