Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Світловодська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01995083 |
Місцезнаходження: | 27500, Україна , Кіровоградська обл., м. Світловодськ, вул. Павлова, 16 |
Контактна особа: |
Юрій Котенко +380523672955 svitlcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2019 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 13:18 |
Очікувана вартість: | 2 269 848,45 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 698,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 12:25 |
Оголошення Пара гаряча вода, 2 раунд 2019.docx | |
03 жовтня 2019 12:25 |
ТД Пара, гаряча вода 2 раунд.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-05-000008 ● b0210389480d40c2bfd4ae7419316008
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.11.2019 № 63
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.11.2019 № 63
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-10-03-000972-b 03.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-05 16:32:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-03-000972-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛО-СВІТ» (далі ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ») вимогам пунктів 1, 6 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), пункту 5 розділу ІІІ Додатку 1 та Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено відповідність встановленим технічним вимогам до предмета закупівлі.
Так, на вимогу Замовника про надання «Копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України» та «Гарантійного листа щодо наявності діючої ліцензії (дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках), із зазначенням серії, номеру, дати видачі та терміну дії даного документа.» у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вказані документи відсутні. Необхідно зазначити, що лист - роз’яснення про законодавчі підстави ненадання даних документів, як це передбачено Замовником відповідно до пункту 1 розділу 3 ТД та у примітках до розділу ІІІ Додатку 1 до ТД, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ», також, відсутній;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пункту 1 розділу 3 ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено відповідність встановленим вимогам в частині ненадання документів про затвердження у встановленому порядку згідно з чинним законодавством тарифів на предмет закупівлі;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 та Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відомості щодо сплати податків та зборів.
Так, на вимогу Замовника про надання для платників ПДВ: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, вимагалось подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Проте, ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції не надало вищевказані документи, чим не підтверджено вимоги тендерної документації Замовника;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пункту 1 розділу 3 ТД та Додатку 5 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду на збір та обробку персональних даних не у відповідності до встановленої замовником форми.
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пунктів 1, 5 розділу 3 ТД та Додатку 1 до ТД, тоді як даним учасником не підтверджено відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до ТД для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до статті 17 Закону, Замовником встановлена вимога про надання учасником «інформації в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п.4 частини другої ст.6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». На вказану вимогу ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону» від 16.10.2019 №2/16 у пункті третьому якої зазначено, що «ТОВ «Тепло-Світ» протягом останніх трьох років було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене п.4 частини другої ст.6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». Слід зазначити, що відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо наявна вищевказана підстава.
Крім того, просимо пояснити відсутність в електронній системі закупівель інформації та документів переможця ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ», які необхідно було надати у строк, визначений пунктом 1 розділу 3, пунктом 5 розділу 6 ТД, розділу ІІ Додатку 1 до ТД та частиною 3 статті 17 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-07 08:36:50
Скасування процедури
ст 31 Закону України процедуру закупівлі скасовано через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи лист СБУ від 04.11.2019р. №61/кзе/6876/кт та зауваження викладені в ході моніторингу державної аудиторської служби, порушення усунуто шляхом відхилення тендерної пропозиції переможця та відмінено торги відповідно до ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
2019-11-22 11:32:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-11-22 11:54:45
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛО-СВІТ" #41999750 |
Переможець |
2 169 600,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 13:29
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 07 листопада 2019 08:33 |
Коментар щодо відміни: | ст.31 Закону України неможливість усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
07 листопада 2019 08:33
|
Електронний підпис |
07 листопада 2019 08:32
|
Рисунок (3).jpg |
07 листопада 2019 08:32
|
Рисунок (2).jpg |