Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
2 269 848,45 UAH
UA-2019-10-03-000972-b 9d18bd4ad3ec4b97ae9979a295737b0e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Котенко

+380523672955 svitlcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Світловодська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01995083
Місцезнаходження: 27500, Україна , Кіровоградська обл., м. Світловодськ, вул. Павлова, 16
Контактна особа: Юрій Котенко
+380523672955
svitlcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 13:18
Очікувана вартість: 2 269 848,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 698,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1130 гігакалорія
Центральне опалення (Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Павлова, буд.16 ,вул. Героїв України буд. 110.) -(бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27500, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Павлова буд. 16, вул. Героїв України, буд.110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 12:25
Оголошення Пара гаряча вода, 2 раунд 2019.docx
03 жовтня 2019 12:25
ТД Пара, гаряча вода 2 раунд.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-05-000008 ● b0210389480d40c2bfd4ae7419316008
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2019 15:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.11.2019 № 63

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.11.2019 № 63

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-10-03-000972-b 03.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-05 16:32:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-03-000972-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛО-СВІТ» (далі ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ») вимогам пунктів 1, 6 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), пункту 5 розділу ІІІ Додатку 1 та Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено відповідність встановленим технічним вимогам до предмета закупівлі.
Так, на вимогу Замовника про надання «Копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України» та «Гарантійного листа щодо наявності діючої ліцензії (дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках), із зазначенням серії, номеру, дати видачі та терміну дії даного документа.» у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вказані документи відсутні. Необхідно зазначити, що лист - роз’яснення про законодавчі підстави ненадання даних документів, як це передбачено Замовником відповідно до пункту 1 розділу 3 ТД та у примітках до розділу ІІІ Додатку 1 до ТД, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ», також, відсутній;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пункту 1 розділу 3 ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено відповідність встановленим вимогам в частині ненадання документів про затвердження у встановленому порядку згідно з чинним законодавством тарифів на предмет закупівлі;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 та Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відомості щодо сплати податків та зборів.
Так, на вимогу Замовника про надання для платників ПДВ: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, вимагалось подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Проте, ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції не надало вищевказані документи, чим не підтверджено вимоги тендерної документації Замовника;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пункту 1 розділу 3 ТД та Додатку 5 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду на збір та обробку персональних даних не у відповідності до встановленої замовником форми.
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення тендерного комітету затверджене протоколом засідання від 21.10.2019 № 142 щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» вимогам пунктів 1, 5 розділу 3 ТД та Додатку 1 до ТД, тоді як даним учасником не підтверджено відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до ТД для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до статті 17 Закону, Замовником встановлена вимога про надання учасником «інформації в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п.4 частини другої ст.6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». На вказану вимогу ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону» від 16.10.2019 №2/16 у пункті третьому якої зазначено, що «ТОВ «Тепло-Світ» протягом останніх трьох років було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене п.4 частини другої ст.6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». Слід зазначити, що відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо наявна вищевказана підстава.
Крім того, просимо пояснити відсутність в електронній системі закупівель інформації та документів переможця ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ», які необхідно було надати у строк, визначений пунктом 1 розділу 3, пунктом 5 розділу 6 ТД, розділу ІІ Додатку 1 до ТД та частиною 3 статті 17 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-07 08:36:50

Скасування процедури

ст 31 Закону України процедуру закупівлі скасовано через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи лист СБУ від 04.11.2019р. №61/кзе/6876/кт та зауваження викладені в ході моніторингу державної аудиторської служби, порушення усунуто шляхом відхилення тендерної пропозиції переможця та відмінено торги відповідно до ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"

2019-11-22 11:32:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-11-22 11:54:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛО-СВІТ" 2 169 600,00
UAH з ПДВ
2 169 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕКТОР СТАНДАРТ 2 269 848,45
UAH з ПДВ
2 269 848,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 20:22
Електронний підпис
17 жовтня 2019 20:04
тех.гарантія 2.jpg
17 жовтня 2019 20:04
тех.гарантія 1.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 15.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 14.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 13.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 12.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 11.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 10.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 9.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 8.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 7.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 6.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 5.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 4.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 3.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 2.jpg
17 жовтня 2019 20:04
статут 1.jpg
17 жовтня 2019 20:04
ст.17-2.jpg
17 жовтня 2019 20:04
ст.17-1.jpg
17 жовтня 2019 20:04
протокол 2.jpg
17 жовтня 2019 20:04
протокол 1.jpg
17 жовтня 2019 20:04
паспорт директор.pdf
17 жовтня 2019 20:04
наказ директор.jpg
17 жовтня 2019 20:04
лист-згода договір.jpg
17 жовтня 2019 20:04
лист санкції.jpg
17 жовтня 2019 20:04
лист дозволи.jpg
17 жовтня 2019 20:04
договір 5.jpg
17 жовтня 2019 20:04
договір 4.jpg
17 жовтня 2019 20:04
договір 3.jpg
17 жовтня 2019 20:04
договір 2.jpg
17 жовтня 2019 20:04
договір 1.jpg
17 жовтня 2019 20:04
дог 2018 5.jpg
17 жовтня 2019 20:04
дог 2018 4.jpg
17 жовтня 2019 20:04
дог 2018 3.jpg
17 жовтня 2019 20:04
дог 2018 2.jpg
17 жовтня 2019 20:04
дог 2018 1.jpg
17 жовтня 2019 20:04
довідка узгоджені дії.jpg
17 жовтня 2019 20:04
довідка працівники.jpg
17 жовтня 2019 20:04
довідка персон.дані.jpg
17 жовтня 2019 20:04
довідка мат.тех. база.jpg
17 жовтня 2019 20:04
довідка корупція.jpg
17 жовтня 2019 20:04
довідка злочин.jpg
17 жовтня 2019 20:04
довідка довкілля.jpg
17 жовтня 2019 20:04
довідка борги.jpg
17 жовтня 2019 20:04
довідка бенефіціари.jpg
17 жовтня 2019 20:04
Гарантія підєднання.jpg
17 жовтня 2019 20:04
відомості учасника.jpg
17 жовтня 2019 20:04
виписка 2.jpg
17 жовтня 2019 20:04
виписка 1.jpg
17 жовтня 2019 20:04
тендерна пропозиція 2.jpg
17 жовтня 2019 20:04
тендерна пропозиція 1.jpg

Публічні документи

17 жовтня 2019 16:00
ст.17-2.jpg
17 жовтня 2019 16:00
ст.17-1.jpg
17 жовтня 2019 16:00
Тендерна пропозиція2.jpg
17 жовтня 2019 16:00
Тендерна пропозиція1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕПЛО-СВІТ"

ТОВ ВЕКТОР СТАНДАРТ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛО-СВІТ"
#41999750
2 169 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 листопада 2019 08:33
Коментар щодо відміни: ст.31 Закону України неможливість усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
07 листопада 2019 08:33
Електронний підпис
07 листопада 2019 08:32
Рисунок (3).jpg
07 листопада 2019 08:32
Рисунок (2).jpg