Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер
Очікувана вартість
11 340,00 UAH
UA-2019-10-03-000999-b e97122e8bdfb447abf3e55cd2d216237
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мартюшова Світлана Василівна

+380464122427 rpadm-osvita@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Ріпкинської районної державної адміністрації Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02147517
Місцезнаходження: 15000, Україна , Чернігівська обл., Ріпки, вул. Соборна, 9
Контактна особа: Мартюшова Світлана Василівна
+380464122427
rpadm-osvita@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 13:42
Очікувана вартість: 11 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комп'ютер, джерело фінансування: державний та місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, Ріпки, Соборна,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 12:30
оголошення.doc
03 жовтня 2019 12:30
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-03-000999-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 17 жовтня 2019 17:13
Оскарження визначення переможця
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "КомпаКом" в тендерній закупівлі UA-2019-10-03-000999-b, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме: - Замовник у своїй тендерній документації вимагав , що Учасник повинен мати сервісний центр у м. Чернігів (навести адресу та телефон сервісного центру) з графіком роботи: повний робочий день (не менш 8 годин), 5 робочих днів тижня (навести графік роботи сервісного центру).В документі Товариство з обмеженою відповідальністю "КомпаКом" сервіс-центри ,відсутня інформація про графік роботи. Враховуючи вище викладене вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КомпаКом
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 9 000,00
UAH з ПДВ
8 658,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 9 999,00
UAH з ПДВ
8 771,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 8 658,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 16:29

Документи

17 жовтня 2019 16:29
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
8 658,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2019 16:29
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 10:01
Договір укладений
29 жовтня 2019 09:57