Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система зберігання даних
Очікувана вартість
2 190 288,00 UAH
UA-2019-10-03-000880-b 678a9a79a5514624a29d502412177afc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Йосипович Замаховський

+380442878181 zamahovskiy@ukc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Урядовий контактний центр
Код ЄДРПОУ: 36521731
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10
Контактна особа: Дмитро Йосипович Замаховський
+380442878181
zamahovskiy@ukc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:17
Очікувана вартість: 2 190 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Система зберігання даних (джерело фінансування - за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 12:01
Додаток 4 до ТД СХД.pdf
03 жовтня 2019 12:01
Додаток 3 ТД СХД.pdf
03 жовтня 2019 12:01
Додаток 2 до ТД СХД.pdf
03 жовтня 2019 12:01
Додаток 1 до ТД СХД.pdf
03 жовтня 2019 12:01
ТД СХД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:09
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 12:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник.
1. Так, ми допускаємо на торги аналоги і еквіваленти товару, якщо запропонований Вами товар не гірший за технічними і якісними характеристиками, що вказані в Додатку 2 до тендерної документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів на закупівлю: Система зберігання даних (код за ДК 021:2015 48820000-2 Сервери).
2. В Додатку 2 до тендерної документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів на закупівлю: Система зберігання даних (код за ДК 021:2015 48820000-2 Сервери) в технічних характеристиках Замовник використав фразу «типу», що не зобов’язує учасників пропонувати тільки такий товар. Додаток 1 до тендерної документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів на закупівлю: Система зберігання даних (код за ДК 021:2015 48820000-2 Сервери) Учасники заповнюють самостійно та обов'язково вказують конкретну торгову марку запропонованого ними товару, тому всі зацікавлені сторони зможуть пересвідчитись, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам Замовника.
3. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Зважаючи на це, Замовником не встановлено жодних обмежень стосовно участі фізичних осіб-підприємців в даній закупівлі. Згідно з пунктом 11 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» на етапі розгляду пропозицій учасників, ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни, незалежно від того чи є він платником ПДВ, чи ні та приймає рішення щодо відповідності пропозиції Учасника вимогам, що визначені в оголошенні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕР АЙТІ" 2 187 500,00
UAH з ПДВ
2 154 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» 2 190 000,00
UAH з ПДВ
2 157 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 17:24
Електронний підпис
17 жовтня 2019 17:24
Технічна специфікація.PDF
17 жовтня 2019 17:24
Тендерна пропозиція.PDF
17 жовтня 2019 17:24
Лист-авторизація.pdf
17 жовтня 2019 17:24
Копія Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕР АЙТІ"

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕР АЙТІ"
#41068369
Переможець 2 154 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕР АЙТІ"
#41068369
2 154 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:41
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 16:01
Договір 89 ТОВ ГІПЕР АЙТІ від 11 11 2019.pdf укладений
12 листопада 2019 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 154 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 359 000,00 UAH)