Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24455000-8 - Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2019-10-03-000970-c c0d29f0bfa294ef0b7755224d9125532
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різник Тетяна Іванівна

tanyrz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Різник Тетяна Іванівна
tanyrz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 15:05
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 15:25
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 15:25
Очікувана вартість: 82 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
24455000-8 - Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 14:54
цінова пропозиція.docx
03 жовтня 2019 14:54
Проект договору Дезінфекційні засоби.doc
03 жовтня 2019 14:54
Оголошення дезінфекційні засоби.doc
03 жовтня 2019 14:54
медико-технічні вимоги.docx
03 жовтня 2019 14:54
Кваліфікаціфні вимоги.docx
03 жовтня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 14:54
цінова пропозиція.docx
03 жовтня 2019 14:54
Проект договору Дезінфекційні засоби.doc
03 жовтня 2019 14:54
Оголошення дезінфекційні засоби.doc
03 жовтня 2019 14:54
медико-технічні вимоги.docx
03 жовтня 2019 14:54
Кваліфікаціфні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги до предмету закупівлі
Дата подання: 03 жовтня 2019 16:35
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 10:38
Доброго дня. Чи будуть розглядатися аналоги/еквіваленти до предмету закупівлі? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Вичерпний перелік необхідного товару зазначено в оголошенні.
уточнення
Дата подання: 04 жовтня 2019 19:28
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 14:31
шановний, це який такий Закон чи Наказ дає вам право не розглядати еквіваленти? Звідки така зухвалість? Це закупівля за державні кошти, дайте пояснення чомк саме ці засоби, тому що маєте договірні відносини, адже сума завищена більше ніж на 40%, це що ? Не вже хабар? Перегляньте Накз № 10 та №11 ДП Прозорро, там не має нічого про еквіваленти, адже про них сказано в єдиному Законі Про публічні закупівлі. То ж хочеться чи ні , а еквіваленти повинні розглядатись, бо це не ваші гроші, а тому або ви дотримуєтесь Закону , або до вас ідуть перевіряючі органи .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, тендерний комітет уважно розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне:
Замовник під час оголошення закупівлі керувався наказами ДП "Прозорро №10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та №11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", які регламентують закупівлю товарів, робіт та послуг, які не підпадають під дію ЗУ «про публічні закупівлі».
У вищезазначеній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти», ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
В Медико-технічних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена «Методичними рекомендаціями» щодо застосування деззасобів.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Якщо Ви готові запропонувати заявлений товар на 40% нижче очікуваної вартості, ми готові розглянути Вашу пропозицію.
Ваші звинувачення в наших корупційних діях є безпідставними, образливими та протиправними.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-03-000970-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 04 жовтня 2019 14:06
дискримінаційні вимоги
упереджені дії замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2019 14:35
Відповідь на звернення
Доброго дня! Шановний Учаснику, тендерний комітет уважно розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне:
Замовник під час оголошення закупівлі керувався наказами ДП "Прозорро №10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та №11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", які регламентують закупівлю товарів, робіт та послуг, які не підпадають під дію ЗУ «про публічні закупівлі».
У вищезазначеній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти», ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
В Медико-технічних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена «Методичними рекомендаціями» щодо застосування деззасобів.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Препарати, які ми замовляємо згідно наказу МОЗ №236 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» пройшли випробування лабораторних досліджень практичним застосуванням та не мають побічної дії, що абсолютно влаштовує медперсонал, який працює з даними деззасобами.
Шановний дописувачу, ми готові розглянути Вашу пропозицію, якщо Ви запропонуєте товар з вказаними технічними вимогами, які повністю відповідають «Методичним рекомендаціями» щодо застосування заявлених деззасобів.
Ваші звинувачення в наших корупційних діях є безпідставними, образливими та протиправними.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-10-03-000970-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:41
Вимога щодо внесення змін в оголошення.
Шановний Замовнику!
Оголошена вами закупівля 24455000-8 - Дезінфекційні засоби, ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-03-000970-c від 03.10.2019р. не містить жодних даних щодо можливості подачі учасниками еквівалентів.
Не зазначення Замовником в документації можливості подачі еквівалентів продукції являється дискримінаційною вимогою до продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Зазначення найменуваннь засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному переможцю, пропозиція якого буде набагато більша в ціні за інших учасників які б могли запропонувати еквівалент за меншу ціну, яка з економить бюджет Замовника. . Не наданням Замовником можливості подання еквівалентів являється дискримінаційною вимогою. Встановлені Замовником технічні характеристики до предмету закупівлі суперечать принципам закупівель Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Відповідно до статей 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
На підставі вищенаведеного, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.ст. 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», Вимагаємо внести зміни в документацію закупівлі, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів (всі характеристики запропонованого еквіваленту товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики товару, що є предметом закупівлі), що зазначені в п. 3.2. Оголошення та Додатку 4 Технічні (якісні) вимоги на товар предмету закупівлі «24455000-8 - Дезінфекційні засоби», а також внести зміни в Медико-технічні вимоги до засобів шляхом видалення з них дискримінаційних вимог.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2019 14:36
Відповідь на звернення
Доброго дня! Шановний Учаснику, тендерний комітет уважно розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне:
Замовник під час оголошення закупівлі керувався наказами ДП "Прозорро №10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та №11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", які регламентують закупівлю товарів, робіт та послуг, які не підпадають під дію ЗУ «про публічні закупівлі».
У вищезазначеній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти», ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
В Медико-технічних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена «Методичними рекомендаціями» щодо застосування деззасобів.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Препарати, які ми замовляємо згідно наказу МОЗ №236 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» пройшли випробування лабораторних досліджень практичним застосуванням та не мають побічної дії, що абсолютно влаштовує медперсонал, який працює з даними деззасобами.
Шановний дописувачу, ми готові розглянути Вашу пропозицію, якщо Ви запропонуєте товар з вказаними технічними вимогами, які повністю відповідають «Методичним рекомендаціями» щодо застосування заявлених деззасобів.
Ваші звинувачення в наших корупційних діях є безпідставними, образливими та протиправними.
Дякуємо за звернення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 14:06
студ.pdf

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 50 743,20
UAH з ПДВ
50 743,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" 81 378,00
UAH з ПДВ
81 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 50 743,20
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 14:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
Переможець 81 378,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:31

Документи

18 жовтня 2019 14:47
Електронний підпис

Документи

22 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
81 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 14:42
Договір 91 19 81378,00 грн.pdf укладений
29 жовтня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 14:41
Договір 91 19 81378,00 грн.pdf укладений
29 жовтня 2019 14:41