Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт водостічної мережі інв. № 47484 в ДП МА "Бориспіль" (Будівельні роботи)
Очікувана вартість
29 991 323,00 UAH
UA-2019-10-03-000883-c ce56fd5a19754f84bf28e0a72a178971
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Надежда Борисовна

(044) 281-71-32 n.nazarova@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Назарова Надежда Борисовна
(044) 281-71-32
n.nazarova@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 14:59
Очікувана вартість: 29 991 323,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,17%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114956.61 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт: відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 цієї Документації та проектної документації шифр 395-400-37-14.3/5-50-18 (стадія «Робочий проект») «Капітальний ремонт водостічної мережі інв.№47484 в ДП МА «Бориспіль» (Будівельні роботи)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт водостічної мережі інв. № 47484 в ДП МА "Бориспіль" (Будівельні роботи) (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після направлення Замовником повідомлення про початок виконання робіт, надання акту-допуску, передачі Замовником Підряднику проектної документації, та після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСПІЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, та після отримання Замовником листа від Підрядника з зазначенням розміру авансового платежу та надання Підрядником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс на виконання зобов’язань за Договором у розмірі не більше 30% ціни Договору, з урахуванням ПДВ. Датою перерахування авансу вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Після повного закриття авансового платежу (форма КБ-2в, форма КБ-3), Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично виконані роботи, на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання вищевказаних документів. Після сплати сумарного платежу у розмірі 95 % ціни Договору, розрахунки призупиняються Пiсляоплата 30 Календарні 65
Iнша подія Остаточний розрахунок за виконані роботи, в розмірі 5% від ціни Договору, Замовник сплачує Підряднику протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Акта технічної комісії Пiсляоплата 30 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 14:26
395-400-37-14.3-5-20-18-ГР.pdf
03 жовтня 2019 14:26
395-400-37-14.3-5-20-18-ОВНС.pdf
03 жовтня 2019 14:26
396-400-37-14.3-5-16-18-ПОБ.pdf
03 жовтня 2019 14:26
395-400-37-14.3-5-20-18-КБ.pdf
03 жовтня 2019 14:26
Арк 4_КБ.PDF
03 жовтня 2019 14:26
відомість обсягів водостіч мережа.rtf
03 жовтня 2019 14:26
ТД_капремонтводостічної мережі_02.10.2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" 28 490 985,00
UAH з ПДВ
28 390 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІТВІС" 29 798 000,00
UAH з ПДВ
28 440 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВПБО БУДПЛАСТИК 29 930 000,00
UAH з ПДВ
28 490 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" 29 724 500,00
UAH з ПДВ
29 059 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-ВТ" 29 850 000,00
UAH з ПДВ
29 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 11:47
Фінансовий звіт.pdf
22 жовтня 2019 11:47
Договір 1611000871.pdf
22 жовтня 2019 11:47
Договір 1412000153.pdf
22 жовтня 2019 11:47
Бухгалтерська довідка.pdf
22 жовтня 2019 11:47
Акти до Договору 1611000871.pdf
22 жовтня 2019 11:47
Акти до Договору 1412000153.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 10:25
Iнформацiя_замовнику.pdf
22 жовтня 2019 10:25
Опис_Статут.pdf
22 жовтня 2019 10:25
Обсяги_робiт.pdf
22 жовтня 2019 10:25
Наказ_на_директора.pdf
22 жовтня 2019 10:25
Лiцензiя_ДАБI.pdf
22 жовтня 2019 10:25
Дозволи.pdf
22 жовтня 2019 10:25
Довiдка_про_активи.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІТВІС"

ТОВ НВПБО БУДПЛАСТИК

ПП "ГАРАНТ-ЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-ВТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ"
#38949830
Відхилено 28 390 985,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 16:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІТВІС"
#38077750
Переможець 28 440 980,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІТВІС"
#38077750
28 440 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2022 13:25
35.1-14_5-54.5.pdf зміни до договору
20 червня 2022 13:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 22:19
35.1-14_5-54.4.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 22:19
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 12:32
35.1-14_5-54.3.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 17:22
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 16:31
35.1-14_5-54.2 (1).pdf зміни до договору
16 квітня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 15:33
35.1-14_5-54.1 (1).pdf зміни до договору
01 липня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 14:18
35.1-14_5-54_ч.1.pdf укладений
04 грудня 2019 14:17
35.1-14_5-54_ч.2.pdf укладений
04 грудня 2019 14:17
35.1-14_5-54_ч.3.pdf укладений
04 грудня 2019 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке подовження (п.4 ч. 4 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції, що діяла до 19.04.2020 року.), сторони домовились подовжити строк виконання робіт на 66 календарних днів з дати отримання Підрядником від Замовника письмового повідомлення про поновлення виконання робіт за Договором.
Номер договору про закупівлю: 35.1-14/4-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції що діяла на момент укладання Договору) Сторони домовились внести зміни до Договору в частині подовження строку дії договру та виконання зобов'язань щодо виконання робіт на підставі винекнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке подовження, при цьому такі зміни не призводять до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 35.1-14/4-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 3 п. 19.12 Договору та п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла на момент укладання Договору), на підставі Висновку Торгово-промислової палати України №2659/1.2 від 08.10.2021 щодо суттєвого ускладнення виконання зобов'язань за Договором, зумовленого істотною зміною обставин, яку сторони не могли передбачити при його укладанні, сторони домовились подовжити строк виконання робіт, визначений в п. 6.1 Договору, строк дії Договору, визначений в п. 18.1 Договору та як наслідок, викласти Календарний план виконання робіт в новій редакції (з урахуванням описаних змін) в зв'язку з документально підтвердженими об'єктивними обставинами, що спричинили таке продовження, при цьому такі зміни не призводять до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 35.1-14/4-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла на момент укладання Договору) та пп. 4 п. 19.12 Договору, сторони домовились внести зміни до Договору в частині узгодженої зміни ціни в бік зменшеня (без зміни кількості (обсягу) та якості Робіт).
Номер договору про закупівлю: 35.1-14/4-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в частині продовження строку дії Договору до 28.02.2023. Пункт 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 35.1-14/4-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML